Veemäinen työkaveri - tekisi mieli kostaa
Tietenkin sivistyneesti ja hymyssä suin. Tyyppi on ollut tarkoituksellisesti ilkeä eikä varmasti ihan tasapainossa, mutta silti olen saanut tarpeekseni ja aion antaa takaisin. Mutta miten?
Kommentit (6)
Sun pitää tehdä sen, niin eittei se tajua että se olit sinä! Mutta saa silti napautuksen.
Oletan että olet nainen. No, mies tekisi näin: sopivasti kun olette kahdestaan, menet viereen, katsot syvälle silmiin ja sanot rauhallisella äänellä: jos tämä käytös ei muutu niin täällä en provosoidu. Mutta. Joka iltapäivä lähden töistä kotiin kanssasi samaan aikaan. Ulkona on kylmä. Siellä saattaa tulla päivittäinen lumipesu riippuen miten työpäivä on mennyt.
Hymyilet nätisti päälle ja toivotan mukavaa päivänjatkoa.
Naiset ovat vaikeimpia ja hankalimpia työkavereita. Tulen toimeen paremmin miesten kanssa enkä loukkaannu heidän ulosannistaan vaikka olisi seksististä sun muuta. Akat puukottaa selkään, olen sen tuntenut monet kerrat. Itse en ole tällaiseen sortunut, mutta kieltämättä ei tunnu kivalta että minä olen se jolla se puukko on selässä koko ajan. Moraalini ei salli selkään puukottamista, siksi en tee sitä itse. Monilla naisilla on todella huono itsetunto ja tämä näkyy työpaikoilla. Lymyilevät ja juoruilevat ties missä, jotenkin naurettavaa.
Minulla meni noin puoli vuotta tajuta, että tämä tyyppihän on epäluotettava ja nauttii kiusaamisesta. Sekin harmittaa, että olin niin tyhmä. Nyt vaikka ollaan eri osastoilla, hän säännöllisesti pitää huolen siitä, että löytää tilaisuuden aukoa päätään. Olen liian kiltti, mutta nyt en enää jaksa käyttäytyä ammattimaisesti. Jonkun mukavan joululahjan aion kehittää.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Naiset ovat vaikeimpia ja hankalimpia työkavereita. Tulen toimeen paremmin miesten kanssa enkä loukkaannu heidän ulosannistaan vaikka olisi seksististä sun muuta. Akat puukottaa selkään, olen sen tuntenut monet kerrat. Itse en ole tällaiseen sortunut, mutta kieltämättä ei tunnu kivalta että minä olen se jolla se puukko on selässä koko ajan. Moraalini ei salli selkään puukottamista, siksi en tee sitä itse. Monilla naisilla on todella huono itsetunto ja tämä näkyy työpaikoilla. Lymyilevät ja juoruilevat ties missä, jotenkin naurettavaa.
ai että miten hyvä ihminen olet!
Mitä pahaa siinä on, jos työkaveri muistuttaa v-kirjainta. Suvaitsevaisuutta, joillakin on omenavartalo, toiset on veemäisiä.