Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voltaren-geeliä kuukaudesta toiseen, mitä haittaa?

Vierailija
05.03.2015 |

Löytyykö täältä ketään joka on käyttänyt näitä voiteita pitkiä aikoja? Tai tietäisi niistä jotain. Itselläni tätä voidetta menee jatkuvasti joko olkapäähän taikka niskan alueelle. Yritän laittaa pienille alueille enkä läträä sitä mutta kyllähän sitä kuluu vuoden aikana :( Olen kyllä ajatellut että ei ne jatkuvat särkylääkkeiden syömisetkään ole hyvästä.. Joten jos voin välttää edes osittain särkylääkkeiden syömiseltä niin hyvä on? Lääkäriltä olen asiaa kysellyt ja totesi että voisi käyttää kun tarvetta on mutta vähän epäilyttää?

Tietäskö joku jonkun voiteen joka auttaisi mutta ei sisältäisi mitään "myrkkyjä"? Kiitos jos vastaat :)

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
05.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

uppista

Vierailija
2/21 |
05.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö se itse syy kannattais selvittää ja hoitaa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
05.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, näin on yritetty tehdä mutta kunnallisen kautta lähes toivotonta :( Vuosi jo kärsitty ja ravattu lääkärissä eikä loppua näy..

ap

Vierailija
4/21 |
05.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.03.2015 klo 20:38"]Juu, näin on yritetty tehdä mutta kunnallisen kautta lähes toivotonta :( Vuosi jo kärsitty ja ravattu lääkärissä eikä loppua näy..
ap
[/quote]
No haloo mene yksityiselle

Vierailija
5/21 |
05.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole varaa mennä kun työtön olen. Ja todennäkösesti leikkaus pitäs tehdä jota kunnallisella eivät tee ennen kuin on ihan pakko. Jos olet työtön niin näin se vain menee.

Vierailija
6/21 |
05.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sulla mitään tietoa mikä siellä on vikana?

Vierailija
7/21 |
05.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olkapää pitäisi "putsata" kalkista ja ehkä jotain muutakin... Niskasta en tiedä kun magneettikuvia ei ole otettu. Tulehdus ei vaan lähde pois vaikka mitä tekisi :( Saikkua vaan kirjottavat kuukaudesta toiseen.

ap

Vierailija
8/21 |
05.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jospa se buranakuuri auttausi paremmin kuin voltaren

Vierailija
9/21 |
05.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko kokeillu fysioterapeuttia?

Vierailija
10/21 |
05.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin sä saikkua tarviit jos oot työtön?

Vierailija
11/21 |
05.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iho ohenee. 

Vierailija
12/21 |
05.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kortisonipiikki on laitettu, ei mitään vaikutusta eikä millään lääkkeillä joita on tullu kokeiltua. Välillä lämpö helpottaa ja välillä kylmä. Fysioterapiassa olen käynyt viikottain jo neljä kuukautta ja siellä on annettu erilaisia hoitoja. Rahaa on palanut ja paljon. Vain vähän on tuon olkapään liikkeet parantuneet mutta eipä tuo käsi vieläkään esim. sivulle taikka ylös nouse. Kipu on niin kova :( Ja niskan aluetta ei voida hieroa kun siitä seuraa niin voimakas huimaus ja huono olo pitkäksi aikaa. Että alkaa konstit jo loppua. Nyt kelasta vielä pakottavat hakemaan eläkettä kun sairaspv. alkaa tulla täyteen. Että hyvin menee. Tosi kivaa joo kun ei ole työpaikkaa johon palata eikä työterveyshuoltoa jossa asiat saattais alkaa rullata.

ap

Vierailija
13/21 |
05.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairaslomaa pitää hakea jos on työtön ja samaan aikaan sairas.

Vierailija
14/21 |
06.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perskindol Active Gel, kenelläkään kokemuksia tästä tuotteesta?

Vierailija
15/21 |
06.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja vielä ylös...

Vierailija
16/21 |
06.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.03.2015 klo 20:42"]

Ei ole varaa mennä kun työtön olen. Ja todennäkösesti leikkaus pitäs tehdä jota kunnallisella eivät tee ennen kuin on ihan pakko. Jos olet työtön niin näin se vain menee.

[/quote]

Mitä jos sanoisit sille lääkärille että nyt pakko paikantaa kipu ja käytät jo säännöllisesti sitä Voltarenia!

Ei VOI olla vaikeaa! Mitä ihmettä ne "leikkaa" sun niskojasi jos ei kerran tiedetä mikä siellä on edes vikana?

Vierailija
17/21 |
06.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

17, Ei se sanominen mitään auta! Meinaatko että en ole taistellut näiden vaivojen takia ja yrittänyt saada kunnollista hoitoa? Oikeasti, tuo kunnallinen touhu on ihan hanurista :( Lääkärit vaan voivottelee ja kirjottelee reseptejä ja laittaa lähetettä mutta kun jonot ovat tolkuttomat joka hemmetin tutkimukseen niin... Ortopedille ei edes anneta tällä hetkellä aikoja kun on niin pitkät jonot jo valmiiksi! Lainaa en haluaisi ottaa enkä kyllä sitä saisikaan kun näin pienillä tuloilla elän.

ap

Vierailija
18/21 |
06.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koen syvästi myötätuntoa. Olkapäävaivoja on ollut jo 4 vuotta, ei rahaa lääkäriin ja kunnallisella on yhtä juuta ja jaata ja satunnaisia konsultointi lähetteitä, jotka eivät johda mihinkään hoitoon.

Lääkärit laskevat kustannuksia ääneen ja itse popsin buranaa ja levitän voltarenia.

Vierailija
19/21 |
06.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos 19 vastauksestasi! En taida ola yksin vaivojeni kanssa. Itse olen huomannut sen että kun ei ole työpaikkaa johon palata niin eivät ole kovinkaan halukkaita tekemään yhtikäs mitään. Mikäs kiire tässä nyt on? Katsotaan jos vaikka aika parantaisi vaivat. Juu, niin varmaan poistaa ylimääräiset "sonnat" olkapäästä!!! Alkaa niin ottaa päähän tämä tilanne ja käy kyllä voimille kun ei esim. öitä voi nukkua normaalisti ja päivisin pitää miettiä kaikki tekemiset tarkkaan että mitä voi tehdä ja mitä ei. Apua joutuu pyytämään jatkuvasti toisilta ihmisiltä. Mitä järkeä tässä on? Miksi 30-40 vuotiasta ei laiteta kuntoon että pääsisi takaisin työelämään? Pakotetaan lopulta hakemaan eläkettäkin :(

ap

Vierailija
20/21 |
07.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perskindol Active Gel?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi kuusi