Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tämä palsta on kuin suhde jossa henkistä väkivaltaa!

Vierailija
02.12.2021 |

Jatkuvasti keskusteluja, joissa haukutaan erityisesti vanhenevia naisia. Tuollainen puhe on henkistä väkivaltaa. Ei eroa mitenkään tilanteesta, jossa olisi parisuhteessa ja oma kumppani laukoisi kyseiset kommentit.

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
02.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä palsta ei tee hyvää henkiselle voinnille.

Vierailija
2/30 |
02.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Högforsin luukulla poskeen. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
02.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koita ylilautaa jospa siellä olisi taso parempi.

Vierailija
4/30 |
02.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä, että sinun kosketuksesi tällaiseen rajoittuu palstalle. Kaikilla ei. 

Vierailija
5/30 |
02.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

palstailu on parasta

Vierailija
6/30 |
02.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja syy, että olet täällä…?

Vierailija
7/30 |
02.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palstasta pääsee helposti eroon.

Vierailija
8/30 |
02.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo ei missään IRL kyllä törmää näin ilkeisiin ihmisiin ja naissvihaan (ainoastaan netissä)

Vierailija
9/30 |
02.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo ei missään IRL kyllä törmää näin ilkeisiin ihmisiin ja naissvihaan (ainoastaan netissä)

Itse en ole törmännyt livenä tällaiseen! Kertoo ehkä jotain siitä, millaisten ihmisten kanssa vietän aikaa.

Ap

Vierailija
10/30 |
02.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle palsta taas tuntuu perheeltä. Mukavaa aina klikata itsensä kotiin.

Vierailija
11/30 |
02.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse en ole törmännyt livenä tällaiseen! Kertoo ehkä jotain siitä, millaisten ihmisten kanssa vietän aikaa.

Ap

Sama

Vierailija
12/30 |
02.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Myös minulla on veemäinen äiti, joten palstan tyyli on tuttu. Itse olen irl aina kohtelias ja ystävällinen, täällä provoan joskus todella ilkeästi. En tosin itsekään ota itseeni haukkuja, joten toivon, etteivät minunkaan ilkeilyni kohteet ota henkilökohtaisesti.

Itse asiassa joskus on aika palkitsevaa saada joku raivon partaalle. Viime viikolla sain jonkun viattoman oksentamaan aivan kiukkupäisen sepustuksen, jonka lopuksi sanoi minua "ilkeäksi piruksi". Tuuletin vähän sisäisesti. xD

Vierailija
13/30 |
02.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa ne olla jo valmiiksi herkkiä ja epävakaita jotka tämän palstan kommenteista vetävät herneen nenäänsä. Kyllä se elämä pitkä ja rankka jos tällainen saa ihmisen pahalla päälle. 

Vierailija
14/30 |
02.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perseessäs on henkistä väkuvaltaa

Vierailija
15/30 |
02.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä palsta on todiste mielenterveyspalveluiden totaalisesta alasajosta ja siitä, että Jonneilla on liian paljon aikaa.

Vierailija
16/30 |
02.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä palsta on todiste mielenterveyspalveluiden totaalisesta alasajosta ja siitä, että Jonneilla on liian paljon aikaa.

Kiitos kun kävit juuri todistamassa oman väitteesi oikeaksi.

Vierailija
17/30 |
02.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Myös minulla on veemäinen äiti, joten palstan tyyli on tuttu. Itse olen irl aina kohtelias ja ystävällinen, täällä provoan joskus todella ilkeästi. En tosin itsekään ota itseeni haukkuja, joten toivon, etteivät minunkaan ilkeilyni kohteet ota henkilökohtaisesti.

Itse asiassa joskus on aika palkitsevaa saada joku raivon partaalle. Viime viikolla sain jonkun viattoman oksentamaan aivan kiukkupäisen sepustuksen, jonka lopuksi sanoi minua "ilkeäksi piruksi". Tuuletin vähän sisäisesti. xD

Jaa. Minä laitan sellaisten huoneiden ovet kiinni ja menen katselemaan, mitä mukavampia juttuja on meneillään. Ilmeisesti tämä palsta voi näkökulmasta riippuen olla joko kauhean vihamielisen töryn tai hyväsydämisen, fiksun keskustelun koto.

18/30 |
02.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meinaat, että olet parisuhteessa anonyymin nettipalsta kanssa, jossa kukaan ei edes tunne sua? Okei…

🇺🇦🇮🇱

Vierailija
19/30 |
02.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tuossa kommentissa jotain perää.

Jos ottaa liian vakavasti kommentit ja keskustelut, voi varmasti pahoin..

Kannattaa kuitenkin ottaa etäisyyttä ja kelata läpi ilkeämieliset kommentit. Hyvät keskustelut on ihan mielenkiintoista luettavaa, vaikka niihinkin aina jokunen trolli ilmaantuu - kannattaa kelata nekin yli.

Vierailija
20/30 |
02.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinämielessä joo että vaikka täällä kuinka saisi osumaa, niin silti tänne palaa aina uudelleen ja toivoo löytävänsä hyvää keskustelua vaikka tietää jo mielessään että kohta taas tulee pataan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän yhdeksän