Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kerro omasta rakastumisen kokemuksestasi?

Vierailija
04.12.2021 |

Milloin tiesit että olet rakastunut?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
04.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nosto

Vierailija
2/10 |
04.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäisenä yhteisenä aamuna. Katselin häntä ja mietin että haluaisin elää hänen kanssaan loppuelämäni.

Olin kyllä rakastunut häneen jo paljon ennen sitä, mutta tuo oli se hetki kun tajusin sen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
04.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oo tapahtunut . Paitsi ihan lapsena 12 vuotiaana . Meidät erotti pahat ihmiset .

Vierailija
4/10 |
04.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

joku sellanen ihan arkinen tilanne että poikaystävä tiskasi kun olin tehnyt ruokaa ja hyräili siinä samalla. Kattelin häntä ja tajusin sillon ensimäistä kertaa että mä rakastan tota miestä. 

Vierailija
5/10 |
04.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräs yhteinen tuttavamme puhui hänestä ja ensimmäinen ajatukseni sitä juttua kuunnellessani oli, että rakastan. Olimme siis tunteneet jo vuosia, mutta tunne ei ollut koskaan aikaisemmin noussut pintaan. Se oli kuin salamanisku ja iso yllätys itsellenikin.

Vierailija
6/10 |
04.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen lähes rakastunut kirurgiin. Lähtemätön vaikutus.

Vierailija
7/10 |
04.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten joku voi olla jonkun poikaystävä, vaikka ei ole vielä edes rakastuttu?

Vierailija
8/10 |
04.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oltiin tunnettu jo vuosia ja oli humalassa säätöä ja vain humalassa. Kummallakaan ei ollut muita. Nykyinen mieheni kysyi, että lopetetaanko tämä kännitapailu ja touhu ja haluan, että olisit minun oikea tyttöystä näin aluksi ja joskus vaimo. Onko ok. Olin on ok

Vierailija
9/10 |
04.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No se meni ohi.

Vierailija
10/10 |
04.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten joku voi olla jonkun poikaystävä, vaikka ei ole vielä edes rakastuttu?

Tästä on sen verran aikaa että en muista seurusteltiinko jo ihan virallisesti vai oltiinko vielä tapailuvaiheessa, mutta aikaisemmissa suhteissa on ollut ihastumista ja alkuhuumaa mutta ei oikeaa kypsää rakkautta ollenkaan koko suhteen aikana. Nykyinen poikaystävä on ensimmäinen jota oikeasti rakastan. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän kuusi