Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lapseton, jos siskosi/veljesi ei pystyisi huolehtimaan lapsestaan

Vierailija
05.03.2015 |

Niin alkaisitko lapsen/lasten sijaisvanhemmaksi?

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
05.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkaisin. Mä olen veljentytölle ns. "varahuoltaja" jo nyt, eli jos vanhemmille sattuu jotain (toinen vaikka sairaalaan ja toinen lähtee mukaan) niin mulla on lupa hakea tyttö päiväkodista ja jos veli tai sen vaimo ei vastaa puhelimeen niin mulle soitetaan seuraavaksi.

Vierailija
22/28 |
05.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkaisin ilman muuta, rakkaita ovat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
05.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. En laittaisi omaa elämääni ja opiskeluitani katkolle hoitaakseni taaperoa ja vauvaa.

Vierailija
24/28 |
05.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai alkaisin! Olisinhan heidän täti, eikä lasten kuulu kasvaa vieraassa ympäristössä.

Vierailija
25/28 |
05.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alle kymmenvuotiaita en ottaisi, mutta nämä kaksi varhaisteiniä kyllä. Ovat mukavia, älykkäitä, fiksuja ja todella hyvin kasvatettuja. Luulen kyllä, että toisesta suvusta ja kaveripiiristä löytyisi heti liikaakin ottajia, eikä minua, tylsää tätiä, edes muistettaisi.

Vierailija
26/28 |
05.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Olisin huono sijaisvanhempi, toivoisin heille parempaa elämää.

Vierailija
27/28 |
05.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai. Niin on sovittukin, että jos molemmat vanhemmat kuolee esim auto-onnettomuudessa, teen kaikkeni saadakseni lapset hoitooni. Lapsiahan ei voi testamentata, sossut kai päättävät viimekädessä kuka lapset saa.

Vierailija
28/28 |
05.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Jokainen huolehtii omastaan. Jos ei pysty niin sitten antaa adoptoitavaksi. En ottaisi edes oman lapseni lasta elätettäväksi. Jokaisen on osattava huolehtia omistaan. Ainut poikkeus olisi jos he jäisivät täysorvoiksi silloin huolehtisin heistä kuin omistani.