Nuorille töitä!
Olen 21vuotias. Olen opiskellut jo 3eri alaa(kuitenkin vain hetken) Haluaisin pintakäsittelijäksi mutta olen niin huonoilla arvosainoilla peruskoulun päättänyt että en pääse haluamalleni alalla. En ole kuitenkaan mitenkään saamaton/laiska ihminen, joten haluaisin töihin? Minne nuoria otetaan töihin joilla ei ole koulutusta? Olen ollut Työvoimatoimiston tarjoamissa työkokeiluissa mutta eivän nekään kestä ikuisuuksia. Mitä voisin tehdä? En todellakaan halua jäädä kotiin istumaan.
Kommentit (24)
[quote author="Vierailija" time="05.03.2015 klo 16:01"][quote author="Vierailija" time="05.03.2015 klo 16:00"][quote author="Vierailija" time="05.03.2015 klo 15:56"][quote author="Vierailija" time="05.03.2015 klo 15:50"]Varastoduuni, siivous ja mitä näitä nyt on.
[/quote]
Kaikki muu käy kyllä minulle paitsi tuo siivoja.. Kerran olen 2viikkoa sitä tehnyt ja pakko nostaa hattua ihmisille jotka sitä kestää.. Onko se muuten parempi että soittaa työpaikalle vaiko vain lähettää työhakemuksensa?
[/quote]
Mä sanosin näin että laita hakemuksia menemään. Jos ei kuulu vastausta vaikka pariin viikkoon, niin soita perään.
[/quote]
Onks sulla muuten ajokorttia?
[/quote]
Ajokorttia ei ole, en ole nähnyt kovin tarpeelliseksi hankkia koska asun tampereella ja täällä on suhteellisen hyvä bussiliikenne.
[quote author="Vierailija" time="05.03.2015 klo 16:03"]
[quote author="Vierailija" time="05.03.2015 klo 16:01"][quote author="Vierailija" time="05.03.2015 klo 16:00"][quote author="Vierailija" time="05.03.2015 klo 15:56"][quote author="Vierailija" time="05.03.2015 klo 15:50"]Varastoduuni, siivous ja mitä näitä nyt on. [/quote] Kaikki muu käy kyllä minulle paitsi tuo siivoja.. Kerran olen 2viikkoa sitä tehnyt ja pakko nostaa hattua ihmisille jotka sitä kestää.. Onko se muuten parempi että soittaa työpaikalle vaiko vain lähettää työhakemuksensa? [/quote] Mä sanosin näin että laita hakemuksia menemään. Jos ei kuulu vastausta vaikka pariin viikkoon, niin soita perään. [/quote] Onks sulla muuten ajokorttia? [/quote] Ajokorttia ei ole, en ole nähnyt kovin tarpeelliseksi hankkia koska asun tampereella ja täällä on suhteellisen hyvä bussiliikenne.
[/quote]
Kannattaisi hankkia, avaisi monia työmahdollisuuksia kouluttamattomalle. Taksikuski, lähetti, rekkakuski, pakukuski, postinkuljettaja, lehdenjakaja, 3kk lisäkoulutuksella bussikuski...
Nii se on kyl aika monessa paikassa hyödyllinen. Käy vartijakurssi ja rupee tekemään vartijan hommia. Ja sit hankit sitä kautta ajokortin ja vaihdat piirivartioinnin puolelle. Kyllä ne ihan jees liksaa saa kun yövuoroja on.
[quote author="Vierailija" time="05.03.2015 klo 16:00"][quote author="Vierailija" time="05.03.2015 klo 15:56"][quote author="Vierailija" time="05.03.2015 klo 15:50"]Varastoduuni, siivous ja mitä näitä nyt on.
[/quote]
Kaikki muu käy kyllä minulle paitsi tuo siivoja.. Kerran olen 2viikkoa sitä tehnyt ja pakko nostaa hattua ihmisille jotka sitä kestää.. Onko se muuten parempi että soittaa työpaikalle vaiko vain lähettää työhakemuksensa?
[/quote]
Mä sanosin näin että laita hakemuksia menemään. Jos ei kuulu vastausta vaikka pariin viikkoon, niin soita perään.
[/quote]
Onks sulla muuten ajokorttia?