Naisesi menee armeijaan? mitkä fiilikset
Minulla on jokusen vuoden nuorempi tyttöystävä ja hän on ilmoittanut menevänsä armeijaan. Kyseessä ei ole mikään rekkalesbon näköinen mies, vaan todella kaunis ja pitkäsäärinen nainen. Olisi päässyt ihan mallinhommiin...
Itse olen omani käynyt, 6kk tuli oltua. Se että hän olisi vuoden ei minua häiritse tippaakaan. En ole estämässä häntä sitten yhtään, sanon vain hänelle, että saa pitää tämän "kokemuksen" aivan omanaan, en halua olla missään tekemisissä sen kanssa ts. jakaa. Ei asuta samssa osoitteessa, joten saa käydä vaihtamassa siviileihin lomilla, en katsele mitään kurkkusalaattia hänen päällään.
Eli ei puhu asiasta jos tarve ei todella pakota, tai mitään muutakaan. Pelkät ajatukset mitä siellä tulee/on tapahtunut rokottavat kyllä naisellisuutta aika lailla. Sanokaas te naiset, katselisitteko miestä joka on kiinnostunut kauneudenhoidosta, hiustenleikkaamisesta yms. touhusta (olettaen että ei ole homo).
Silloin ku omani kävin niin olin toisen naisen kanssa ja ikävä oli jo silloin kova ja tupakaveritkin aivan idiootteja. En halua käydä uutta 12 kuukautta henkisesti läpi, joten nainen saa pitää kokemuksen omanaan.
Älkääkä vaan aloittako sitä "etkö kestä että naisesi on korkeampiarvoinen tms. laulua", se ei haittaa yhtään.
Kommentit (8)
[quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 12:49"]
Kukaan mies ei tee tällaista aloitusta
[/quote]
Miksi ei? Todellakin teki. Ehkä en sitten ole tarpeeksi mies, mutta en sitten usko että hirveän moni muukaan on.
Mun ystävä kävi armeijan, erittäin kaunis nainen. Veti homman kunnialla läpi ja tuli vänrikkinä pois. Naiseus ei rapissut yhtään, on nykyään jopa itsevarmempi joka näkyy olemuksesta huomattavasti. Mutta kuitenkin se sama kaunis ja mukava ihminen.
Kuulostat ap vähän säälittävältä, toivottavasti naisesi tajuaa mikä ääliö olet.
Tuskin se sua ja sun jakamisia kaipaa. Jos et toiselle tärkeää asiaa halua mitenkään jakaa niin uskon naisesi löytävän niitä, joita kiinnostaa.
Taitaa joka tapauksessa ottaa ap:n egon päälle että nainen menee armeijaan ja aikoo olla siellä kauemmin kuin itse. Eihän tuo nyt mistään muusta kerro.
Itsehän en pidä puolen vuoden miehiä minään.
Aina nää lassukat valittaa että ei oo tasa-arvosta ettei nainen oo armeijassa, ja sitten kun joku nainen sinne haluaa mennä, niin alkaa dissaaminen... Huoh
Kukaan mies ei tee tällaista aloitusta