Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vaimon ajatusmaailma teinin tasolla

Vierailija
05.03.2015 |

Luulen, että yli nelikymppisen vaimon henkinen taso vastaa teiniä. Hän on täysin samanlainen kuin tavatessamme 19-vuotiaana. Kiroilee estottomasti pienimmästäkin syystä, koska hänellä on suuttuneena siihen oikeus, käyttäytyy mahtaillen ja uhmakkaasti kuin teini. Kaksikymppisenä käytös tuntui kiehtovalta, mutta nykyään hämmentävältä ja hävettävältä. Onko tällaisia muitakin, vai onko vaan sattunut paska mäihä?

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
05.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän tyypin ja voin vakuuttaa että ei ole normaalia. Noloa kuunnella näiden muijien puhetta ja riehuntaa.

Vierailija
2/20 |
05.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiroilusta on aika vaikea päästä eroon kun sen on jo kotoa oppinut. Hävettää myöntää, mutta itsekin hoen helvettiä ja vittua kun hormoniraivarit iskee. Vaimosi pitäisi löytää parempia keinoja ilmaista tunteitaan. Pystyttekö puhumaan asioista vapaasti? Olisi hyvä jos voisitte keskustella vaimosi käytöksestä. Komppaan myös kirjoittajaa joka sanoi että mahtaileva käytös voisi olla huonoa itsetuntoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
05.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älykäs nainen on harvinaisuus, etenkin kauniissa kuorissa. Kyllä tätä kun lukee niin alkaa olo tuntua Einsteinilta näin miehenä :-) Pitää myös olla entistä kiitollisempi, että ulkomaalainen naisystäväni on sekä terävä-älyinen, moraalinen, kiltti että kaunis. Melkoista ryteikköä nämä kirjoitukset hänen näkemyksiinsä nähden.

Vierailija
4/20 |
05.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nro 9 on täysin oikeassa.

Vierailija
5/20 |
05.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tuollainen käytös kiehtoi sinua, kun olit kaksikymppinen? Olitko itse samanlainen?

Vierailija
6/20 |
05.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.03.2015 klo 18:43"]

Miksi tuollainen käytös kiehtoi sinua, kun olit kaksikymppinen? Olitko itse samanlainen?

[/quote]

Tuntui jotenkin vaaralliselta ja jännittävältä. Seksuaalinen vetovoima oli myös mukana.

ap

Vierailija
7/20 |
05.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun yks kaveri haluaa olla ikuinen 17-vuotias. Parikymppisinä meni vielä, mutta lähinnä säälittävää nykyään, kun ollaan melkein nelikymppisiä. 

Vierailija
8/20 |
05.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän kyllä, miksi hänestä kiinnostuin. Kukaan tyttö ei tätä ennen ollut minusta kiinnostunut. Olin niin kiitollinen, että joku viitsi antaa minulle pillua, että luonnevika jäi sivuun. Ja seksiähän riitti.

ap

Vierailija
9/20 |
05.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeasti kypsästi käyttäytyvää ja ajattelevaa naista on vaikea löytää. 

Tuossakin alla joku itkee, että "oma peilikuva oksettaa" ja kanalauma kertoo omista kokemuksistaan. Siis mitä vittua? 

Vierailija
10/20 |
05.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä 35-40 välissä yleensä karisee, ja jos ei karise niin tulee vain pahenemaan vuosien karttuessa.

Vierailija
11/20 |
05.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiroilu on huono tapa purkaa tunteita, kerro ihmeessä hänelle että se todella häiritsee.

Mahtailu ja uhmailu johtuu usein huonosta itsetunnosta. Ja voi olla myös selviytymiskeino jos on lapsuudessa kokenut kovia ja joutut selviytymään, ikäänkuin enään minua ei pompoteta tai satuteta.

Oma äitini sai lapsena paljon paskaa niskaa ja hänestä kasvoi "minulle ei kukaan vittuile ihminen" syvältä sisältä hän on herkkä kuin mikä. Kova ulkokuori peittää alleen haavoittuvan ihmisen. Keskustele vaimosi kanssa.

Vierailija
12/20 |
05.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.03.2015 klo 18:42"]

Kaikki naiset ovat keskenkasvuisia prinsessoja, jotka kiukuttelemalla koittavat saada tahtonsa läpi, aina oman mielensä mukaan.

Toinen keino on se nalkutus ja pihtaus, luulevat sen toimivan. VÄÄRIN.

[/quote]Kuka jaksaa aina aloittaa: kaikki naiset. Olis paremmin uskottava jos ei aina yleistäis. Kaikki naiset eivät kiukuttele nalkuta jne. Ja jos "pihtaa" vika on toisen osapuolen sänkytaidoissa. Ei ehkä ole saanut petipuuhista mitään mielihyvää eikä jaksa sitten enää kiinnostaa. Ei naiset pihtaa, vaan tykkäävät kyllä seksistä jos siitä jotakin huvia saa.

Vierailija
13/20 |
05.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eipä ole tämä ap:kään kovin fiksu tapaus... vakka on kantensa valinnut.

Vierailija
14/20 |
05.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.03.2015 klo 18:54"]

Tiedän kyllä, miksi hänestä kiinnostuin. Kukaan tyttö ei tätä ennen ollut minusta kiinnostunut. Olin niin kiitollinen, että joku viitsi antaa minulle pillua, että luonnevika jäi sivuun. Ja seksiähän riitti.

ap

[/quote]Sitä saa mitä tilaa. Ihan oikein sinulle.Siinä on vakka kantensa valinnut.

Vierailija
15/20 |
05.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä ole ikuinen teini, näytänkin siltä muualta kuin naamasta
T. 52 v

Vierailija
16/20 |
05.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.03.2015 klo 19:06"]

[quote author="Vierailija" time="05.03.2015 klo 18:54"]

ap

[/quote]Sitä saa mitä tilaa. Ihan oikein sinulle.Siinä on vakka kantensa valinnut.

[/quote]

Jotkut kasvavat aikuiseksi 20 vuodessa. Naisista suurin osa jatkaa harhaista prinsessaleikkiään läpi elämän.

Vierailija
17/20 |
05.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ap mittaa kypsyyttä pelkästään kiroilun määrällä, niin hän kyllä löytää samanlaisia "teinejä" tältä palstalta pilvin pimein. Suosikkisanaa tarvinnee tuskin toistaa.

Mitenkä ap:n vaimon sivistystaso on muuten? Pystyykö hän keskustelemaan esim. kirjallisuudesta tai politiikasta? Pystyykö vaimo suhtautumaan asioihin aikuismaisesti?

Vierailija
18/20 |
05.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.03.2015 klo 19:14"]

Jos ap mittaa kypsyyttä pelkästään kiroilun määrällä, niin hän kyllä löytää samanlaisia "teinejä" tältä palstalta pilvin pimein. Suosikkisanaa tarvinnee tuskin toistaa.

Mitenkä ap:n vaimon sivistystaso on muuten? Pystyykö hän keskustelemaan esim. kirjallisuudesta tai politiikasta? Pystyykö vaimo suhtautumaan asioihin aikuismaisesti?

[/quote]

Minkä takia fiksuus mitataan sillä että kiinnostaako kirjallisuus tai politiikka? Eihän ne oo mitenkään fiksuuden mittoja vaan ihan se, miten asiansa hoitaa ja onko muuten sydämeltään sivistynyt ihminen!!

Vierailija
19/20 |
05.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap- sun vaimosi on kasvanut varmaan tunteettomassa perheessä ja hänellä on joku persoonallisuushäiriö siten.

Kannattaa vaihtaa naista, jos haluat joskus olla onnellinen.

Vierailija
20/20 |
05.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.03.2015 klo 19:33"]

Ap- sun vaimosi on kasvanut varmaan tunteettomassa perheessä ja hänellä on joku persoonallisuushäiriö siten.

Kannattaa vaihtaa naista, jos haluat joskus olla onnellinen.

[/quote]

On hänellä tunnevamma, se on selvä. Meillä on yksi poika, 12v, ja on ottanut äitinsä käytöksestä mallia. Vitun viljely onnistuu häneltäkin. Ei ole mahdollista vaihtaa akkaa, ihan rahankin takia. Se tässä mietityttää, että selviääkö poika täysjärkisenä. Olemme molemmat akateemisia ja opettajia. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan yksi