Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olin eilen kaavinnassa

Vierailija
05.03.2015 |

Minulle tehtiin eilen siis kaavinta. Tänään alamahaa välillä jomottelee mutta en ole ottanutkaan kuin 1kpl panadol 500mg ennen klo 12 päivällä.
Mutta lämpöä on 37,1 ja äsken vessassa ollessa (tähän kohtaan ällövaroitus) tuli hyytymä joka oli kooltaan n. 5-7cm pitkä ja joitakin senttejä leveä. Muuten vuoto on tullut hyvinkin niukaksi. Pitäisikö nyt huolestua vai ei? Elämässäni olen ollut paljon ramppaamassa lääkärillä "turhan takia". Nyt olen saanut tuota "sairautta" pois enkä halua sinne ensimmäisenä soitella, katson ensin löytyykö ketään jolla olisi kokemusta :)

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
05.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up!

Vierailija
2/5 |
05.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikö kenelläkään kokemusta?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
05.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lämmönnousu on normaalia, myös vuoto. Ota vielä särkylääkettä jos koskee, etenkin että saat nukuttua. T. Sh

Vierailija
4/5 |
05.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sait varmaan ohjeet mitä tehdä jos epäilet tulehdusta?

Jos kipu lisääntyy ja kuume nousee niin sitten voipi olla tulehdus.

Minulle on tehty kaavinta ja pari päivää kaavinnan jälkeen kivut paheni ja menin heti lääkäriin ja sain lääkkeet. 

Vierailija
5/5 |
05.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vastauksesta.

Olen melko nuori ja en halua lähteä "turhaan" päivystykseen kun siellä on varmasti ihmisiä jotka tarvitsevat minua enemmän lääkäriä. Olen mielestäni käyttänyt lääkäreiden resursseja jo ihan tarpeeksi, nyt yritän mennä vain kun on pakko. Yritän ajattela muitakin ihmisiä.

Ohjeessa vaan luki, että ottaa yhteys jos tulee kuumetta, vuotoa tai hyytymiä tai on kipuja. Mutta koska kaavinta tehtiin vasta eilen, ihmettelen jos alle 24h alkaa oireet. Mutta, seuraan tilannetta.
Onneksi lämpö on pysynyt tuossa 37, ei ole noussut.
Ja olisin soittanutkin sinne varmaan jo mutta päiväkirurgia ei ole enää auki, joutuisin menemään yhteispäivystykseen.