Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Valtiovarainministeri Annika Saarikko (kesk.) ja opetusministeri Li Andersson (vas.) eivät paljasta ovatko he ottaneet lapsilleen yksityisen sairausvakuutuksen

Vierailija
04.12.2021 |

Mistäs nyt jää kiinni?

Andersson sanoo, että jos julkinen terveydenhuolto toimisi paremmin, harva joutuisi ottamaan yksityisen sairausvakuutuksen.

– Minä luotan julkisiin terveyspalveluihin. Valtaosa perheistä myös käyttää tavallisia neuvolapalveluita ja synnyttää julkisen puolen sairaaloissa. Niiden toimivuus osoittaa, että se on mahdollista. Samaa pitäisi tavoitella myös terveyskeskuksissa. Nyt järjestelmä on lähtenyt kasvamaan oudon eriytyneeksi pikkulapsivaiheessa, Andersson toteaa.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
04.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan oikein. Asia ei kuulu sinulle eikä minulle pätkääkään.

Vierailija
2/6 |
04.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki ministerit käyttävät yksityisiä lääkäripalveluita.

Sote on huonompaa kansanosaa varten.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
04.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muilla ei ollut ongelmaa ilmoittaa. Kun ei kysytty vain noilta. Entäs kovasti peräänkuulutettu avoimuus?

Vierailija
4/6 |
04.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muilla ei ollut ongelmaa ilmoittaa. Kun ei kysytty vain noilta. Entäs kovasti peräänkuulutettu avoimuus?

Avoimuus ja vasemmistolaisuus on vähän sama kuin öljy ja vesi. Eivät sovi yhteen.

Vierailija
5/6 |
04.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä terveyskeskuksessa kysytään onko lapsella yksityistä vakuutusta, eikä anneta lähetteitä jos sellainen on.

Vierailija
6/6 |
04.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä terveyskeskuksessa kysytään onko lapsella yksityistä vakuutusta, eikä anneta lähetteitä jos sellainen on.

Tuohan on törkeää! Eihän se kuulu terveyskeskukselle mitenkään. Sama jos tiedustelisi tuloja, että onko varaa käydä yksittisellä.