Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Haluan edelleenkin kostaa ex-naapurille

Vierailija
05.03.2015 |

Naapurille joka rääkkää kissoja, hakkaa naisia, uhkailee naisystäviensä alaikäisiä lapsia ja sen lisäksi uhkailee eksiänsä sekä puolustuskyvyttömiä naapureitaan (+60v naisia). Lisäksi ex-naapuri on aivan täysi paskahousu, joka ei uskalla laittaa miehelle vastaan, vaan keskittyy kissojen rääkkäykseen ja puolustyuskyvyttömien naisten uhkailuun ja stalkkaamiseen.

Tekisi mieli vaan ostaa kommandopipo ja maksaa väkivalloin takaisin kaikki se kärsimys mitä entinen sosiopaattinaapuri on aiheuttanut eksilleen, kissoille, mun läheisille ja muutenkin kaikille, joita paskahousu on uskaltanut uhkailla ja kiusata.

Tiedän, että kysesssä on paskahousu, koska kävin kerran uhittelemassa tälle naapurille, joka kävi uhkailemassa äitiänu. Paskahousu ei uskaltanut edes avata ovea, koska ymmärsi, että vastassa ei ole puolustuskyvytön pienelein tai +60v puolustuskyvytön nainen, vaan 28v mies. Mitä paskahousu tekikään? Soitti poliisit.

Asiaa ei kuitenkaan ole vieläkään lopullisesti selivtetty ja mietinkin mikä olisi paras tapa laitta ex-naapurille pysyvästi paskat housuun - ja vielä siten, että siitä jää ihan pysyvät muistot.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
05.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.03.2015 klo 02:55"]Perseraiskaus 150-kiloiselta mustalta mieheltä. Ja sen kavereilta.
[/quote]

Hahahaha :D Tota ei kyllä hevillä unohtais! Hyi saatana.

Vierailija
2/6 |
05.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, jos oot mun ex-naapuri, ni paskat housuun sullekki :DDDDD

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
05.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä nyt tiedä, mutta toivottavasti keinot löytyy. 

-Mies 29v-

Vierailija
4/6 |
05.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perseraiskaus 150-kiloiselta mustalta mieheltä. Ja sen kavereilta.

Vierailija
5/6 |
05.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä teksti sai jostain käsittämättömästä syystä aikaan hirveän panetuksen. Hitto mä oon puutteessa....

Vierailija
6/6 |
05.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vie ne naiset itsepuolustuskurssille ja kun nämä pikkuisen mummelit pari kertaa pyöräyttää paskahousun ojan pohjalle niin toivottavasti hoitaa ihan itse sen lopullisen itsestään eroon pääsyn.

Tai vähintään opeta ne naiset käyttämään kännykän videointia ja nettiin sitten tämän paskahousun edesottamukset. Ei niillä naisilla ole enää mitään hävittävää vaikka joku tulisi sanomaan soo soo ei tuollaista saa neitissä levittää, moraalinen voitto on kuitenkin heidän.