Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Muita joiden miestä ei kiinnosta raskaus yhtään?

Vierailija
05.03.2015 |

En nyt tarkoita mitään palvelemista tai passaamista enkä hierontaa. Vaan siis onko muilla tämmösiä miehiä jotka eivät puhu siitä eivätkä tiedä siitä mitään? Siis ei tiedä milloin olen käynyt ultrassa, ei tiedä milloin neuvolassa. Ei tiedä seuraavaa neuvolaa eikä rakenneultraa. Ei tiedä edes kuukautta milloin on laskettu aika! ! Olen yrittänyt esim. Neuvolan jälkeen puhua mutta ei kiinnosta. Lähtee muihin hommiin. Tiedän kyllä että odotus on enemmän naisen projekti mutta voiko oikeesti olla näin välinpitämätön? Ettei edes kiinnosta milloin pitäisi syntyä!?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
05.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nosto

Vierailija
2/10 |
05.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nostanpa jos joku lukis..ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
05.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei tuo nyt oikein lupaavalta kuulosta! Kyllä miehet yleensä ultraan haluavat mukaan ja jotkut jopa neuvolaan. Oliko raskaus suunniteltu?

Vierailija
4/10 |
05.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep, tuttua huttua. Tuloksena 5 lasta ja rakastava iskä. Raskaus ei vaan kiehtonut, ei sitten prkle yhtään. Ite olisin, tietty, tykänny huomiosta.

Vierailija
5/10 |
05.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun miestä ei kiinnostanut raskaus mitenkään. Ei kiinnostanut kokeilla vauvan potkuja mahan läpi, ei kiinnostanut kasvava maha, ei äitiyspakkaus tai vauvatarvikkeiden hankinta, ei neuvolakäynnit, lääkärit tai mitkään. Synnytyssairaalassa kun odotimme kohdunsuun avautumista, mies lueskeli lehtiä kun olisin halunnut hänen juttelevan kanssani ja tukevan minua. Kun pyysin että hän jättäisi lehdet ja keskittyisi minuun, mies sanoi että hänellä on tylsää! Kuulitteko, mieheni sanoi että hänellä on tylsää synnytyksessä!!!

Eipä muuten myöskään kiinnostanut vauvan hoito. Vasta isompien lasten kanssa on mies tykännyt touhuta. Neljä lasta oon kuitenki tämän tyypin kanssa tehny...

Vierailija
6/10 |
05.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suunniteltu on joo eikä lapsi ole ensimmäinen. Vaan en ymmärrä miksei hän halua mitään kuulla tai tietää. Kun lähdin np ultraan kerroin kyllä monta päivää ennen ja kysyin mukaan vielä ovellakin. Mutinaa.. kun tulin ultrasta ajattelin näyttää onnellisena kuvan ja kertoa mitä lääkärin kanssa puhuttiin. Ei katsonut edes kuvaa. Ei kuunnellut mitään. Olin pettynyt. Ei tosiaan tiedä edes lasketun ajan kuukautta tai sitä millä viikolla olen. Eikä ilmeisesti haluakaan tietää. Tuli olo, että hän on muuttanut mielensä eikä olisi halunnut tätä lasta. Ap

Vierailija
7/10 |
05.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.03.2015 klo 00:50"]Mun miestä ei kiinnostanut raskaus mitenkään. Ei kiinnostanut kokeilla vauvan potkuja mahan läpi, ei kiinnostanut kasvava maha, ei äitiyspakkaus tai vauvatarvikkeiden hankinta, ei neuvolakäynnit, lääkärit tai mitkään. Synnytyssairaalassa kun odotimme kohdunsuun avautumista, mies lueskeli lehtiä kun olisin halunnut hänen juttelevan kanssani ja tukevan minua. Kun pyysin että hän jättäisi lehdet ja keskittyisi minuun, mies sanoi että hänellä on tylsää! Kuulitteko, mieheni sanoi että hänellä on tylsää synnytyksessä!!!

Eipä muuten myöskään kiinnostanut vauvan hoito. Vasta isompien lasten kanssa on mies tykännyt touhuta. Neljä lasta oon kuitenki tämän tyypin kanssa tehny...
[/quote]

Heh, mulla ihan samanlainen mies ekassa synnytyksessä - luki Hesaria kun oli TYLSÄÄ ja mua vitutti kuunnella sitä sivujen rapinaa! :D
Tokassa synnytyksessä olikin sit jo ihan messissä, odotti tulokasta innolla, huusi kätilön kanssa kuorossa PONNISTA ja mua nauratti niin paljon etten meinannut pystyä ponnistamaan.

Ekan lapsen vauva-aikana ei osannut olla vauvan kanssa luontevasti (raskausaikakaan ei kiinnostanut pätkääkään), mutta tokan lapsen kanssa oli jo kuin vanha tekijä heti syntymästä lähtien :)

Vierailija
8/10 |
05.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin:" Muita joiden miestä ei kiinnosta RAISKAUS yhtään"

Juu ei muakaan kiinnosta

Vierailija
9/10 |
05.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.03.2015 klo 00:43"]Jep, tuttua huttua. Tuloksena 5 lasta ja rakastava iskä. Raskaus ei vaan kiehtonut, ei sitten prkle yhtään. Ite olisin, tietty, tykänny huomiosta.
[/quote]
Ihan sama kiehtooko vai ei. Jos rakastaa puolisoaan, yrittää olla ainakin sen verran kohtelias että on hengessä mukana. Itse olisin heittänyt pihalle sellaisen epäempaattisen kusipään joka kävelee pois kun näytän ultrakuvaa vauvasta. Kaikenlaisten moukkien kanssa tekin suostutte lisääntymään.

Vierailija
10/10 |
05.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.03.2015 klo 00:58"][quote author="Vierailija" time="05.03.2015 klo 00:43"]Jep, tuttua huttua. Tuloksena 5 lasta ja rakastava iskä. Raskaus ei vaan kiehtonut, ei sitten prkle yhtään. Ite olisin, tietty, tykänny huomiosta.
[/quote]
Ihan sama kiehtooko vai ei. Jos rakastaa puolisoaan, yrittää olla ainakin sen verran kohtelias että on hengessä mukana. Itse olisin heittänyt pihalle sellaisen epäempaattisen kusipään joka kävelee pois kun näytän ultrakuvaa vauvasta. Kaikenlaisten moukkien kanssa tekin suostutte lisääntymään.
[/quote]

Raskaus ja ensimmäinen lapsi on varmaan miehille pelottavampi juttu kuin naisille jotka sitä lasta kantavat sisällään ja luovat tulevaan lapseen yhteyden jo raskausaikana. Miesten on vaikea ymmärtää miltä tuntuu olla raskaana ja lapsi konkretisoituu vasta synnyttyään.

Jos mä olisin heittänyt mieheni pihalle kun ei ollut kiinnostunut (lähinnä kauhusta kankea) raskaudesta niin olisin menettänyt mahtavan miehen ja isän. Hänestä kehkeytyi ihan huippu isä kun lapsi vihdoin syntyi!