Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Äidillä joku pakollinen tarve huutaa?

Vierailija
03.03.2015 |

Huutaa tai "sekoaa" oikeastaan tasasin väliajoin, kerran viikossa siis ainakin. Tällästä on ollut jo pitkään (ellei aina). Huutaa siis täysin turhaan tai ilman syytä, pakko vaan kertoa kuinka paska oon kaikessa yms. En ymmärrä miksei voi sanoa asioita sillä hetkellä jos teen jotain väärin. Itse en yhtään ymmärrä tosta koska en jaksaisi yhtään turhasta riitelyä, asiat saa sanottua ilman huutoa ja haukkumistakin. Esimerkiksi huoraksi on sanonut ja muistan näin olleen jo joskus kun olin todellakin vielä neitsyt. Muutenkin todella huonot hermot. Tulkitsee sanomisiani ja tekemisiäni omalla tavallaan..Myös kun vaikka juon alkoholia, niin oon heti alkoholisti. Nyt oon siis täysi-ikäinen, ja etsin koko ajan asuntoa. Niin ja miten tollasen pystyis välttämään tai saamaan loppumaan?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
03.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katuu varmaan myöhemmin. Joku persoonallisuushäiriö varmaan.

Vierailija
2/7 |
03.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

SIllä ei taida olla kaikki kunnossa. Liikaa stressiä, masennusta? 

Itselläkin palaa pinna kun tuhannen kerran huomauttaa murrosikäiselle samasta asiasta ja tietää, että vieläkään ei mennyt jakeluun. Tosin en huorittele ja nimittele, se on jo aika törkeää ja siinä vanhempi menettää auktoriteettiaan kun alentuu niin alhaiselle tasolle. Enkä muutenkaan hyväksy raivoamista kasvatuskeinona, mielestäni se on aika lähellä henkistä väkivaltaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
03.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 17:32"]

Katuu varmaan myöhemmin. Joku persoonallisuushäiriö varmaan.

[/quote]
Katuu kyllä, välillä on pyytäny anteeksi. Mutta silti sama aina toistuu.

Vierailija
4/7 |
03.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, mun mutsi huusi päivittäin monta kertaa kurkku suorana ja ihan kaikesta. Vitun paskiainen. :(

Vierailija
5/7 |
03.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on juuri se kun ei osaa sanoa pikkuasioista, ne kasaantuu ja menee karjumiseksi jos on huono itsehillintä.

Vierailija
6/7 |
03.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama. Se pahenee vain iän myötä. Erotuksena, ettei oma äitini ole pyytänyt kuin kerran anteeksi "näön vuoksi". Huutoa ja raivoamista oli päivittäin jopa useamman kerran ja olin aina apaska pettymys. Huutaa minulle edelleen tekemisistäni ja kaikesta mitä muut tekevät puhelimen välityksellä. Epäilen persoonallisuushäiriötä ja narsismia. En ole keksinyt tähän mennessä mitään ratkaisua tilanteeseen kuin olla vastaamatta puhelimeen ja siten tulee vittuilutekstareita... n27

Vierailija
7/7 |
03.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mutsi oli samanlainen kun asuin vielä kotona, epäilen että on narsisti tai joku persoonallisuushäiriö. Oli myös väkivaltainen.