Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies ei vastaa viesteihin töissä

Vierailija
05.03.2015 |

Miksi mies ei vastaa mitään, jos ehdotan vaikk jotain tekemistä illaksi. On vain syvä hiljaisuus. Mikä voi olla muka niin kiireistä töissä, että ei ehdi vastatata.

Jotenkin itse ajattelisin, että on aina vain tekosyy, että ei ehdi muka töissä vastata mitään. Eri asia on, jos ei saa käytää kännykkää, mutta sitä ei ole kielletty. Jos joki vaikka kuolisi ja siitä ilmoitettaisiin, niin olisiko silloinkin vain hiljaisuus.

Alkaa tuntua typerälle, kun kysyn vaikka elokuviin tai että mitä ruokaa haluaa. Minusta olisi kiva ainakin tietää päivän aikana jos olisi jotain kivaa illalla.  Pitääkö vain päätellä, että miestä ei kiinnosta enää tehdä mitään.

En itse viitsi mennä kodin kautta, jos mentäisi vaikka elokuviin, koska ne ovat lähempänä työpaikkaa. yleensä käy niin, että kun lähdetään kotoa, niin ei enää jaksakaan.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
05.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet sen oloinen, että en mäkään vastaisi.

Vierailija
2/16 |
05.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna hänelle työrauha.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
05.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkään en vastaa.
T.mies

Vierailija
4/16 |
05.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soita sen pomolle, niin jo rupeaa vastailemaan sun viesteihin.

Vierailija
5/16 |
05.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opettele sopimaan illan ohjelmasta jo edellisenä iltana, niin me muutkin teemme.

Vierailija
6/16 |
05.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työpaikalla hoidetaan työasioita. Työajan jälkeen hoidetaan muut asiat.

Tyhjänpäiväinen viestittely voi olla työtä häiritsevää.

Minäkään en vastaisi.

Vierailija
7/16 |
05.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle äiti soittelee töihin, ja jättää vihaisia viestejä "minä en tykkää tuosta kun sinä et vastaa puheluihin".
Ap on varmaan vanhana lapsilleen samanlainen riippa.

Vierailija
8/16 |
05.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis pitää mennä niinkuin sinä haluat. Vittu kun olet typerä, laiska lehmä. Ilmankos miehesi ei vastaa kun sinä päivällä "päätät" mitä teette illalla. Jos et jaksa kodin kautta lähteä mihinkään niin vedä vittu päähäs.

Vierailija
9/16 |
05.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en haluaisi olla, pitää sitten jättää ilmeisesti koko viesteily. Meillä ei vain sopimisista tule mitään  etukäteen kun mies ei niitä noudata tai ei muista mitä sovittiin.

Vierailija
10/16 |
05.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.03.2015 klo 16:51"]Siis pitää mennä niinkuin sinä haluat. Vittu kun olet typerä, laiska lehmä. Ilmankos miehesi ei vastaa kun sinä päivällä "päätät" mitä teette illalla. Jos et jaksa kodin kautta lähteä mihinkään niin vedä vittu päähäs.
[/quote]

No mitäs muuta sun torstaihin?

Vierailija
11/16 |
05.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.03.2015 klo 16:55"]

No en haluaisi olla, pitää sitten jättää ilmeisesti koko viesteily. Meillä ei vain sopimisista tule mitään  etukäteen kun mies ei niitä noudata tai ei muista mitä sovittiin.

[/quote]

Kokeile vaikka muistilappuja. 

Älä häiritse työaikana.

Vierailija
12/16 |
05.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut meistä haluavat keskittyä töissä työntekoon eikä tyhjänpäiväisiin viesteihin vastailuun. Sopikaa menoista edellisenä iltana tai kysele vasta miehen työpäivän päätyttyä. Jos mun mies alkaisi mulle töihin viestittelemään, että mitä tehdään illalla, mä vastaisin että jutellaan siitä sitten vapaa-ajalla.

Vierailija
13/16 |
05.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehesi tekee töitä, sinä ilmeisesti et? Kontrolloiva pirttihirmu.

Vierailija
14/16 |
05.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töissä pitää saada olla rauhassa.

Vierailija
15/16 |
05.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.03.2015 klo 17:16"]Töissä pitää saada olla rauhassa.
[/quote]
Niin saatana!

Vierailija
16/16 |
05.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä ainakaan kyttää töissä puhelinta, kun teen töitä. Sen verran välillä vilkaisen, että jos vaikka päiväkodista on soitettu, ikinähän ei tiedä jos vaikka lapsi sairastuu. Mutta en todellakaan vastaile viesteihin tms. kesken päivän.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän yhdeksän