Mieheni pieri lasten kuullen
Miten selitän tämän pursiseuran naisvaliokunnan kevätkokouksessa?
Kommentit (13)
Naiset ku piereskelee niin kukkahameen alta lehahtaa kevätruusuntuoksu, ja aina pytyllä kykkiessä pönttöön tippuu yksi raikas minttupastilli. Ennen tuli ykkösestä muuten normi fantaa, mut nyt oon dieetin avulla onnistunut tuottamaan zeroa! :3 Ihanaa olla tissieläin! <3
Istun taikka kävelen, perse soittaa sävelen.
Tuli mieleen yhest vanhasta ketjusta :D
Ei se mitään jos mies pieree ja on opettanut lapsillekin (3 kpl), että se vasta hauskaa onkin. Mutta meillä tähän persekuoroon yhtyy myös kovaäänisesti piereskelevä koira, iso lab.noutaja. On siinä hajua ja meteliä. Minä olen ainut, joka ei asiasta innostu. Automatkat ovat pahimpia. Vakavasti ottaen, unelmoin joskus pieruttomasta elämästä.
Miten voit sietää sellaista sikaa???
[quote author="Vierailija" time="05.03.2015 klo 16:13"]
[quote author="Vierailija" time="05.03.2015 klo 16:07"]painu vittuu siit [/quote] onko sun paha olla?
[/quote]
Ei :D
Ehkä ei kannata selitellä mitään. Joudut muuten seilaileen yksin koko kesän:)
Jätä se sika.
Kohta teillä lapsetkin pieree.
[quote author="Vierailija" time="05.03.2015 klo 17:01"]
Jätä se sika.
Kohta teillä lapsetkin pieree.
[/quote]
Myöhäistä, kyllä ne pierut on jo periytyneet.
Kannattaisi etukäteen selvittää, onko kumppani-ehdokas ilmavaa sorttia.
Naisillahan ei ole edes reikää moiseen tarkoitukseen :D
Tosi on se että: Jos isä pieree ja pitää sitä kovin hauskana, niin tietenkin lapset oppii saman. Ja sitten nauravat ja rupsuttelevat koko sakki. Mies voi jossain määrin säädellä, koska paukuttelee, mutta lapset ei. Ja sitten ne pieree vaikka missä. Ja hauskaa on ja minä häpeän.
[quote author="Vierailija" time="05.03.2015 klo 17:38"]
Tosi on se että: Jos isä pieree ja pitää sitä kovin hauskana, niin tietenkin lapset oppii saman. Ja sitten nauravat ja rupsuttelevat koko sakki. Mies voi jossain määrin säädellä, koska paukuttelee, mutta lapset ei. Ja sitten ne pieree vaikka missä. Ja hauskaa on ja minä häpeän.
[/quote]
Mitä häpeämistä siinä on?
Naurettavaahan tuossa on nimenomaan se joidenkin nyrpistely.
[quote author="Vierailija" time="05.03.2015 klo 16:07"]painu vittuu siit
[/quote] onko sun paha olla?
No tietysti sillä perinteisellä: kylläpä lattia narisee, onkohan vesivahinko vaurioittanut rakenteita.