Alonsolta lähti muisti 20 vuoden ajalta. Heräsi vuoteen 1995
Pysäyttävä tieto: Alonso heräsi kolarista vuoteen 1995
Alonso täräytti valliin Katalonian moottoriradalla testatessaan McLarenia.
Espanjalaislehti AS kertoo, että oviedolaisen vintti pimeni tärskystä. Onnettomuuden jälkeen Alonso ei lehden mukaan ollut lainkaan kartalla asioistaan.
McLaren-kuskilta udeltiin, kuten aivotärähdyksen saaneilta tapana on, perustavanlaatuisia kysymyksiä: kuka olet, mitä teet, mitä aiot tulevaisuudessa?
Kolari oli vienyt lehden mukaan Alonson 20 vuotta ajassa taaksepäin.
- Olen Fernando, ajan kartingia ja haluan tulla F1-kuljettajaksi, oli Alonson vastaus.
Koomisesta vastauksesta huolimatta asia ei huvittanut lainkaan paikalla olleita ihmisiä. Espanjalaislehden mukaan Alonso ei muistanut mitään F1-uransa varrelta.
Espanjalainen oli herännyt vuoteen 1995.
Kommentit (42)
[quote author="Vierailija" time="05.03.2015 klo 15:13"]Olisi kiva herätä vuoteen 1995. Hirveästi erilaisia videopelilaitteita puskemassa joka nurkasta ja toiveikas fiilis.
-Mies 29v-
[/quote]
Minä olen missannut paljon D: Synnyin v.1997.
t. se 17-vuotias teini
[quote author="Vierailija" time="06.03.2015 klo 10:43"]Jos palaisi vuoteen -95, niin tekisiköhän sitä uudestaan samat väärät valinnat?
[/quote]
Luultavasti, tai ainakin eri väärät valinnat. Useimmat meistä taitavat oppia lähinnä kantapään kautta. Mutta olisihan se ihan kiinnostavaa palata -90-luvulle. Vuonna 1995 olin 17 enkä ymmärtänyt vielä mistään mitään vaikka niin luulin. :D