Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka kipeä on naisten sterilisaatio toimenpiteenä?

Vierailija
05.03.2015 |

Olen synnyttämässä ihan näillä hetkillä perheemme viimeisen lapsen ja olen jo puhunut neuvolassa että haluan sterilisaation. saan siihen kuulemma lähetteen heti jälkitarkastuksen jälkeen. Nyt kaipaisinkin kokemusta siitä että kuinka monta päivää toimenpiteen jälkeen on syytä varautua kipuihin ja kuinka kipeänä oloon? Tämä vain siksi että tiedän varautua miten ajoittaa toimenpiteen, jotta mies olisi töiden puolesta kotona, jos olen kovinkin kipeä esim. muutama päivä sen jälkeen. 

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
05.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole kokemusta, mutta sanoisin että laparoskopiassa tehdyn sterilisaation jälkeen voit olla muutaman päivän kipeänä.
Essure-klipsien laitto ei pitäisi aiheuttaa enemmän vaivaa kuin kierukan laitto.

Vierailija
2/9 |
05.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.03.2015 klo 15:33"]

Ei ole kokemusta, mutta sanoisin että laparoskopiassa tehdyn sterilisaation jälkeen voit olla muutaman päivän kipeänä. Essure-klipsien laitto ei pitäisi aiheuttaa enemmän vaivaa kuin kierukan laitto.

[/quote]

Eroaako nuo muuten toimivuudeltaan miten, onko tietoa? Haluan ehdottoman varman ja lopullisen toimenpiteen. -AP

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
05.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perinteinen menetelmä on ilmeisesti varmempi kuin Essure. Mulle piti tehdä Essure, mutta toimenpiteen aikana huomattiin ettei onnistu, ja tehtiin sitten tähystyksellä perinteinen. Pari päivää olin kipeä ja saikulla, sen jälkeen ei mitään vaivoja. Sterilisaatio oli ehdottomasti paras vaihtoehto mulle, suosittelen! :) Sain taas naiseuteni takaisin, kun ei tarvitse kärsiä hormoniehkäisyn vaivoista eikä pelätä raskautta, niin vapauttavaa. Vihdoinkin voi nauttia seksistä täysillä!

Vierailija
4/9 |
05.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.03.2015 klo 15:39"]

Perinteinen menetelmä on ilmeisesti varmempi kuin Essure. Mulle piti tehdä Essure, mutta toimenpiteen aikana huomattiin ettei onnistu, ja tehtiin sitten tähystyksellä perinteinen. Pari päivää olin kipeä ja saikulla, sen jälkeen ei mitään vaivoja. Sterilisaatio oli ehdottomasti paras vaihtoehto mulle, suosittelen! :) Sain taas naiseuteni takaisin, kun ei tarvitse kärsiä hormoniehkäisyn vaivoista eikä pelätä raskautta, niin vapauttavaa. Vihdoinkin voi nauttia seksistä täysillä!

[/quote]

Kiitos kokemuksesta. Juuri tätä haen minäkin, niin ehdottoman varma olen etten enää lapsia tämän kolmannen jälkeen halua, enkä myöskään halua pumpata kroppaani hormoneja. Haluan myös nauttia seksistä ilman kumin kans sähläämistä yms. 

Vierailija
5/9 |
05.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja siis nro 5 ^ oli AP

Vierailija
6/9 |
05.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita mies toimenpiteeseen! On helpompi toimenpiteenä kuin laparoskopia.

Vierailija
7/9 |
05.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.03.2015 klo 15:41"]

[quote author="Vierailija" time="05.03.2015 klo 15:39"]

[/quote]

Kiitos kokemuksesta. Juuri tätä haen minäkin, niin ehdottoman varma olen etten enää lapsia tämän kolmannen jälkeen halua, enkä myöskään halua pumpata kroppaani hormoneja. Haluan myös nauttia seksistä ilman kumin kans sähläämistä yms. 

[/quote]

Ja vielä piti lisätä, että itse toimenpide ei ole kivulias, ei edes laparoskopiassa. Se tehdään nukutuksessa ja ainakin itse pääsin samana päivänä jo kotiin, kun mies oli vastassa ja kotona hoitamassa. :) 

Vierailija
8/9 |
05.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle on tehty tuo Essure ja saman tien menin töihin jatkamaan työpäivää kun sterilointi tehtiin. En ollut mitenkään kipeä missään vaiheessa.

Vierailija
9/9 |
05.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.03.2015 klo 15:44"]

Laita mies toimenpiteeseen! On helpompi toimenpiteenä kuin laparoskopia.

[/quote]

En halua ketään painostaa tähän toimenpiteeseen. Minulta tuli ehdotus sterilisaatioon, niin minä sen sitten teen itselleni. Kipukaan ei minua haittaa, kestän kyllä sen muutaman päivän, kunhan tiedän siitä etukäteen että saatan olla vähän "toimintakyvytön" hetken sen jälkeen. -AP

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän kuusi