Roikkuvat rinnat estävät mua elämästä
Siitä lähtien kun mulla ylipäätään rinnat on ollut niin ne ovat roikkuneet. Olin nuorena vielä tosi lihava joten laihtumisen jälkeen voitte vaan kuvitella mun lapaset.
Kahdesti oon yrittänyt jotain romanttista, mutta molemmilla kerroilla sain rumat kommentit mun rinnoista joten käytännössä mun rakkauselämä on olematonta.
Leikkausta mietin usein, mutta haluisinko lopulta olla ihmisen kanssa jolle mä kelpaan vaan täydellisten rintojen kanssa mietityttää. Itseni takia en varmaan leikkais, hävettää vaan muiden ajatukset.
Kommentit (5)
Kaksi ihmistä ei ole kaikki, vaikka ymmärrän että harmittaa. Noiden kohdalla et edes menettänyt yhtään mitään.
Tämä on haitallinen ajatusmalli: "Mutta haluisinko lopulta olla ihmisen kanssa jolle mä kelpaan vaan täydellisten rintojen kanssa."
Moni laihduttanut ajattelee tuontyylisesti, katkeroituu eikä huoli enää ketään kumppaniksi, vaikka haluaisikin suhteen.
Onko niskakipuja tai iho-ongelmia?
Olivatko kyseiset miehet täydellisiä?
En ole yhtään täydellistä miestä tavannut tähän mennessä.
N
Äh. Kai mulla on joku tarve kelvata sellaisena kuin olen ja siksi leikkaus tuntuu väärältä. Ja ei ne taida olla tarpeeksi alhaalla että julkisella puolella edes pääsisin leikkaukseen.
Joo ei kaksi ihmistä tarkota että kaikki tulee inhoamaan mun rintoja, mut ei vaan rohkeus enää riitä. Kyllä se on pysäyttävä kokemus kun toinen ilmaisee että enää ei kyllä haluta kun rintani ovat niin rumat.
Mun rinnat ei siis oo valtavat, maltillinen D-kuppi. Ne vaan roikkuu ja nännit osottaa napaan.
Ap
Älä seiso kasilläsi niin et tukehdu.