Olipas jälleen kiva alotus päivään, raksamies huuteli perään..
"Onpa ruma naama".Jäin katselemaan perääsi, en voi sanoa sinusta paljon muuta kuin että samat sanat, lisäksi sun kroppaskin oli ihan liian heiveröinen, ja kävelit niinkuin olisit joku suurikin herra. Siis joku lautakasan nostelija,älä nyt naurata. Olet kyllä epäonnistunut luuseri.
Kommentit (14)
[quote author="Vierailija" time="05.03.2015 klo 16:35"]
"Onpa ruma naama".Jäin katselemaan perääsi, en voi sanoa sinusta paljon muuta kuin että samat sanat, lisäksi sun kroppaskin oli ihan liian heiveröinen, ja kävelit niinkuin olisit joku suurikin herra. Siis joku lautakasan nostelija,älä nyt naurata. Olet kyllä epäonnistunut luuseri.
[/quote]Mutta jätit sanomatta sille tämän??
[quote author="Vierailija" time="05.03.2015 klo 16:39"]
[quote author="Vierailija" time="05.03.2015 klo 16:35"]
[/quote]Mutta jätit sanomatta sille tämän??
[/quote]Niin se harmittaa vietävästi. Koska menen aina lukkoon tuollaisissa tilanteissa.
Mullakin huuteli raksamies jotain aikoinaan. Oli nimittäin aviomieheni ja kotona.
Jäin miettimään, että onko sulla oikein niinku poikkeuksellisen ruma naama?
Raksamiehet on komeita... ;)
Vein aamulla lasta päiväkotiin niin pari lukiolais poikaa katseli mun perään. Toinen sanoi toiselle "kato mikä milffi! " Ihan imartelevaa.
[quote author="Vierailija" time="05.03.2015 klo 16:54"]Vein aamulla lasta päiväkotiin niin pari lukiolais poikaa katseli mun perään. Toinen sanoi toiselle "kato mikä milffi! " Ihan imartelevaa.
[/quote]
Kai annoit molemmille auton takapenkillä?
[quote author="Vierailija" time="05.03.2015 klo 16:55"][quote author="Vierailija" time="05.03.2015 klo 16:54"]Vein aamulla lasta päiväkotiin niin pari lukiolais poikaa katseli mun perään. Toinen sanoi toiselle "kato mikä milffi! " Ihan imartelevaa.
[/quote]
[/quote]
;)
No sillä oli varmaan asiat vielä paljon huonommin kuin sinulla, kun estot olivat jo poistuneet noin pahasti.
-Mies 29v-
Eilen rautatieasemalla oli pari juoppoa jotka kovaäänisesti huusivat etsivänsä panoseuraa. Hokasivat minut ja toinen kysyi kaveriltaan "mites toi" mihin toinen juopoista vastasi "no hyi vittu"
Olen sitten ilmeisesti niin ruma, ettei edes vahva humalatilakaan kaunista. :D
[quote author="Vierailija" time="05.03.2015 klo 16:55"][quote author="Vierailija" time="05.03.2015 klo 16:54"]Vein aamulla lasta päiväkotiin niin pari lukiolais poikaa katseli mun perään. Toinen sanoi toiselle "kato mikä milffi! " Ihan imartelevaa.
[/quote]
[/quote]
En edes vilkaissut poikia sillä silmällä. Nuoria miehen alkuja. Enemmän äidillisiä tunteita tuon ikäiset herättävät. Silti tuli aamusta aurinkoisempi.
Mulle alko kanssa joku keskenkasvunen raksajamppa tekemään pusueleitä jostain talon katolta. Koira rupes heti kyttäämään sitä ja meinas lähteä sinne rakennusjätteiden sekaan heilumaan.
Mulkasin sitä kakaraa aikas jäätävästi ja komensin koiran oikeaan suuntaan. Hemmetin ärsyttäviä tommoset, luuleeko ne oikeesti saavansa naisia tollasella? Aivoton-muna-päättää-mihin-mennään-raksajamppa ei kyllä sytytä pätkääkään.
Olen vain aika hullu.Niin voi olla että jos kuulen yhdenkin tuollaisen kommentin vielä, niin en vastaa teoistani. Kantsii vähän miettiä kelle huutelee... -ap
Rakastan raksamiehiä. <3 Tulis vain kesä pian!