Olen kipeä, mutta mulla ei ole varaa koronatestiin, saako jostain laskulla?
9lives ei ilmeisesti ainakaan saa? Valaiskaa minua. En ole ennen ollut testissä niin en oikein tiedä.
Kommentit (11)
Ja tosiaan, en ole kovinkaan kipeä. Pientä kurkkukipua ja vähän nenä tukossa, mutta olen menossa maanantaina työhaastatteluun, mutta ei ole ennen sitä varaa ostaa koronatestiä.
-Ap
Soita paikalliseen TK,n ja kerro tilanne, ohjaavat eteenpäin.
Vierailija kirjoitti:
Se on ilmainen Suomessa. Tee testi www.omaolo.fi ja varaa sitä kautta netissä, niin pääset ilmaiseen.
Ahaa, okei kiitos!
-Ap
Jos olet rokotettu, niin klikkaa Omaolon oirearviosta myös Epäilen altistuneeni muulla tavoin, niin pääset testiin varmemmin.
Kun kyse on yleisvaarallisesta tartuntataudista tutkimukset ja mahdollinen hoito on maksutonta.
Jos olet kipeä ja tarvitset koronatestin, se on maksuton. Jos ole terve ja tarvitset koronatestin päästäksesi baariin tai matkustamaan, joudut sen itse maksamaan.
Kuinka voi olla kahden vuoden jälkeen noin pihalla aiheesta?
Tästä ketjusta tuli mieleen, että kuinkakohan moni tosiaan maksaa itsensä kipeäksi ja ottaa pikavippejä asioihin, jotka oikeasti saisi meillä Suomessa ihan ilmaiseksi. Nähtävästi yleishyödyllinen tieto ei tavoita kaikkia, mutta erilaiset mainostajat kyllä.
Se on ilmainen Suomessa. Tee testi www.omaolo.fi ja varaa sitä kautta netissä, niin pääset ilmaiseen.