Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

kuinka kertoa kaverille asunnosta?

Vierailija
04.03.2015 |

Eli ostin asunnon ja kaveri ei vielä tiedä ja pitäs päästä vähä näpäyttää ja nyt sitte pitäs keksiä joku hyvä suunnitelma asunnonoston kertomiseen. Taustana tää kaveri on ollu kokoajan sillee ensinnäki et miten mä oon muka voinu saada lainaa ja koko ajan valittanu et ei nyt kellaa tän ikäsel oo varaa ostaa asuntoo paitsi sulla ku oot tollane kroisos ( oon 23 v kaveri saman ikänen ja oon säästäny rahaa nyt sen 2 vuotta ASP-tilille enkä kyllä oo mikää rikas, ihan tollasesta alle 2000 brutto palkasta säästäny) eli nyt hyviä ideoita kehii! Toisen kaverin kanssa tässä jo mietitty kaikkee mutta uusia näkökulmia kaivataan!

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
04.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi et menis sinne Demin keskustelupalstalle miettimään tätä. Siellä on varmaan enemmän sun henkistä porukkaa. :)

Vierailija
2/11 |
04.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kutsu tupareihin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
04.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et kai sinä sitä asuntoa siksi ostanut että kaveri olisi kateellinen?

Et kerro sille lainkaan. Mehukkaampihan se on sitten kun paljastuu vasta vuosien kuluttua että omistat asuntosi ja lainakin alkaa olla masettu.

Vierailija
4/11 |
04.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No vautsivau että olet ostanut jonkun murjun. Tuskimpa on mikään kadehtimisen arvoinen juttu, kaveri muuttaa uusiin ympyröihin ja vaikka toiseen kaupunkiin. Itse jäät jumiin murjusi kanssa.

Vierailija
5/11 |
04.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika teinitouhua. Yritä myös maksaa asuntovelkasi elvistelyn ohessa.

Vierailija
6/11 |
04.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tietenkää ostanu sen takii et kaveri ois kateellinen, mutta ärsyttää vaa kaverin asenne mun asunnonostoaikeita kohtaan
-ap

Vierailija
7/11 |
04.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.03.2015 klo 21:43"]

Et kai sinä sitä asuntoa siksi ostanut että kaveri olisi kateellinen?

Et kerro sille lainkaan. Mehukkaampihan se on sitten kun paljastuu vasta vuosien kuluttua että omistat asuntosi ja lainakin alkaa olla masettu.

[/quote]

Omistaahan tämä AP asuntonsa, on vaan lainaa pankista. Ihan älytöntä tämä 'pankki omistaa' -lässytys.

onneksi olkoon AP:lle!

Vierailija
8/11 |
04.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä kerro. AI niin, ja vaihda kaveri vähän kannustavampaan!

Vierailija
9/11 |
04.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kutsut tupareihin ja varmaan jossain vaiheessa kysyy vuokraa tai miten löysit asunnon tmv. niin sit sanot ihan pokalla vaatimattomasti että ei ku tää on sun oma :)

Vierailija
10/11 |
04.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo täytyy tässä varmaa olla kertomatta ja katella kauan kaverilla menee tajuta että oot muuttanu. Ja se on varma sitte kun tajuaa, että kauheet vihat saan niskaani ku en oo sille kertonu mutta se on sitte sen ajan murhe:D
-Ap

Vierailija
11/11 |
04.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.03.2015 klo 21:57"]

Joo täytyy tässä varmaa olla kertomatta ja katella kauan kaverilla menee tajuta että oot muuttanu. Ja se on varma sitte kun tajuaa, että kauheet vihat saan niskaani ku en oo sille kertonu mutta se on sitte sen ajan murhe:D -Ap

[/quote]

Narsistit on yleensä ainoita, jotka kuvittelevat olevansa muiden ihmisten elämän keskipisteitä.

En usko, että sun kaverilla ihan oikeasti kiinnostaa sun elämän noin paljon....

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän kolme