mies käski jo toisen kerran
Hakemaan hellyyden muualta. Ihan lyöty olo. Sanoin leikilläni hänelle,kun moitti minua siitä että olen nukkunut liian leveästi yöllä,että hain varmaan hellyyttä.
en tiedä mitä pitäisi ajatella,tuntuu ihan musertavalta. Tosiasia on,ettei meillä kosketusta hänen puoleltaan ole. Minä pussailen tai menen lähelle jos sitä kaipaan.
monesti ei vastaa halaukseen kun seisoo vain kädet sivulla. Seksiä ei juuri ollenkaan,ainakaan hänen aloitteestaan.
olen yrittänyt kaikkeni,laihdutan,käyn kampaajalla koetan pukeutua kivasti.
tiedän,etten ole ihan hirviön näköinen ja oloinen. Tuntuu vaan tosi pahalta kun en tiedä mikä saa kumppanin sanomaan tälläiset sanat toiselle.
minusta tuo on melkeinpä kehoitus etsiä uusi mies.
mitä ajatuksia tämä vuodatus herättää,olenko liian herkkänahkainen kun olen tämän asian näin.
mies suuttui kun menin hiljaiseksi ja lähti omille menoilleen.
Kommentit (20)
[quote author="Vierailija" time="05.03.2015 klo 18:36"]
[quote author="Vierailija" time="05.03.2015 klo 18:25"]
Ei saa suoraan sanotuksi vaan miesten tapaan vihjailee ja odottaa että osaat lukea ajatukset.
[/quote]
Mun mielestä tuo on naisten tapa :)
[/quote]
PASKAN VITUT! Itse voin sanoa oman käden kokemuksesta kun olen miesten ja naisten kanssa seurustellut että juuri miehiltä saa ruveta kiskomaan varpaankynsiä hohtimilla ennen kuin vastaavat edes kysymekseen "miten päivä meni". Naiset avoimempia eivätkä suutu niin saatanan helposti. Tietenkin se on yksilöllistä mutta sanonpahan vaan että kryptisyyden piirre on tullut todettua pääasiassa miessukupuolen edustajissa. Ystävissä ja seksikumppaneissa. Ap:lle sanon samaa kuin muutkin: Kysy suoraan. Jos ei anna vastausta tai suuttuu/hermostuu niin salaa jotain. Ei välttämättä toista naista vaan vaikka pahaa oloa ja on liian jurri (taas todettu miehillä yleinen piirre) hakeakseen apua. Ikävä kyllä jokikisen parisuhteen kivijalka on avoin keskustelu ja vuorovaikutus. Jos ei sano mitään, et sinä siinä tilanteessa enempää voi ja suosittelen siirtymistä eteenpäin. Suhteen päättyminen on perseestä ja ei toivottavaa jos jotain on tehtävissä, mutta mitään ei nimenomaan ole tehtävissä jos kommunikaatio puuttuu. Tilanne junnaa paikallaan. Ei ole hyväksi kummallekaan jäädä suhteeseen, tai ainakaan tilanteeseen, josta puuttuu ainakin toisen osapuolen kaipaama lämpö ja hellyys, saatatte yksinkertaisesti etsiä eri asioita suhteesta.
Viimeiseksi tahdon huomauttaa etten vihaa miehiä. Käytin tekstissäni totisia havaintoja ihmissuhteistani, vaikkakin ne saattoivat kuulostaa törkeiltä yleistyksiltä. Kyllä minä tiedän että se on yksilöllistä, ja etteivät kaikki miehet ole kommunikaatiovajaita jurreja. Nykyinen mieheni jonka kanssa minulla on puolivuotias lapsi puhuu avoimesti kanssani kaikesta, ja yhteisymmärrys ja vastuunkanto toisen hyvinvoinnista auttaa pahimpien aikojen yli <3 Ap:lle voimia, toivon että saat itsellesi lämpöä ja asianmukaista arvostusta, olet varmasti mahtava nainen!
18 kiitos,aivan ihana viesti sinulta. Kiitos,kun jaksoit vastata noin perusteellisesti. Luen tämän monta kertaa.
[quote author="Vierailija" time="05.03.2015 klo 18:25"][quote author="Vierailija" time="05.03.2015 klo 18:22"]Tulisin hulluksi, jos puoliso tunkisi koko ajan iholle, pitäisi halata ja pussailla.
[/quote]
niin minäkin varmaan,mutta ois kiva jos edes joskus voisi vaikkapa ohimennen hipaista tai halata. Ollaan suhteellisen tuore pari,noin kaksi vuotta yhdessä. Joten mielestäni jonkin tason hellyys kuuluu asiaan. Ja ajattelen,että Se on asia mikä erottaa kumppanin kaveruudesta. Olenko sitten jotenkin outo,mutta näin ajattelen.
[/quote]
Kaks vuotta yhdessä ja omat asunnot... Tä?
Ei kannata ikinä muuttaa yhteen jos taloudellisesti ei ole pakko, ihan neuvona. Tutustuin aviomieheeni parin muun pitemmän ja lyhemmän suhteen jälkeen ja meillä on edelleen 10 vuoden jälkeen omat asunnot, ei lapsia. Yhteinen loma-asunto on. Parisuhde pysyy freshimpänä kuin viikot erillään, viikonloput ja lomat yhdessä. Olen tyytyväisempi elämääni kuin aikaisemmin yhdessä asumiseen, siksi oli hyvä mennä naimisiinkin.
Jaksotin kyllä kappaleet,mutta ei näy. Pahoittelut.
Toinen nainen. Nimim. kokemusta on.
Voisiko olla? Itse en tuohon oikein usko. Tietenkin voi olla mielessä jo..en tiedä. Ollaan puhuttu asiasta ja hän on painottanut ettei tekisi selän takana vaan kertoo kyllä jos tarvetta on. Ei asuta yhdessä virallisesti,mulla oma asunto mutta ollaan yhdessä koko ajan.
mietin vaan,ettei oikein sopisi tähän yhtälöön toinen nainen. Toki,voin olla väärässä. En tiedä miten ottaisin puheeksi kun hermostuu helposti.
Tulisin hulluksi, jos puoliso tunkisi koko ajan iholle, pitäisi halata ja pussailla.
Oletko kysynyt suoraan, haluaako hän erota? Siltä tuo minusta kuulostaa. Ei saa suoraan sanotuksi vaan miesten tapaan vihjailee ja odottaa että osaat lukea ajatukset.
[quote author="Vierailija" time="05.03.2015 klo 18:22"]Tulisin hulluksi, jos puoliso tunkisi koko ajan iholle, pitäisi halata ja pussailla.
[/quote]
niin minäkin varmaan,mutta ois kiva jos edes joskus voisi vaikkapa ohimennen hipaista tai halata. Ollaan suhteellisen tuore pari,noin kaksi vuotta yhdessä. Joten mielestäni jonkin tason hellyys kuuluu asiaan. Ja ajattelen,että Se on asia mikä erottaa kumppanin kaveruudesta. Olenko sitten jotenkin outo,mutta näin ajattelen.
[quote author="Vierailija" time="05.03.2015 klo 18:25"]Oletko kysynyt suoraan, haluaako hän erota? Siltä tuo minusta kuulostaa. Ei saa suoraan sanotuksi vaan miesten tapaan vihjailee ja odottaa että osaat lukea ajatukset.
[/quote]
en ole kysynyt,vkl.na käytiin asiosta keskustelua ja hän kyllä antoi ymmärtää muuta. Tiedä sitten,voihan Se olla kuitenkin syy käytökseen. Pitää varmaan herätä rohkeutta..
No joku tuolla miehellä on hätänä. Ehkei enää vain välitä? Tai sitten toinen nainen... tai jopa mies.
Kysypä ihan suoraan.
Ette siis asu yhdessä, teillä ei ole lapsia, suhteessa ei ole hellyyttä ja vain harvoin seksiä. Niin miksi seurustelette? Voisitte olla vain kavereita jos muuten viihdytte yhdessä.
[quote author="Vierailija" time="05.03.2015 klo 18:25"]
Ei saa suoraan sanotuksi vaan miesten tapaan vihjailee ja odottaa että osaat lukea ajatukset.
[/quote]
Mun mielestä tuo on naisten tapa :)
Voi hyvänen aika, mies ei halua olla kanssasi enää.
Jos ei halua,mielestäni hänen täytyisi Se voida sanoa sitten suoraan. Ei puhua yhtenä päivänä yhtä ja käyttäytyä toisena noin. Ollaan ihan aikuisia ja tosiaan vaikkei naimisissa niin monenlaisia yhteisiä "projekteja" on. Joku sitä vaivaa mutta onko oikein käyttäytyä noin.
tai sitten minä olen vaan ihan typerä ja naiivi kun en tajua mitä sen päässä liikkuu.
Onko lapsia? Jos ei, eiköhän ole sama lähteä eri teille.
Ei ole lapsia. Rakastan häntä todella vaikka pikkuhiljaa olen tajunnut ettei meidän ajatukset todellakaan kulje samaa rataa. Välillä houkuttaisi luovuttaa,tuntuu raskaalta olla yksin tässä.
Juttelette hyvin ja perusteellisesti, ei tuossa muu auta ja tilanne tuskin paranee ilmankaan. Tauko suhteessa on ainakin paikallaan, luultavasti jopa lopullinen ero. Ei kukaan jaksa tuollaista kylmyyttä.