Parempi käydä huorissa kuin pokata känninen nainen
Mies, joka ostaa maksullista seksiä prostituoidulta kunnioittaa naista enemmän, kuin mies, joka pokaa illan päätteeksi kännisen naisen pantavaksi. Tämä sillä edellytyksellä, että prostituoitu tekee työtään täysin vapaaehtoisesti ilman minkäänlaista painostusta ja on jo ikänsä puolesta (vähintään parikymppinen) tietoinen työnsä ajan myötä synnyttävistä varjopuolista. Ja kännipoka on reippaassa humalassa ja jossain määrin täyttä ymmärrystä vailla. Kännisen paneminen on silkkaa hyväksikäyttöä.
Kommentit (17)
[quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 20:35"]
[quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 20:29"]
Mies, joka ostaa maksullista seksiä prostituoidulta kunnioittaa naista enemmän, kuin mies, joka pokaa illan päätteeksi kännisen naisen pantavaksi. Tämä sillä edellytyksellä, että prostituoitu tekee työtään täysin vapaaehtoisesti ilman minkäänlaista painostusta ja on jo ikänsä puolesta (vähintään parikymppinen) tietoinen työnsä ajan myötä synnyttävistä varjopuolista. Ja kännipoka on reippaassa humalassa ja jossain määrin täyttä ymmärrystä vailla. Kännisen paneminen on silkkaa hyväksikäyttöä.
[/quote]Paitsi jos molemmat ovat kännissä.
-Mies 29v-
[/quote]
Jos molemmat ovat yhtä kännissä, niin ymmärrettävää sähellystä. Lähinnä tarkoitin kunnon kännissä olevaa naista ja miestä, jonka tarkoitus oln lähinnä pääsät purkamaan paineitaan elävää lihaan.
Aloituksen olisi kuulunut olla tarkempi. ap
Miksi ei voi harrastaa seksiä normaalin tajuissaan olevan naisen kanssa? Miksi pitää olla joko itseään myyvä nainen, tai känninen?
...no tottakai jos et parempaa saa, niin ymmärrettävää.
[quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 20:43"]
Miksi ei voi harrastaa seksiä normaalin tajuissaan olevan naisen kanssa? Miksi pitää olla joko itseään myyvä nainen, tai känninen?
...no tottakai jos et parempaa saa, niin ymmärrettävää.
[/quote]
Tottakai saan. Tosin olen naimisissa, enkä etsi irtoseksiä. Aloitus tuli mieleen työkavereiden jutuista, jotka pyörivät tauoilla baari-pokailuiden ympärillä. Joillekin pojille tuntuu kelpaavan liha kuin liha, naisen tajunnan tilasta ja todellisesta halukkuudesta välittämättä. ap
Minä tapasin lapseni isän kännissä, ja paninkin saman vuorokauden sisään ;) Ehkäisy oli tietysti kunnossa, saimme toivotun lapsen vuosia myöhemmin.
Sen sijaan olen juuri eilen tajunnut, että prostituoidun naiminen on hyvin lähellä raiskausta. Seksissä koko pointti on siinä että kaikki osapuolet ovat innolla mukana, ja haluavat nimenomaan toisiaan. Seksityössä ongelmana on se, että työtä tehdään jotta saadaan elanto, ei koska huvittaa.
Jos etukäteen maksaminen tekee haluttoman kumppanin naimisesta ok:n, niin mikä ero silloin olisi siinä että menisi ja raiskaisi, ja heittäisi sitten jonkun viiskymppisen uhrilleen?
Vielä kerran: seksin koko idea on siinä että kaikki osapuolet haluavat toisiaan ja sitä seksiä toistensa kanssa.
[quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 20:50"]Minä tapasin lapseni isän kännissä, ja paninkin saman vuorokauden sisään ;) Ehkäisy oli tietysti kunnossa, saimme toivotun lapsen vuosia myöhemmin.
Sen sijaan olen juuri eilen tajunnut, että prostituoidun naiminen on hyvin lähellä raiskausta. Seksissä koko pointti on siinä että kaikki osapuolet ovat innolla mukana, ja haluavat nimenomaan toisiaan. Seksityössä ongelmana on se, että työtä tehdään jotta saadaan elanto, ei koska huvittaa.
Jos etukäteen maksaminen tekee haluttoman kumppanin naimisesta ok:n, niin mikä ero silloin olisi siinä että menisi ja raiskaisi, ja heittäisi sitten jonkun viiskymppisen uhrilleen?
Vielä kerran: seksin koko idea on siinä että kaikki osapuolet haluavat toisiaan ja sitä seksiä toistensa kanssa.
[/quote]
Voi mikä aivopierua. Halukas ja suostuvainen ovat kaksi eri asiaa. Jos mies maksaa ja nainen ottaa rahan vastaan ja suostuu yhdyntään niin ei se tietenkään ole porrastettavissa raiskaukseen. Muuten minutkin olisi sinun logiikalla raiskattu opiskeluaikoina raiskattu noin 100 kertaa. Kyllä minä olen ollut ihan ok asian suhteen joka kerta. Vaikka toki nyt vanhempana en tekisi samoja valintoja. Ällötävämpänä olen kokenut juurikin baarit ja niissä pyörivät miehet jotka pillun kuva verkkokalvoille piirtyneenä oikeasti vaan etsivät naista siihen tarkoitukseen.
[quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 21:00"]
[quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 20:50"]Minä tapasin lapseni isän kännissä, ja paninkin saman vuorokauden sisään ;) Ehkäisy oli tietysti kunnossa, saimme toivotun lapsen vuosia myöhemmin. Sen sijaan olen juuri eilen tajunnut, että prostituoidun naiminen on hyvin lähellä raiskausta. Seksissä koko pointti on siinä että kaikki osapuolet ovat innolla mukana, ja haluavat nimenomaan toisiaan. Seksityössä ongelmana on se, että työtä tehdään jotta saadaan elanto, ei koska huvittaa. Jos etukäteen maksaminen tekee haluttoman kumppanin naimisesta ok:n, niin mikä ero silloin olisi siinä että menisi ja raiskaisi, ja heittäisi sitten jonkun viiskymppisen uhrilleen? Vielä kerran: seksin koko idea on siinä että kaikki osapuolet haluavat toisiaan ja sitä seksiä toistensa kanssa. [/quote] Voi mikä aivopierua. Halukas ja suostuvainen ovat kaksi eri asiaa. Jos mies maksaa ja nainen ottaa rahan vastaan ja suostuu yhdyntään niin ei se tietenkään ole porrastettavissa raiskaukseen. Muuten minutkin olisi sinun logiikalla raiskattu opiskeluaikoina raiskattu noin 100 kertaa. Kyllä minä olen ollut ihan ok asian suhteen joka kerta. Vaikka toki nyt vanhempana en tekisi samoja valintoja. Ällötävämpänä olen kokenut juurikin baarit ja niissä pyörivät miehet jotka pillun kuva verkkokalvoille piirtyneenä oikeasti vaan etsivät naista siihen tarkoitukseen.
[/quote]
Ja vielä lisää perusasioita: myös nainen voi ja saa haluta mieheltä pelkkää seksiä. Mies joka haluaa seksiä on ihna normaali olio - ongelma hän on vasta siinä vaiheessa kun ei esimerkiksi ymmärrä toisen oikeutta ruumiilliseen koskemattomuuteen.
On kauhean surullista jos olet harrastanut noin paljon seksiä haluamattasi. Ole silti ystävällinen ja kommentoi asia-argumentein. Se aivopieree itse joka muita haukkuu ;)
[quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 20:50"]
Minä tapasin lapseni isän kännissä, ja paninkin saman vuorokauden sisään ;) Ehkäisy oli tietysti kunnossa, saimme toivotun lapsen vuosia myöhemmin.
[/quote]
Miten sä voit rinnastaa itsensä myymisen ja raiskauksen? :D Eihän noilla ole mitään tekemistä keskenään. Toinen on vapaaehtoista ja toinen raakaa väkivaltaa. Ja vielä, voihan seksi parisuhteessakin olla jossain tapauksissa verrattavissa huoraamiseen. Jos mietit tapausta, jossa nainen suostuu seksiin vaan antaakseen miehen ladata spemut sisään, niin onko paljon eroa?
[quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 21:00"]
[quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 20:50"]Minä tapasin lapseni isän kännissä, ja paninkin saman vuorokauden sisään ;) Ehkäisy oli tietysti kunnossa, saimme toivotun lapsen vuosia myöhemmin. Sen sijaan olen juuri eilen tajunnut, että prostituoidun naiminen on hyvin lähellä raiskausta. Seksissä koko pointti on siinä että kaikki osapuolet ovat innolla mukana, ja haluavat nimenomaan toisiaan. Seksityössä ongelmana on se, että työtä tehdään jotta saadaan elanto, ei koska huvittaa. Jos etukäteen maksaminen tekee haluttoman kumppanin naimisesta ok:n, niin mikä ero silloin olisi siinä että menisi ja raiskaisi, ja heittäisi sitten jonkun viiskymppisen uhrilleen? Vielä kerran: seksin koko idea on siinä että kaikki osapuolet haluavat toisiaan ja sitä seksiä toistensa kanssa. [/quote] Voi mikä aivopierua. Halukas ja suostuvainen ovat kaksi eri asiaa. Jos mies maksaa ja nainen ottaa rahan vastaan ja suostuu yhdyntään niin ei se tietenkään ole porrastettavissa raiskaukseen. Muuten minutkin olisi sinun logiikalla raiskattu opiskeluaikoina raiskattu noin 100 kertaa. Kyllä minä olen ollut ihan ok asian suhteen joka kerta. Vaikka toki nyt vanhempana en tekisi samoja valintoja. Ällötävämpänä olen kokenut juurikin baarit ja niissä pyörivät miehet jotka pillun kuva verkkokalvoille piirtyneenä oikeasti vaan etsivät naista siihen tarkoitukseen.
[/quote]
Mikä oli motiivisi myydä seksiä? Sain sen käsityksen viestistäsi, että olet sitä tehnyt. Oliko motiivi puhtaasti rahan puute? ap
No mietipä raiskausta jossa nainen on vaikka niin peloissaan ettei saa sanottua ei, ja mies luulee naisen haluavan. Missä raaka väkivalta?
Fyysinen väkivalta ei ole mikään raiskauksen edellytys.
Ja toistanpa edelleen: ainoa varma keino välttää seksuaalinen väkivalta on molempien osapuolien innokas halu itse aktiin - vieläpä siten että se kestää koko toimituksen ajan.
Pahimmat hyväksikäyttäjät on niitä miehen naimisiin nalkittaneita lompakollaloisijoita.
Ja niiltähän ei edes saa. Kuten palstalta saa lukea.
[quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 21:18"]
Pahimmat hyväksikäyttäjät on niitä miehen naimisiin nalkittaneita lompakollaloisijoita.
[/quote]
Tätä kuraa taas! Onkohan tämä se sama nurisija lassukka, joka täällä yleensä jankkaa..
Tää olis ihan mielenkiintoinen aihe mutta kun lassukat eivät osaa muodostaa vasta-argumentteja.
Niin: alapeukkua osataan painaa mutta lauseita ei vaan muodostu. Puss och kram!
Oikeasti kiinnostais että kuka alapeukuttaa ajatusta seksin kaikkien osapuolten iloisen himokkaasta osallistumisinnosta :D
[quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 21:21"]
[quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 21:18"]
[/quote]
Tätä kuraa taas! Onkohan tämä se sama nurisija lassukka, joka täällä yleensä jankkaa..
[/quote]
Itse osaat jankata sanaa lassukka? Kirjoituksesi sisällön arvo tasan nolla, koko aiheeseen. Edellisellä oli edes näkökulma. Osuiko noin pahasti kohdilleen?
Parantukaa noloudestanne palstalaiset. Ei tässä tiedä, pitäisikö tetä sääliä, vihata vai ihan vaan itkeä imiskunnan puolesta.
[quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 20:29"]
[/quote]Paitsi jos molemmat ovat kännissä.
-Mies 29v-