Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Karppaus sekoittaa pään ja kielikin muuttuu KIUSITAAN sanaa en ole ennen kuullutkaan

Vierailija
13.09.2006 |

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
13.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

t. pullahiiri : )

Vierailija
2/7 |
13.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kieli elää, ystäväiseni. " Kiusia" muotoa käyttäessään kirjoittaja haluaa ilmaista, että kyse on vain lievästä, leikillisestä kiusoittelusta, eikä tässä sentään ketään haluta kiduttaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
13.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

T: Lähes karppi

Vierailija
4/7 |
13.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ap, mikä ihme sinua meissä karpeissa risoo? Joka päivä näitä karppivastaisia aloituksia.

Vierailija
5/7 |
13.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyydettiin karppiuskovaisia kiusimaan muita. Eikö se ole epäasiallista käytöstä ja sivistymätöntä.

Mulle on yksi hailee vaikka paskaa söisitte jos se tekee teidät onnelliseksi. Tuon kiusimis kehoituksen antanut aloittaja on taustaltaan koulukiusaaja ja lapsensa myös jos niitä on saanut.

Vierailija
6/7 |
13.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noh, ehkä ap:n kannattais mennä takas sänkyyn ja kokeilla sillä toisella jalalla nousemista. Tai vaihtoehtoisesti napata se pieni pyöreä suuhun, mikäli setä tohtori on sellaisia määrännyt.

Ei tää elämä kuule niin vakavaa ole ja toisen ketjun ap ilmaisi hauskasti sen, kuinka nämä karppiaiheiset aloitukset kerta toisensa jälkeen ärsyttää joitakin palstailijoita, kuten tässä tapauksessa tämän ketjun ap:ta.. Joidenkin on vaan niin vaikea hyväksyä erilaisuutta.

Vierailija
7/7 |
13.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinulle ap, kiusia on leikkimielinen sana jolla on positiivinen merkitys, leikkimielistä kiusimista joka ainakin minun tuttavapiirissä ymmärretään positiivisena sanana. Olen erittäin pahoillani jos koit kiusia-sanan loukkaavana en sitä siinä muodossa tarkoittanut. Olen vain lueskellut tätä palstaa ja olen huomannut että sana karppi saa suuren metakan aikaan ja karpit saavat tuta, ehkä oikeampi aloitus olisi ollut että häiritään palstan muita mammoja...

T. kiusimaan kehoittanut aloitteleva karppi, jolla ei ole lapsia ja on itse ollut koulukiusattu ei kiusaaja!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi kahdeksan