Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko musiikista nauttia, vaikka itse ei osaisi soittaa mitään instrumenttia?

Vierailija
04.12.2021 |

Kysymys otsikossa. Ja täsmennän vielä kysymystäni: kysymys on suunnattu kuuleville ihmisille.

Mikä näistä vaihtoehdoista pätee parhaiten sinuun?

Voiko musiikista nauttia, vaikka itse ei osaisi soittaa mitään instrumenttia?

Vaihtoehdot

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
04.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastan musiikkia, vaikken osaakaan soittaa taikka laulaa. 

Vierailija
2/7 |
04.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt ei jostain syystä tuo yksi vaihtoehto tullut mukaan äänestykseen, mutta valitkaa jokin mikä eniten sopii.

-ap-

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
04.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musiikista voi nauttia aidosti vain, jos ei soita itse mitään instrumenttia. Jos tuntee liikaa soittamista, sen tekniikkaa ja varsinkin kuunneltavaa instrumenttiä, kiinnittää huomionsa sellaisiin joutavanpäiväisyyksiin, kuten soittotekniikka, ettei siitä enää nauti samaan tapaan kuin silloin, kun kun ei vielä tiennyt soittamisesta yhtään mitään. Samoin live-esityksien virheet ja muut, joita maallikko ei edes huomaa, ärsyttävät soittajaa ihan kybällä.

Vierailija
4/7 |
04.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen hyvä laulamaan ja nautin musiikista joskus, aina en kuitenkaan jaksa kuunnella musiikkia, vaan olen mielummin hiljaisuudessa tai kuuntelen äänikirjoja.

Vierailija
5/7 |
04.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi ei, jos ei ole hevi "musiikkia"

Vierailija
6/7 |
04.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietysti.

Käynhän taidenäyttelyssä ihailemassa hienoja maalauksia vaikka en itse osaa piirtää kuin huonon tikku-ukon.

Luen kirjoja vaikka kynästäni ei irtoa tämän kummempaa. ihailen arkkitehtuuria. Kömpelyksenä ihailen  taitavien urheilijoiden suorituksia ja sirkuslaisten temppuja.

Näytelmät ovat ihania vaikka minua ei saa näyttämölle kuin kilon kappaleina.

Omituinen kysymys. Taiteilija tarvitsee ihailevan yleisön.

Osaatko nauttia mistään, mitä et itse osaa?

Vierailija
7/7 |
04.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

miksi ei, jos ei ole hevi "musiikkia"

Huvittavaa, miten laitoit musiikin lainausmerkkeihin ja kuitenkin heavy on musiikin genre, jossa vielä oikeasti soitetaan.

Toki omastakin mielestä vain 70-80 lukujen heavy on sitä oikeata akselilta Black Sabbath - Iron Maiden - Metallica

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi yhdeksän