Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miesten testosteronitaso ja kalliit autot

Vierailija
03.12.2021 |

Mielenkiintoinen artikkeli, mutta joku asia mättää. Itsellä iso kala, iso ego ja korkeat testot olleet aina. Mutta ikinä en ole kaivannut mitään penisjatketta tai statusta nostamaan testoja tai itsetuntoa. Nytkin naisten mukaan egoni täyttänyt aina koko huoneen. Olen ihan varma, ettei vaimoni olisi kaivannut yhtään enempää testoja tai seksihaluja. Taitaa olla perää, että nostaa niiden miesten testoja ja egoja, joilla niistä puute. https://www.iltalehti.fi/autouutiset/a/83e7dc3d-6332-4089-8bcc-244789d2…

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
03.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ni, siis iso kalu.

Vierailija
2/14 |
03.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli jos on pihi vaimo, niin kannattaa kaikin keinoin laskea omat testotasot mahdollisimman alas. Ostaa vanha Toyota, juoda alkoholia, nukkua huonosti, tupakoida, lihoa, vältellä liikuntaa, sinkkiä ja D-vitaminia etc.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
03.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä nostaako testotasoja joku auto. Mutta näyttävä kulkupeli ostetaan usein huonon itsetunnon takia. Myös salille lähdetään lihaksia tekemään usein huonon itsetunnon takia. Ja raskas salitreeni (maastaveto, kyykky ym.) Nostaa tunnetusti testotasoja.

Vierailija
4/14 |
03.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisen paljas peppu nostaa testoja enemmän.

Vierailija
5/14 |
03.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä pitää omalla kohdalla paikkansa, tämä juttu. Kokemusta ihanasta VOIMAKKAASTA sportista ja nyt hiirulaisesta.

Kyllä on ankeaa nykyään, vaikka uudehko nyssykkä alla, munat surkastuu ja tissit kasvaa, vaimo yrittää lisätä soijjaa kaikken, ja siinä on estrogeeniä enemmän, kuin liikaa

Vierailija
6/14 |
03.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä luulen, että isomunaisten egot on muutenkin jo niin suuria nuoresta lähtien, etteivät tarvitse enää mitään sporttiautoja tai johtajan vakansseja. Naiset aistii sen muutenkin, että ovat sonneja.  Kun on tarpeeksi iso ego ja sonni, ei tarviste kehuskella itseään ja tuoda esille, eikä koreilla vaatteilla.  Eikä tarvitse edes naisille todistella, joten yksi hyvä nainen riittää, joka pitää sonnin itsellään. 

Vierailija
7/14 |
03.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä luulen, että isomunaisten egot on muutenkin jo niin suuria nuoresta lähtien, etteivät tarvitse enää mitään sporttiautoja tai johtajan vakansseja. Naiset aistii sen muutenkin, että ovat sonneja.  Kun on tarpeeksi iso ego ja sonni, ei tarviste kehuskella itseään ja tuoda esille, eikä koreilla vaatteilla.  Eikä tarvitse edes naisille todistella, joten yksi hyvä nainen riittää, joka pitää sonnin itsellään. 

Eipä sillä pelkällä isolla munalla mitään johtajan vakansseja saada...

Vierailija
8/14 |
03.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rontti kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eipä sillä pelkällä isolla munalla mitään johtajan vakansseja saada...

Juu ei, eikä haluta, kun elämässä on muutakin parempaa tekemistä, eikä tarvitse miettiä mitä muut ehkä itsestä ajettelee vai ajatteleko mitään, mitä väliä. Itse tietää minne menee ja mitä tekee.

Vierailija
9/14 |
03.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt se on todistettu, Toyotalla ajaa matalatestoiset peräkammarin impotenttimiehet.

Vierailija
10/14 |
03.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kun sä olet niin vaatimaton. Unelmien prinssi (mielestäsi)

Vierailija
11/14 |
04.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosimiehet ei tarvitse edes ajokorttia, meillä on palkatut kuljettajat.

Vierailija
12/14 |
04.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tosimiehet ei tarvitse edes ajokorttia, meillä on palkatut kuljettajat.

Olet vissiin vanki tai matkustat bussilla🐂💩🐻🐶

Vierailija
13/14 |
04.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ehkä se on sitä, että isomunainen tietää, ettei pieni muna kasva vaikka olisi millainen ferrari miehen alla. Jos kalu on löysänäkin isompi kuin keskiverto on seisokissa, niin kyllä se nyt vain näkyy miehen olemuksessa oli housut mitkä tahansa. Varsinkin jos mies on edes jotenkin urheilullinen eikä kovin pitkä, jolloin kalun koko on suhteessakin jo iso kroppaan nähden. Rahalla ei saa vaikka olisi miten paljon rahaa.  Ei silloin tarvitse mitään pönkitystä tai penisjatkeita miehisyydelleen. Veikkaisin muutenkin, että isokaluisilla on testot korkealla ihan luonnostaan.

Vierailija
14/14 |
04.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voittaminen nostaa tutkitusti testosteronitasoja ja häviäminen laskee niitä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme kahdeksan