Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olipas jälleen kiva alotus päivään, raksamies huuteli perään..

Vierailija
05.03.2015 |

"Onpa ruma naama".Jäin katselemaan perääsi, en voi sanoa sinusta paljon muuta kuin että samat sanat, lisäksi sun kroppaskin oli ihan liian heiveröinen, ja kävelit niinkuin olisit joku suurikin herra. Siis joku lautakasan nostelija,älä nyt naurata. Olet kyllä epäonnistunut luuseri. 

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
05.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastan raksamiehiä. <3 Tulis vain kesä pian!

Vierailija
2/14 |
05.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.03.2015 klo 16:35"]

"Onpa ruma naama".Jäin katselemaan perääsi, en voi sanoa sinusta paljon muuta kuin että samat sanat, lisäksi sun kroppaskin oli ihan liian heiveröinen, ja kävelit niinkuin olisit joku suurikin herra. Siis joku lautakasan nostelija,älä nyt naurata. Olet kyllä epäonnistunut luuseri. 

[/quote]Mutta jätit sanomatta sille tämän??

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
05.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.03.2015 klo 16:39"]

[quote author="Vierailija" time="05.03.2015 klo 16:35"]

[/quote]Mutta jätit sanomatta sille tämän??

[/quote]Niin se harmittaa vietävästi. Koska menen aina lukkoon tuollaisissa tilanteissa.

Vierailija
4/14 |
05.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin huuteli raksamies jotain aikoinaan. Oli nimittäin aviomieheni ja kotona.

Vierailija
5/14 |
05.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jäin miettimään, että onko sulla oikein niinku poikkeuksellisen ruma naama?

Raksamiehet on komeita... ;)

Vierailija
6/14 |
05.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vein aamulla lasta päiväkotiin niin pari lukiolais poikaa katseli mun perään. Toinen sanoi toiselle "kato mikä milffi! " Ihan imartelevaa.

Vierailija
7/14 |
05.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.03.2015 klo 16:54"]Vein aamulla lasta päiväkotiin niin pari lukiolais poikaa katseli mun perään. Toinen sanoi toiselle "kato mikä milffi! " Ihan imartelevaa.
[/quote]
Kai annoit molemmille auton takapenkillä?

Vierailija
8/14 |
05.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.03.2015 klo 16:55"][quote author="Vierailija" time="05.03.2015 klo 16:54"]Vein aamulla lasta päiväkotiin niin pari lukiolais poikaa katseli mun perään. Toinen sanoi toiselle "kato mikä milffi! " Ihan imartelevaa.
[/quote]
[/quote]
;)

Vierailija
9/14 |
05.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sillä oli varmaan asiat vielä paljon huonommin kuin sinulla, kun estot olivat jo poistuneet noin pahasti.

-Mies 29v-

Vierailija
10/14 |
05.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen rautatieasemalla oli pari juoppoa jotka kovaäänisesti huusivat etsivänsä panoseuraa. Hokasivat minut ja toinen kysyi kaveriltaan "mites toi" mihin toinen juopoista vastasi "no hyi vittu"

Olen sitten ilmeisesti niin ruma, ettei edes vahva humalatilakaan kaunista. :D

Vierailija
11/14 |
05.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.03.2015 klo 16:55"][quote author="Vierailija" time="05.03.2015 klo 16:54"]Vein aamulla lasta päiväkotiin niin pari lukiolais poikaa katseli mun perään. Toinen sanoi toiselle "kato mikä milffi! " Ihan imartelevaa.
[/quote]
[/quote]
En edes vilkaissut poikia sillä silmällä. Nuoria miehen alkuja. Enemmän äidillisiä tunteita tuon ikäiset herättävät. Silti tuli aamusta aurinkoisempi.

Vierailija
12/14 |
05.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle alko kanssa joku keskenkasvunen raksajamppa tekemään pusueleitä jostain talon katolta. Koira rupes heti kyttäämään sitä ja meinas lähteä sinne rakennusjätteiden sekaan heilumaan.

Mulkasin sitä kakaraa aikas jäätävästi ja komensin koiran oikeaan suuntaan. Hemmetin ärsyttäviä tommoset, luuleeko ne oikeesti saavansa naisia tollasella? Aivoton-muna-päättää-mihin-mennään-raksajamppa  ei kyllä sytytä pätkääkään.

Vierailija
13/14 |
05.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen vain aika hullu.Niin voi olla että jos kuulen yhdenkin tuollaisen kommentin vielä, niin en vastaa teoistani. Kantsii vähän miettiä kelle huutelee... -ap

Vierailija
14/14 |
05.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viestiin 13 vahinko alapeukku