Miten päästä eroon miehen vaimosta? Menee kohta hermot
Ollaan seurusteltu mihen kanssa jo 5v! Asuttu yhdessäkin tuosta ajasta suurin osa. Nyt meille tulee vauva ja vaimo on vaan ja pysyy. " Vaimo" on 2 vko kuukaudesta hoitolaitoksessa ja kaks kotona. Toisen kotiviikosta hänen äitinsä hoitaa sitä ja toisen viikon henkilökohtainen avustaja ja mun mies! Mies ei uskalla erota vaan pitkittää eroa koko ajan. Kaikki miehen sukulaiset ja ystävät tietävät asian todellisen laidan mut tuo hemmetin vaimo ei! Mitään seksiä tai muuta heillä ei oo ollut sen vammauduttua. Hyväksyin asian aikoinaan mut nyt kun oon raskaana mua alkoi vituttaa koko juttu ihan helvetisti. Mitä te tekisitte? Jos mies lähtee ja eroaa "vaimo" joutuu kokonaan laitokseen eikä enää pääse kotiin. Mies pelkää sen takia erota. Itse nyt oon 5v odottanut että se kuolee mut elossa vaan on edelleen.
Kommentit (31)
Valitettavasti tämä provo on mahdoton.
Jos vaimon äiti pystyy häntä yksin viikon (ja toisen avustaja ja mies) hoitamaan, hän ei voi olla kovin huonossa kunnossa. Eikä siis tarvitse lainkaan laitospaikkaa. Eli tältäosin koko tarina on mahdoton.
[quote author="Vierailija" time="05.03.2015 klo 17:05"]Valitettavasti tämä provo on mahdoton.
Jos vaimon äiti pystyy häntä yksin viikon (ja toisen avustaja ja mies) hoitamaan, hän ei voi olla kovin huonossa kunnossa. Eikä siis tarvitse lainkaan laitospaikkaa. Eli tältäosin koko tarina on mahdoton.
[/quote]
Mitenkään mahdotonta ei ole olla hoitolaitoksessa ja kotona vuoro viikoin. Ja kotona on mahdollista hoitaa yllättävän huonokuntoista henkilöä. Ilman mahdollisuutta lyhytaikaiseen hoitoon se voisi hyvinkin olla liian raskasta yhdelle tai kahdelle ihmiselle, mutta lepo viikko voi hyvinkin ratkaista sen ongelman. Vaikka henkilö olisi ns. intervalli hoidossa säännöllisesti koti jaksojen ajaksi on mahdollista saada myös kotisairairaanhoitoa ja kotipalveluita.
Muuten en tosin usko minäkään tarinan olevan totta ainakaan kaikilta osin.
[quote author="Vierailija" time="05.03.2015 klo 17:18"]
[quote author="Vierailija" time="05.03.2015 klo 17:05"]Valitettavasti tämä provo on mahdoton. Jos vaimon äiti pystyy häntä yksin viikon (ja toisen avustaja ja mies) hoitamaan, hän ei voi olla kovin huonossa kunnossa. Eikä siis tarvitse lainkaan laitospaikkaa. Eli tältäosin koko tarina on mahdoton. [/quote] Mitenkään mahdotonta ei ole olla hoitolaitoksessa ja kotona vuoro viikoin. Ja kotona on mahdollista hoitaa yllättävän huonokuntoista henkilöä. Ilman mahdollisuutta lyhytaikaiseen hoitoon se voisi hyvinkin olla liian raskasta yhdelle tai kahdelle ihmiselle, mutta lepo viikko voi hyvinkin ratkaista sen ongelman. Vaikka henkilö olisi ns. intervalli hoidossa säännöllisesti koti jaksojen ajaksi on mahdollista saada myös kotisairairaanhoitoa ja kotipalveluita. Muuten en tosin usko minäkään tarinan olevan totta ainakaan kaikilta osin.
[/quote]
Tässä 1 henkilö hoitaa viikon. Ei ole mahdollista. Taas aloittajalla liian vähän tietoa aiheesta
[quote author="Vierailija" time="05.03.2015 klo 16:39"]
Ollaan seurusteltu mihen kanssa jo 5v! Asuttu yhdessäkin tuosta ajasta suurin osa. Nyt meille tulee vauva ja vaimo on vaan ja pysyy. " Vaimo" on 2 vko kuukaudesta hoitolaitoksessa ja kaks kotona. Toisen kotiviikosta hänen äitinsä hoitaa sitä ja toisen viikon henkilökohtainen avustaja ja mun mies! Mies ei uskalla erota vaan pitkittää eroa koko ajan. Kaikki miehen sukulaiset ja ystävät tietävät asian todellisen laidan mut tuo hemmetin vaimo ei! Mitään seksiä tai muuta heillä ei oo ollut sen vammauduttua. Hyväksyin asian aikoinaan mut nyt kun oon raskaana mua alkoi vituttaa koko juttu ihan helvetisti. Mitä te tekisitte? Jos mies lähtee ja eroaa "vaimo" joutuu kokonaan laitokseen eikä enää pääse kotiin. Mies pelkää sen takia erota. Itse nyt oon 5v odottanut että se kuolee mut elossa vaan on edelleen.
[/quote]
Oiiih. Onnea! Oot löytänyt ihanan kultakimpaleen. Teillä on vuosisadan rakkaustarina. Iih. Mä oon niiiiiiiiin onnellinen sun puolesta!
Olen mies ja jostain syystä tiettyjen naisten ajatusmaailma kuvottaa. Täällä kuitenkin naisia suurinosa ketkä kirjoittelevat. Ovatko nämä kaikki ahdasmieliset jutut totta vai provoja?. En halua syyllistää ketään, kerron vain oman mielipiteeni, se on varmaan sallittua. Uskoisin että nämä jutut kuvottaa muitakin naisia ja miehiä. Eli ei ole mikään sukupuolikysymys. En ole koskaan kuullut että miehet puhuu näin ahdasmielistä tekstiä.
[quote author="Vierailija" time="05.03.2015 klo 17:22"][quote author="Vierailija" time="05.03.2015 klo 17:18"]
[quote author="Vierailija" time="05.03.2015 klo 17:05"]Valitettavasti tämä provo on mahdoton. Jos vaimon äiti pystyy häntä yksin viikon (ja toisen avustaja ja mies) hoitamaan, hän ei voi olla kovin huonossa kunnossa. Eikä siis tarvitse lainkaan laitospaikkaa. Eli tältäosin koko tarina on mahdoton. [/quote] Mitenkään mahdotonta ei ole olla hoitolaitoksessa ja kotona vuoro viikoin. Ja kotona on mahdollista hoitaa yllättävän huonokuntoista henkilöä. Ilman mahdollisuutta lyhytaikaiseen hoitoon se voisi hyvinkin olla liian raskasta yhdelle tai kahdelle ihmiselle, mutta lepo viikko voi hyvinkin ratkaista sen ongelman. Vaikka henkilö olisi ns. intervalli hoidossa säännöllisesti koti jaksojen ajaksi on mahdollista saada myös kotisairairaanhoitoa ja kotipalveluita. Muuten en tosin usko minäkään tarinan olevan totta ainakaan kaikilta osin.
[/quote]
Tässä 1 henkilö hoitaa viikon. Ei ole mahdollista. Taas aloittajalla liian vähän tietoa aiheesta
[/quote]
Jos mies tarvii avustajan mutta hänen äitinsä ei ;)
Miten se vaimo ei tiedä sinusta, jos mies ei hoida vaimoa kuin 1vko/kk, mutta vaimo on kuitenkin kotona 2vko/kk? Missä mies sanoo olevansa sen toisen viikon?
Miksi mies ei ole kertonut sinusta vaimolleen? Kuinka se vammautunut vaimo sua häiritsee, kun mieshän se on, joka teidän suhteen salassa haluaa pitää?
Rakastaa vaimoaan, sä oot se reikä. Ei käy kateeks.
Mitä tekisin sinun asemassa? Ensinnäkin tuskin koskaa olisi elätellyt toiveita että tilanne yllättäen muuttuis toiseksi ja mies pystyisi vaimon jättämään. Jos tilanne jostakin syystä olisi sama kuin sinulla yrittäisin ehkä puhua miehelle, koska olisin raskaan toivoisin että myös että hän kertoo vaimolle saavansa lapsen. Miehen päätöksistä varmasti riippuisi se mitä teen, lapsen kanssa en entiseen malliin varmastikaan olisi valmis jatkamaan. Mies olisi valinnan edessä vaimo tai minä. Lapselle hän tietenkin olisi isä, joka tapauksessa.