Paljon painoit ennen lapsia ja paljonko painat nyt?
Kommentit (45)
[quote author="Vierailija" time="04.03.2015 klo 09:17"]Ennen 67kg, nyt 55kg ja lapsi 8kk. Lapsen isä (vielä hetki sitten mieheni ) viikko synnytyksen jälkeen alkoi solvata mahaani, sain syömishäiriön. Lapsen syntyessä kuitenkin oli painoa yli 80.. jälkitarkastuksessa oli enään 2kg siihen mitä ennen olin
[/quote]
Oletko saanut syömishäiriöön apua? Iljettävä mies sinulla! Voimia kovasti ja toivottavasti toivut, kukaan mies ei voi ymmärtää miten hurja ponnistus raskaus ja synnytys naiselle ja naisen keholle on.
Ennen 78kg 2 lasta toinen 4kk vanha, nyt painan 59kg
[quote author="Vierailija" time="04.03.2015 klo 09:17"]Ennen 67kg, nyt 55kg ja lapsi 8kk. Lapsen isä (vielä hetki sitten mieheni ) viikko synnytyksen jälkeen alkoi solvata mahaani, sain syömishäiriön. Lapsen syntyessä kuitenkin oli painoa yli 80.. jälkitarkastuksessa oli enään 2kg siihen mitä ennen olin
[/quote]
Annoin siis alapeukun ton sun eksän takia :/ kumma miten jotku on niin lapsellisia etteivät ymmärrä ettei se maha heti katoa synnytyksen jälkeen..
Ennen raskauksia 52kg, nyt 48kg. Lapset 4 ja 2,5 vuotta. Painon nosto kuuri menossa :)
Ennen lasta 54kg, nyt 57kg. Lapsi 1,5kk.
[quote author="Vierailija" time="04.03.2015 klo 09:24"][quote author="Vierailija" time="04.03.2015 klo 09:17"]Ennen 67kg, nyt 55kg ja lapsi 8kk. Lapsen isä (vielä hetki sitten mieheni ) viikko synnytyksen jälkeen alkoi solvata mahaani, sain syömishäiriön. Lapsen syntyessä kuitenkin oli painoa yli 80.. jälkitarkastuksessa oli enään 2kg siihen mitä ennen olin
[/quote]
Oletko saanut syömishäiriöön apua? Iljettävä mies sinulla! Voimia kovasti ja toivottavasti toivut, kukaan mies ei voi ymmärtää miten hurja ponnistus raskaus ja synnytys naiselle ja naisen keholle on.
[/quote]
En saannut syömishäiriöön apua, koska käyn jo terapiassa erinäisistä syistä. Ja tämä terapeutti ei huomannut laihtumista /hän ainoastaan ihannoi sitä, oman terapeuttini ja psykiatrin mielestä alan todennäköisesti parantua itse kun asian sisäistän ja kun miehestäkin erosin.
Ennen 70 kg (bmi 22,5), kolmen lapsen (1,4,6) jälkeen 70 kg. Raskauksien aikana paino nousi aina 20 kiloa mutta lähti imettämällä pois.
Aika mammoja.
Usein 90% lihoo kuitenkin parikymmentä kiloa, eikä enää huolehdi itsestään.
Tänne on helppo valehdella.
Vauvauinnissa näkyy jotain ihan muuta;)
Ennen 47kg, nyt 51kg ja lapsi 1v 4kk. Ihan tervetulleet nuo lisäkilot, vaatteetkin istuu mukavammin päälle :)
[quote author="Vierailija" time="04.03.2015 klo 09:34"]
Aika mammoja. Usein 90% lihoo kuitenkin parikymmentä kiloa, eikä enää huolehdi itsestään. Tänne on helppo valehdella. Vauvauinnissa näkyy jotain ihan muuta;)
[/quote]
19 vielä.
Kun lähdin synnyttämään vaaka näytti 84kg. Olin siis 22 kiloa painavampi kuin ennen raskautta. Synnärillä punnitsin itseni ja painoin seuraavana päivänä 77kg. Minulla oli järjettömät turvotukset raskauden loppuvaiheessa ja ihan rehellistä läskiäkin. Kun pääsin kotiin touhusin, siivosin, en malttanut nukkua, imetin ja hoidin vauvaa. Aloin käymään ainakin kaksi kertaa päivässä vaunulenkeillä (osaksi koska oli tylsää kökkiä vauvan kanssa sisällä). Unohdin yksinkertaisesti syödä niin hormooni huuruissa painoin menemään.
Kun vauva oli 3kk ja vaaka näytti 54kg pelästyin. En todellakaan ollut mikään timmi ja hehkeä vauvan äiti. Olin väsynyt, aneeminen ja joka paikasta ihoa roikkuva ilmestys. Lihaksista ei ollut tietoakaan, millä ne olisivatkaan voineet pysyä kun söin niin huonosti ja imetin. Aloin laittamaan kännykkään muistutuksia että "syö".
Omalla kohdallani tuo painon pudotus kuullostaa hienolta ja hyvältä saavutukselta mutta jos vielä saan lapsia niin pidän huolen että vauva-aikana syön ja jätän sen turhan touhotuksen ja höyryämisen vähemmälle.
Raskautuessa 72 kg. Nykyään 63 kg, vauva 8 kk. Minulla on pituutta 178 cm, ja jatkuva laihdutus edelleen päällä. Lukuisat kommentit ja kyttäykset raskauden aikana ja sen jälkeen murensivat itsetuntoni, näen itseni vain lihavana.
Mä painoin ennen raskautta 71kg, just ennen synnytystä 87kg, ja nyt synnytyksestä kulunu 6kk ja paino 65kg. Vielä 5kg kun lähtis nii oon tyytyväinen :)
[quote author="Vierailija" time="04.03.2015 klo 09:31"][quote author="Vierailija" time="04.03.2015 klo 09:24"][quote author="Vierailija" time="04.03.2015 klo 09:17"]Ennen 67kg, nyt 55kg ja lapsi 8kk. Lapsen isä (vielä hetki sitten mieheni ) viikko synnytyksen jälkeen alkoi solvata mahaani, sain syömishäiriön. Lapsen syntyessä kuitenkin oli painoa yli 80.. jälkitarkastuksessa oli enään 2kg siihen mitä ennen olin
[/quote]
[/quote]
En saannut syömishäiriöön apua, koska käyn jo terapiassa erinäisistä syistä. Ja tämä terapeutti ei huomannut laihtumista /hän ainoastaan ihannoi sitä, oman terapeuttini ja psykiatrin mielestä alan todennäköisesti parantua itse kun asian sisäistän ja kun miehestäkin erosin.
[/quote]
Toivottavasti. Pidä nyt kuitenkin tilannetta silmällä, ja ymmärrä ettei sinussa ole mitään vikaa. Minä taistelin vuosia syömishäiriön kanssa kun en kehdannut pyytää apua ja olin jopa hiukan ylpeä "itsekuristani". Kun tulin raskaaksi, paino ei noussut millään eikä lapsi saanut tarpeeksi ravintoa, oli minun pakko hakea apua ja opetella normaali suhtautuminen ruokaan.
Pienen lapsen äitinä tarvitset sen kaiken energian ja tulet sen kuluttamaan.
Anteeksi tämä paasaus, tuli kyynel silmään kun osui niin lähelle.. kaikkea hyvää sinulle!
60kg ennen ja 60kg 4v jälkeen. Yksi lapsi on. Imetysaikana painoin 52kg, moisiin mittoihin en ikinä normaalitilassa pääsisi!
Ennen 43kg
Nyt 56kg
lapset 2vee ja 3kk
Ennen 53 kg, nyt 2,5 kk synnytyksestä ja saman verran
Ennen 52 kg, raskauden jälkeen ekan kerran puntarilla kävin n.2 vkoa synnytyksestä, painoin 49 kg. Ja nyt painan 54 kg. Lapsi 5 v, itse 24 v ja pituutta minulla 170 cm
39 jatkaa, että elämäntilanne oli tosi hankala silloin kun vauva syntyi, imetin kyllä vähän,mutta muuten energia oli tosi lopussa ja laihduin yms. Kun katselen ristiäiskuvia, näytän oksettavalta luurangolta. Nyt ihan ok
Ennen lapsia 45kg Nyt 53kg. (162cm) 4 lasta joista vanhin 10v. ja nuorin 1v 3kk.
Olen lihonut ja laihduttanut raskauskiloja kehostani kymenen vuoden aikana yhteensä noin 75-80kg!!! (noin 10-30 kg per raskaus on aina paino noussut) Se on ihan älytön määrä. Saman verran läskiä, kuin mitä mieheni painaa nyt. :D
Ennen lapsia painoin 68 kg. Nyt 58 kg. Olen 160 cm ja lapset 5 ja 8 v.