Välillä pelkkä ihmisten läsnäolo ärsyttää ja ällöttää.
Olenko tulossa hulluksi? Saan todella syvää inhotuksen, välillä jopa raivon tuntemuksia, jos joku ihminen lähelläni tekee jotain ällöttävää. Äänet laukaisevat kohtauksen. Nyt on vaikea pitää itseäni kasassa, sillä näin kun vieruskaverini SÖI rupensa ja maiskuttaa. Tuttuun tapaan sen jälkeen hän pyyhkii verta sormiinsa ja nuolee sen..
Olemme tietokoneiden kanssa tekemisissä ja tieto siitä, että joudun koskemaan samaan näppäimistöön saa minut lotraamaan käsidesillä. Toinen mikä aiheuttaa inhotusta, on ruuan mässytys.. Olen pystynyt hillitsemään itseäni ja korkeintaan joskus huomauttanut, mutta tuntuu, että ällötys vain pahenee.
Kommentit (6)
Muakin ärsyttää, varsinkin jos on muutenkin hermot kireellä. Ruuhkaset metrot ja bussissa vituttaa jos joku tulee viereen istumaan, varsinkin jos on joku pahanhajuinen. Tänään lääkärin odotushuoneessa ärsytti kun lihava nainen tuli viereeni istumaan, ihan kiinni vaikka muitakin paikkoja oli vapaana. Istui minuun päin, koska tv oli sijoitettu niin ja henkäili naamalleni niin että haistoin ällöttävän kahvihengityksen.
[quote author="Vierailija" time="05.03.2015 klo 14:14"]Muakin ärsyttää, varsinkin jos on muutenkin hermot kireellä. Ruuhkaset metrot ja bussissa vituttaa jos joku tulee viereen istumaan, varsinkin jos on joku pahanhajuinen. Tänään lääkärin odotushuoneessa ärsytti kun lihava nainen tuli viereeni istumaan, ihan kiinni vaikka muitakin paikkoja oli vapaana. Istui minuun päin, koska tv oli sijoitettu niin ja henkäili naamalleni niin että haistoin ällöttävän kahvihengityksen.
[/quote]Junassa tuli kerran minun viereen istumaan niin pahan hajuinen mummo, että minun oli pakko vaihtaa paikkaa.. Matka olisi kestänyt kymmenen minuuttia, mutta en olisi voinut olla siinä lemussa niin pitkään. Jäin samaan vaunuun kuitenkin ja se mummo katsoi minua pahasti koko matkan.. ap
No kyllähän rupensa syöminen ja maiskuttaminen useimmista aika ällöä on. Jos poikkeuksellisen ärtyy tuollaisista, voi taustalla olla ahdistusta tai stressiä. Itse olen sellaisina kausina vain vältellyt ihmisiä, niin ei tarvi kärsiä ällötystä.
[quote author="Vierailija" time="05.03.2015 klo 14:20"]No kyllähän rupensa syöminen ja maiskuttaminen useimmista aika ällöä on. Jos poikkeuksellisen ärtyy tuollaisista, voi taustalla olla ahdistusta tai stressiä. Itse olen sellaisina kausina vain vältellyt ihmisiä, niin ei tarvi kärsiä ällötystä.
[/quote]Minun tapauksessa välttely ei oikein onnistu.. Siis etenkään tuon ruvensyöjän. Onneksi sentään kotona saa olla ärsykkeiltä rauhassa. Ap
up