Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

YAMK!

Vierailija
03.03.2015 |

Kannataako käyttää vuosi elämästä ja suorittaa yamk tutkinto? Onko yamk-tutkinnosta ollut sinulle hyötyä?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
03.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 17:15"]

[quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 16:48"]

Kannattaa hakea yliopistoon mieluummin,kolmessa vuodessa pystyy suorittamaan terveystieteiden maisterin tutkinnon.

[/quote]

maisteritutkinnoissa on paljon nuoria opiskelijoita. YAMK:ssa on huomattavasti iäkkäämpää porukkaa ainakin omissaopinnoissa oli näin.

[/quote]

Ja tämä on relevanttia tietoa, koska..?

Vierailija
2/12 |
03.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kesti mulla 2 vuotta töiden ohella. Sain tutkinnon jälkeen tehtävän, jossa vaatimuksena ylempi korkeakoulututkinto. Tyytyväinen koulutukseen. T.Terveydenhoitaja yamk.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
03.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä kyllä tähän seitsämää vuotta aio käyttää. Miten se on edes mahdollista? Rakennustekniikan insinööri yamk tutkintoa mietin ja Tampereen tekua.

Vierailija
4/12 |
03.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitääkö ylempi ammattikorkeakoulututkinto suorittaa ns. omalta alalta? Esim. jos tietojenkäsittelyn tradenomi haluaisin suorittaa ylemmän amk:n tutkinnon kulttuurialalta, niin onnistuuko se?

Vierailija
5/12 |
03.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 20:51"]

Pitääkö ylempi ammattikorkeakoulututkinto suorittaa ns. omalta alalta? Esim. jos tietojenkäsittelyn tradenomi haluaisin suorittaa ylemmän amk:n tutkinnon kulttuurialalta, niin onnistuuko se?

[/quote]

Mitäs veikkaat? :)

Vierailija
6/12 |
03.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö se kestä 2v?

Vierailija
7/12 |
03.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

1 - 1,5v luki nettisivuilla koulutuksen kohdalla. Olisiko sitten tuo teoria-opintojen aika ja opari päälle? En tiedä kun vasta harkitsen koko asiaa.

Vierailija
8/12 |
03.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa hakea yliopistoon mieluummin,kolmessa vuodessa pystyy suorittamaan terveystieteiden maisterin tutkinnon.

Vierailija
9/12 |
03.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo,siis jos oli kyse sh yamk-tutkinnosta,muista en tiedä..

Vierailija
10/12 |
03.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 16:26"]

Kannataako käyttää vuosi elämästä ja suorittaa yamk tutkinto? Onko yamk-tutkinnosta ollut sinulle hyötyä?

[/quote]

Ei sitä kyllä vuodessa suoriteta. Jos teet työnohesssa niin helposti menee se 3-4 vuotta.
Itse käytin 7 vuotta, kun ei ollut kiire valmistua. :) 
Onhan siitä hyötyä, jos vaaditaan ylempää korkeakoulututkintoa, ja kertoohan se myös kiinnostuksesta itsensä kehittämiseen. koulutus on hyödyllistä ja siinä tapaa monia saman alan ihmisiä eri työpaikoista.

Vierailija
11/12 |
03.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 16:48"]

[/quote]

maisteritutkinnoissa on paljon nuoria opiskelijoita. YAMK:ssa on huomattavasti iäkkäämpää porukkaa ainakin omissaopinnoissa oli näin.

Vierailija
12/12 |
03.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kävin sen just työn ohessa ja mulla se kesti 1,5 vuotta. Valtaosa meidän ryhmästä joutui kyllä venyttämään opiskeluaikaa pidemmäksi.

t. ensihoitaja ylempi AMK

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi viisi