Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko teillä koskaan tarvetta mennä yksin jonnekin

Vierailija
03.03.2015 |

niin että kukaan ei tiedä missä olet?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
03.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, mutta ei myöskään ole tarvis raportoida kaikkia menemisiäni/tekemisiäni yhtään kenellekään.

Vierailija
2/10 |
03.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse liikuskelen joka päivä yksikseni vaikkapa kahvilla, kirjastossa yms. Yksin on mukava olla kun ei tarvitse puhua ja voi miettiä asioita ja olla rauhassa. Ja sinkkuna ei tietenkään tarvitse kertoa kenellekään, että "nyt lähden käymään kahvilla" enkä ole sellaista tyyppiä, joka ottaa sitä kahvista kuvan sosiaaliseen mediaan käydessään kahvilla. Ja ei, en ole yksinäinen ja minulla on kavereita.

Minussa on kai vähän sosiaalisen erakon vikaa, kun kotona ollessakin olen mieluiten yksin, kaiken reaaliaikaisen viestimien tavoittamattomissa. Sosiaalisessa mediassa vierailen harvoin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
03.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutaman kerran päivässä sulkeudun omaan ylhäiseen yksinäisyyteeni eikä kukaan tiedä, että olen siellä, sillä minulla ei suinkaan ole puhelinta mukanani.

Vierailija
4/10 |
03.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, tarvin oman hiljaisen aikani, työni on hyvin meluista ja sosiaalista. Yleensä se on aamulla, herään ennen muita, koska en kestä melua aamulla ennen kuin olen herännyt kunnolla ja toisen kerran illalla saunassa. Joskus saattaa käydä niinkin hyvin, että pääsee lenkille yksin :D. Jiihuu!

Vierailija
5/10 |
03.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotiovi kun töistä tullessa sulkeutuu, niin taakse jää muu maailma.

Vierailija
6/10 |
03.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

On. Vaikka mulla on perhe, jota rakastan.

Vierailija
7/10 |
03.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli silloin kun asuin vielä äitini kanssa. Teinkin niin usein. Nyt kun asun vihdoin yksin, ei sille ole enää niin tarvetta.

Vierailija
8/10 |
03.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen suurimman osan aikaa yksin niin ettei kukaan tiedä missä olen, eikä mulla ole ketään jonka kanssa mennä minnekään.

Vierailija
9/10 |
03.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole.

Vierailija
10/10 |
03.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

On.