Itsensäpaljastelu ujutettuna "fitness" nimen alle
https://instagram.com/anulehtoranta/
Ääriesimerkki yllä.
Body fitness kisaaja, aika miniminiksi mennyt vaatetus hänellä. Vielä vähän aikaa sitten kun seurasin oli tunnus täynnä älyttömän hyviä treenivideoita ja määrätietoisen naisen kuvia. Mikä on, että näin tapahtuu kun fitness häikäisee??
Ylläpidolla ei syytä poistaa keskustelua, kyseinen henkilö kirjoittaa blogiakin ja kuvathan ovat julkisia!
Kommentit (150)
Mä oon nähnyt erään toisenkin vastaavan. Oli hyvä kroppa juuh ja esitteli sitä lähestulkoon alasti. Keräsi kehuja. Tää oli city.fi:ssä joku aika sitten.
Tälläisten kohdalla tulee mieleen että niiden elämä on riippuvainen muiden osoittamasta ihailusta. Sääli sinänsä. Ja ei-en sano kateuksissani.
Käyttääköhän toi jotain hormoneja kun oli sänki leuassa yhessä kuvassa ja tommoset lihakset... :o
[quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 18:17"]
Käyttääköhän toi jotain hormoneja kun oli sänki leuassa yhessä kuvassa ja tommoset lihakset... :o
[/quote]
[quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 16:30"]
Runkkumatskuahan noi on. Kropasta voi olla montaa mieltä - itseäni ei noin lihaksikas ja rasvaton miellytä naisilla, mutta ei ole multa pois jos joku haluaa tuolta näyttää :) Miehisyys tulee mielestäni kuitenkin enemmän kasvoista ja hiustyylistä. Jos joku näyttäisi tämän kuvan minulle, niin sanoisin että kyseessä on mies. https://instagram.com/p/hS5ErTi78N/
[/quote] On kyllä todella miehen näköinen , noissakin kuvissa joissa hiukset vähän pidemmät. Jos kuvissa olisi vain miesten uikkarit tms päällä niin miehestä menisi täysin.
Apua nauroin tälle
Ihan ku muna pullottais stringeissä.
[quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 19:02"]Ihan ku muna pullottais stringeissä.
[/quote]
no ei sinnepäinkään
Ei taida paljon rusinoiksi kuivahtaneet riipparit mieltä vaivata, niin antoisasti niitä esittelee. Sinänsä tietysti aivan ihana asia, että kantaa kroppansa ylpeydellä ja on sinut rusinoidensa kanssa, mutta pitääkö ne rusinat olla tyrkyllä joka helkatin kuvassa?
Kaunis nainen, paljon parempi olla vähemmissä vaatteissa hyvällä kropalla kuin peittävissä kaavuissa läskimassulla.
Miksi se haluaa väkisin näyttää pojalta? Ollut tosi kaunis aiemmin.
Minkänimistä blogia tää on kirjoittanut? Luin joskus jonkun Anun treeniblogia ja mietin, että onko sama tyyppi kyseessä.
[quote author="Vierailija" time="04.03.2015 klo 19:58"]Mulla tuli yksi sana mieleen ja se on mk-ultra.
Niille, jotka tietää mihin viittaan, niin katsokaa esim. noi looney tunes kuvat, toi sen katse, leopardikuviot vaatteissa, pakonomainen tarve esitellä itseään jne.
[/quote]
Tiedän. Mutta eikai Suomessa...
No minun kauneusihanne ei ole fitness naiset, vaan ennemmin hoikat mutta hyväkuntoiset naiset kuten Jennifer Lopez ja Shakira, Naomi Campbellilla hyvä kroppa mutta turhankin laiha. Mielestäni on kuitenkin huvittavaa miten niin monet naiset aina "hurahtavat" tiettyihin trendeihin ja sitten kaikki pitää tehdä tietyn aikaa sen mukaan kunnes tulee uusi trendi. Niitä joiden piti olla aiemmin mallilaihoja ja niitä joiden ihanne nyt on joku Jutta G jota ihannoidaan, jonka vaatteita ja protskumömmöjä ja treeniohjeita ostetaan. Hyvään saumaan kyllä bisneksensä toivat, nuoret naiset on paras rahastuskohde mitä tulee ulkonäköasioihin:)
Jotenkin vielä koomisempaa, että jos joku nainen esittelisi tavallista hoikkaa kroppaansa ja takapuoltaan ja tissejään julkisesti jossain netissä, ajateltaisiin heti että mikä tyrkky ja huomiota vailla. Sitten on muka "ok" esitellä kroppaa koska se liittyy vain treenaamiseen, vaikka tosiasiassa halutaan nimenomaan esitellä että katsokaa mun täydellistä kroppaa. Että jotenkin olisi sallitumpaa esitellä lähes alastonta kroppaa ja kerjätä kehuja, mutta se toki liittyy vain ja ainoastaan kuntoiluun... Noh, mielenkiinnolla odotan mikä on seuraava buumi mihin kaikki orjallisesti hurahtavat ja mille sitten on pakko näyttää ja esitellä sitä muille:) Ja ei, en ole kateellinen todella lihaksikkaille naisille, mielestäni miehekäs kroppa ei ole naisella kaunis ja miehekästä minusta on suuret lihakset. Aika moni kun käy siellä salilla vuosia, mutta ei tee siitä mitään numeroa, hassua jotkut ajatukset kateellisuudesta sillä uskon että nuo todella lihaksikkaat naiset ei todellakaan ole kovin monen kauneusihanne.
[quote author="Vierailija" time="05.03.2015 klo 00:46"]
[quote author="Vierailija" time="04.03.2015 klo 19:58"]Mulla tuli yksi sana mieleen ja se on mk-ultra. Niille, jotka tietää mihin viittaan, niin katsokaa esim. noi looney tunes kuvat, toi sen katse, leopardikuviot vaatteissa, pakonomainen tarve esitellä itseään jne. [/quote] Tiedän. Mutta eikai Suomessa...
[/quote]
On suomessakin, ikävä kyllä....
[quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 16:50"]
Ei uskois, että on syntynyt 89...
[/quote] mitä sitten luulit? 95?