Olipas huono leffa toi luokkakokous!
Kovat oli tottakai odotukset, koska hyvät näyttelijät, tai sanotaan että hauskat tyypit, eihän heistä muut kuin aku näyttele, ja niin kova mainostus oli, mutta pettymys oli suuri. Kerran taisin elokuvan aikana hörähtää. Ehkä uppoaisi ylä-aste ikäisille semmoinen pippeli-alapää huumori, mutta ei ainakaan minulle, vaikken ole minään tosikko ja ikääkin "vasta" 25. Eipä kyllä muitakaan mitenkään erikoisesti naurattanut siellä salissa.
Kommentit (16)
Kyllä mä olen Putouksesta tykännyt, ja oli Kingissäkin muutama hauska hahmo. Ja tuossa elokuvassa oli ainesta niin paljon parempaan. Siinä kun oli omastakin mielestä hauskin stand-up koomikko, ja radio juontaja, ja akukin ihan mukiinmenevä näyttelijä, niin oli suuri pettymys että hauskat kohdat oli niin vähässä.
Ap
Paras suomalainen elokuva ikinä . !
Ahaa, olenko siis kahvipöydässä se hienompi ihminen jos en pidä kyseisestä elokuvasta?
[quote author="Vierailija" time="05.03.2015 klo 17:16"]Ahaa, olenko siis kahvipöydässä se hienompi ihminen jos en pidä kyseisestä elokuvasta?
[/quote]
Juuri näin. Ja tietysti siemailet juomasi sivistyneesti pikkusormi pystyssä.
Mitä odotit? Jos kuuntelee suomipoppia ja katsoo putousta, niin tietää että jutut on alapäänhuumoria. Näin trailerin ja sekin oli liikaa.
[quote author="Vierailija" time="05.03.2015 klo 16:03"]Mitä odotit? Jos kuuntelee suomipoppia ja katsoo putousta, niin tietää että jutut on alapäänhuumoria. Näin trailerin ja sekin oli liikaa.
[/quote]
Minä en kuuntele suomi-musiikkia mutta Kingi nauratti kovasti. Tykkäänkö siis leffasta??
Tuli eilen katsottua. Tässä jumalan sanaa teille.
1. Olen todella kova hokema- ja naamanvääntely- ja junttihuumorin ystävä.
2. Tämä ei toimi. Valitettavasti. Vitun huono leffa. Typerä.
3. Aku on loistava. Sami LOISTAVA. Onhan tuolla Jaajollakin hassut jutut. Vaan mitä se auttaa, kun eihän he ole tätä käsikirjoittaneet, vaan story on jostain Köpiksestä, tai jostain.
4. Eli paskaa, enkä tajua että miksi puoli miljoonaa suomalaista voi taas olla niin väärässä.
Pettymys oli. En nauranut missään kohdassa, mies lähti vessaan kesken kaiken eikä pitänyt kiirettä takaisin.
hukkaan meni rahat..
Pettymys oli. Joka ikinen arkiaamu alkaa aamulypsyllä, joten umpihuonon huumorintajun omaan kyllä.
Kyllä siitä vielä jatko-osa tehdään ja kerätään rahat pois tyhmiltä.
En ymmärrä kenellä voi olla edes kovat odotukset tosta. Ikimaailmassa en maksais tosta leffasta mitään. Silkan rahastuksen takia tehty. Ja todellakin itsekin olen ns. junttihuumorin ystävä, kummelia parempaa ei ole jne. Mutta hei haloo.