Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haluaisin naisen, jolla ei ole lapsia ennestään

Vierailija
04.03.2015 |

Miksi niitä on niin vaikea löytää?

Haluan, että nainen kokee äitiyden ekaa kertaa minun siittämäni lapsen kautta. Toisen miehen lapsi on valitettavasti pelkkä rasite.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
04.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa-a, ootko liian kranttu sitten?

Vierailija
2/13 |
04.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäinen olet? Se vaikuttaa paljonkin etsintään. 20v lapseton on helpompi löytää kuin 40v lapseton.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
04.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väsynyttä. Meinaat kääntää asiat päinvastaisiksi tuohon sinkkunaisen avautumiseen nähden. Niin, olen nainen (kuten sinäkin selvästi) ja ihan samalla tavalla ymmärrän lapsettoman miehen halun löytää lapseton nainen kuin päinvastaisissa asetelmissa. Täysin luonnollista, eiköhän se ensimmäisellä kierroksella ollut jokaisen eronneenkin haave. Eläkää ja antakaa muiden elää mieltymystensä mukaan, tylsiä nämä provot.

Vierailija
4/13 |
04.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 32v nainen, lapseton ja haluan ehdottomasti löytää miehen, jolla ei ole ennestään lapsia. Juurikin, koska haluan molempien kokevan lapsen saannin ensikertaisena ja ainutlaatuisena yhdessä. Mielestäni tässä ei ole mitään outoa.

Vierailija
5/13 |
04.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alle 30v lapsettomia naisia pitäisi kyllä löytyä ! Mutta se että kiinnostuuko he sinusta on ilmeisesti ? Ei ole tainnut olla liikaa vientiä ? Vai oletko vain nirso ?

Vierailija
6/13 |
04.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.03.2015 klo 21:55"]

Miksi niitä on niin vaikea löytää?

Haluan, että nainen kokee äitiyden ekaa kertaa minun siittämäni lapsen kautta. Toisen miehen lapsi on valitettavasti pelkkä rasite.

[/quote]

vrt.  http://www.vauva.fi/keskustelu/4408387/ketju/miten_voin_loytaa_normaalin_miehen_kun/viesti/16#16  

Vierailija
7/13 |
04.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä yksi 29 vee lapseton sinkku nainen. Ehdoton kriteeri että mies on lapseton myös. Hell no, en halua enää yhtään isä miestä elämääni. Lapset voi olla ohan kivoja mutta syövät rahaa ja kitisevä eksä kylkiäisenä ei innosta yhtään.

Vierailija
8/13 |
04.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elin ja olin niiden miehien kanssa, jotka kiinnosti minua ihmisenä, niinkuin hekin tekivät. Ei olisi tullut mieleenkään, että ykkösarvona olisi ollut lastenteko. Yhdellä oli lapsi, äitipuolena lapseen rakkaudenomaisin tuntein elin, perheenä. Onkohan tämä aloitus ehkä omaan äitiin liian sidoksisa olevan aloitus. Tuleeko mieleesi oma persoonasi, vai onko se määritelty vanhempiesi toimesta, mikä on toivottua. Ja mitä et saa, tehdä, olla oma itsesi ja kohdata isoa maailmaan yksin, aikuisena miehenä, omin kehittynein ajatuksin ja persoonana. Mitäpä veikkaat, millainen isä olisit jos naisen löydät? Takoatko rautaa, että jostain pitää löytää nykyään nainen, jolla ei ole lapsia. Ootko sit vain onnellinen isoisä, kun lapses sun asettamien kriteerien mukaan ottaa puolisokseen hakkaajapuolison, pääasiassa että sillä ei oo lapsia ennestään. Tai että on hyvännäköinen, älykäs, visas, aito, hyväsydäminen, aidosti rakastava,  moraalintajuinen, joviaali... mut ei oo merkitystä millään kunhan vaan on lapseton. Lycka till.

Vierailija
9/13 |
04.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä 30 v. lapseton sinkku, mutta eipä ole miehiä ollut. Olette niin nirsoja, että tällainen nörttinainen, joka on vielä neitsyt ei kelpaa. No se on miesten oma häpeä, eivät tiedä mitä menettää. 

Vierailija
10/13 |
04.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä 43v lapseton nainen jolle kelpaa vain lapseton mies. En halua että miehelläon sellaisia rasitteita ed parisuhteista.

Vierailija
11/13 |
05.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä 35 lapseton nainen joka yhdessä lapsellisen miehen kanssa. Kyllä mäkin oon läksyni oppinut jos joskus eroamme. Ei enää ikinä lapsellista miestä. En edes treffeille mene, hylkytavaraa on heti. Kyllä ne lapset ja huomiota vinkuvat exät ovat oma tarinansa.

Vierailija
12/13 |
05.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nro 22 jatkaa. Lesken kanssa voisin tehdä poikkeuksen. Kunhan se ex akka vaan tosiaan ei oo kuvioissa enää.

Vierailija
13/13 |
05.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.03.2015 klo 21:56"]Jaa-a, ootko liian kranttu sitten?
[/quote]

Hehe

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän kuusi