särkynyt sydän...
Miten se korjataan... olen vain itkenyt huutanut tähän tuskaani auttajaa, yksin kuljin ennen,kuin tapasin sinut. Olit ilo elämässäni, valoa siellä missä sitä tarvitsin, hymyilin aidosti pitkään aikaan nauroin ihastuksesta, rakkaudesta.. huomioit minut katseillasi eleilläsi, sanoillasi... kosketuksellasi.. sinulla on aina paikka sydämessäni.
Rakasta sinua ehdoitta.
toivon että tulevaisuudessa tapaamme, odotan sitä hetkeä, kun näen sinut väkijukosta, kun matkustan maahan, jossa asut.. näen silmäsi, kasvosi ja hymyn joka tulee huulillesi...
en ikinä tule unohtamaan aikaamme yhdessä, se oli jotain ainutlaatuista <3
Kommentit (5)
<3 kiitos noista sanoistasi, voimia sinulle.
Aika. Aika on ystävä. Koita vain jaksaa, niin helpottaa kyllä.
"This too shall pass."
Vaikkei nyt tunnukaan siltä, niin aika auttaa. Itse en uskonut siihen, en uskonut että voisin enää ikinä oikeesti olla onnellinen tai edes pärjätä eteenpäin. Mutta nyt, kun kaks vuotta on kulunut, oon huomannut että pikkuhiljaa oon ruvennut löytämään taas onnea ja elämäniloa ympäriltäni , ihan huomaamatta pienistä asioista . Kipu on ruvennut pikkuhiljaa muuttumaan haikeudeksi ja yks päivä huomasin hymyileväni itsekseni kun mietin meidän suhteen alkuaikoja ja sitä fiilistä sillon. Tuli hyvä mieli, en osaa ees selittää miten :) vaikka ennen muistot tuotti vaan jäätävää tuskaa. enää se kaipuu ei tunnu tukahduttavalta ja kestämättömältä, vaikka ennen halvaannutti niin ettei pystynyt edes sängystä nousemaan. Se on selvästi muuttanut muotoaan, ja varmasti helpottuu vielä ajan kuluessa jatkossakin entisestään.
Ainoa vinkki mitä voin antaa, niin anna itsesi surra NYT äläkä patoa tunteita koska ne tulee kuitenkin jossain vaiheessa pintaan ja joudut ne käsittelemään. Tsemppiä<3
Voi ap :( Särkynyttä sydäntä ei voi korjata kukaan muu kuin sydän itse. Tämän olen saanut itse huomata, sillä erosin tammikuussa ensimmäisestä poikaystävästäni, jonka kanssa ehdimme olla kuutisen vuotta. Mikään ei ole tätä tuskaa pahempaa :(