Onko muita joiden mielestä vaunuja pukkaava tupakoiva nainen on kamala näky?
Vaikka itsekin poltan silloin tällöin, en iki kuuna päivänä polttaisi lasten lähellä. Itse asiassa en ole koskaan polttanut lasteni nähden.
Kommentit (16)
sairaalan pihalla vaappuu viimeisillään raskaana oleva äiti (synnyttämään tulossa?) ja vetää röökiä posket lommolla. Huh huh.
Usein äiti tai isä sauhuttaa etupenkillä ikkuna auki ja kaikki savu pöllyää takapenkin matkustajille...
Kyllä sitä röökiä voi vetää esim. lapsen ollessa päikkäreillä, iskän kanssa tai yöunilla, ei se ole keltään pois, jos ei polta lapsen ollessa siinä vieressä. Monikaan tupakoitsija ei tunnu ymmärtävän, miten savu tosiaan kulkeutuu siihen muutamien metrienkin päähän..
Savut luonnollisesti puhaltelen ihan muuhun suuntaan kuin vaunuihin päin. Enpä suurta syntiä koe tekeväni.
Entäs sitten se kamala haju, kun tällainen saastepommi tulee sisälle purkkaa jynssättyään. Yäk.
Lähdetääs nyt siitä, että jokaisen AIKUISEN oma valinta on, polttaako vai eikö polta. Mutta se pienokainen siellä vaunuissa ei ole saanut valita, ja siitä tässä oli kysymys.
Minusta ylipaino tai finnit eivät näytä kellään hyvältä, ja kainalokarvoja ajamattomilla hiki haiskahtaa pahemmalta kuin tupakki konsanaan. Tämä nyt ei vaan ollut tämän keskustelun pointti.
Itse olen kova polttamaan mutta nyt kun on lapsia en kehtaa ihmisten ilmoilla polttaa. kyllä kestän sen aikaa olla ilman!
Kamalaa kun savu tulee puheen mukana suusta, tai vielä ällömpää kun se tulee nenästä:)
Mutta lasten seurassa tosiaan se on enemmän se ajattelemattomuus mikä on kamalaa.
kun itse olen näitä polttavia äitejä. Mikä vittu siinä nyt on ettei ULKONA ollessa vois polttaa vaiks vaunuja lykkiskin?? Ja ajatella että on peräti kahdeksan pentua, hui kauhistus. Ja tosi terveitä pentuja nuo ovat olleet.
Varsinkin kun luin ton 18:n kommentin
Meidän rivarinaapurissa asustelee juuri tuollainen sätkä suupielessä vaunuja työntelevä " äiti" , jolla vierellä tallustaa vielä taaperoikäinen tyttö... Kun tämä äityli lapsineen huomaa, että naapureita on jossain näkösällä, niin eipä silloin kehtaa polttaa.
No älyää sentään hävetä sitä. On siinäkin jo jotain positiivista.
Luultavasti/toivottavasti ei... Kai noissa tapauksissa vauvalle on parempi syödä vaikka sitten sitä korvikemaitoa.
ja vielä ällömpää, kun sekä isä että äiti polttavat ja vauva/lapsi vaunuissa vieressä.