Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

"Kukaan ei halua nykyttäjää", eli kosketa hellemmin ja hidasta

Vierailija
02.12.2021 |

Myös Ilta-Sanomat kirjoitti Matin Instagramissa jakamista seksivinkeistä.

”Kosketa hellemmin ja hidasta”

Ensimmäisenä Matti muistuttaa hidastamaan tahtia.

– Kukaan ei halua nylkyttäjää, hän huomauttaa, mutta myös muistuttaa, että hidastaminen tarkoittaa muutakin kuin lantion liikkeitä.

Hänen mukaansa moni heteromies on penis- ja yhdyntäkeskeinen, joka voi seksissä johtaa suorittamiseen ja nautintohakuisuuden unohtamiseen.

Tässä mieheltä miehelle!

Kommentit (114)

Vierailija
101/114 |
02.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sitten jos rakastelee hitaasti ja hellästi, niin nainen ajattelee että miksei voi olla kunnon Miestä, joka ottaisi rajusti ja puoliväkisin kuin kiihko eläin. "On vain tuollainen valju pehmo"

Niin, naisia ei oikeasti voi ikinä miellyttää.

Siksi kannattaakin kysyä kumppanilta, millaisesta seksistä ja mistä asioista hän tykkää. En muista, oliko tuossa samassa Iltiksen jutussa tämäkin vinkki, mutta jos ei ollut niin olkaa hyvä - tässä ilmainen ja hyvä neuvo!

Mies joka epävarmana kyselee naiselta mitä tämä haluaisi seksissä on erittäin suuri turn OFF ja alapään saharaksi muuttaja.

Miehen toimia omien vaistojen ja halujen varassa, Oikea alfamies tietää kuinka nainen otetaan ilman kyselyitä.

Meedio? Antennit päässä? Ajatustenlukija?

Tavallaan meedio kyllä.

Kyse on erittäin syvälle biologiaan koodatuissa ominaisuuksissa. Oikea _Mies_ tietää miten toimia naisen kanssa. Siihen ei kyselyitä tarvita.

Ja nainen pääsee oman elementtiinsä alistumaan miehelle. Sitä nainen oikeasti kaipaa, vaikka mitä tasa-arvoa ja vihreää yritätte tunkea tähän.

Aina yhtä koomista kun mitään tajuamaton setä kertoo, mistä me naiset tykätään.

Siinä on harhaisuus huipussaan.

Vierailija
102/114 |
02.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitenkäs miehen toiveet, jos ei halua hellästi? Eikö niillä ole väliä?

Just näin. Miks hyvä seksi on aina vaan naisen toiveiden kuuntelua, eikö miehen halut oo ihan yhtä tärkeitä?

Niinpä. Jos mies tykkää nylkytyksestä, eikä aistillinen yhdyntä klitoriksen nuolemisineen tunnu hyvältä. Mikäs tässä on väärin? Ai niin, seksi pitää hoitaa niin kuin nainen haluaa. Ja muutkin asiat, jos oikein mietitään. Uusi sohva on ostettava, ja siihen sisustustyynyjä. Remontti on tehtävä, kun sisustus on 2010-luvulta. Koska nainen haluaa. Jos mies haluaa moottoripyörän, pitää kysyä"hallitukselta". No ei saa, kun vaimo haluaa matkan gardajärvelle. Kotityöt pitää jakaa puoliksi. Kotitöiksi luetaan lastenhoito,ruuanlaitto,pyykkäys,ja siivous. Kotitöiksi ei lueta ylitöitä,remontin tekoa, auton huoltoa/korjausta,ruohonleikkuuta, eikä lumitöitä. Nämä ovat miesten töitä. Sitten seksiä, silloin kun nainen haluaa, niinkuin nainen haluaa. Tosin mies ei osaa. Liian hellää, kiihkotonta, rajua, tai muuten ällöä. Kun miehen pitäisi tietää mitä nainen sillä kertaa haluaa. Niin eikä saisi näyttää itseltään, vaan naapurin Ramilta. Koska Rami on ahkera,komea, ja tietää mitä nainen haluaa.

Nauratti, mutta onhan tuo ihan totta. Me naiset ollaan joskus tai aika usein haasteellisia... Mutta taidat kuitenkin käpertyä naisesi viereen iltaisin?

Kyllä käperryn. Enkä kirjoittanut itsestäni, vaan mies ja vaimo olivat kuvitteellisia hahmoja, jotka olen luonut tätä palstaa lukemalla. Tarkoitus provosoivasti herättää ajatuksia. Itsellä on yli 20v. Kestänyt liitto lapsineen, joka on ihan erilainen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/114 |
02.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleisin väärinkäsitys miehillä on tuo penetraatio. Koska se heistä tuntuu hyvältä, he luulevat sen tuntuvan hyvältä naisestakin. Oikeasti naisen saa laukeamaan työntämättä sisälle mitään.

Liian syvät työnnöt sattuvat. Luhut nypytys ei tunnu miltään. Puolilöysä ei tunnu miltään ellei ole jäätävän iso. Emätin on luonnollisesta syystä lähes tunnoton, sen tuntoherkkä kohta on suuaukon sivuilla ja yläpuolella lantionpohjalihasten ulkopuolella. G-pisteen olemassaoloa ei ole todistettu, mutta monella on tuntoherkkä kohta emättimen ja virtsarakon välisessä rosoisessa kohdassa.

Emättimen ja peräaukon välilihassa on emättimen puolella poimu, joka saattaa revetä ja sattua ihan helkkaristi. Seksi loppuu siihen viikoksi.

Naisilla koko iho ja koko vartalo on erogeeninen. Esimerkiksi minä saatan saada orgasmin silittämällä kämmenillä työtason reunaa. Toisaalta saan äänistäkin, eli mulla toimii myös ASMR. Kaikki naiset eivät ole samanlaisia ja jokainen joutuu itse opettelemaan, mistä tykkää.

Mies kerro mistä sinä nautit ja miten sinua pitää koskettaa. Äläkä tyydy penikseen vaan tutki vartaloasi.

Vierailija
104/114 |
02.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yleisin väärinkäsitys miehillä on tuo penetraatio. Koska se heistä tuntuu hyvältä, he luulevat sen tuntuvan hyvältä naisestakin. Oikeasti naisen saa laukeamaan työntämättä sisälle mitään.

Liian syvät työnnöt sattuvat. Luhut nypytys ei tunnu miltään. Puolilöysä ei tunnu miltään ellei ole jäätävän iso. Emätin on luonnollisesta syystä lähes tunnoton, sen tuntoherkkä kohta on suuaukon sivuilla ja yläpuolella lantionpohjalihasten ulkopuolella. G-pisteen olemassaoloa ei ole todistettu, mutta monella on tuntoherkkä kohta emättimen ja virtsarakon välisessä rosoisessa kohdassa.

Emättimen ja peräaukon välilihassa on emättimen puolella poimu, joka saattaa revetä ja sattua ihan helkkaristi. Seksi loppuu siihen viikoksi.

Naisilla koko iho ja koko vartalo on erogeeninen. Esimerkiksi minä saatan saada orgasmin silittämällä kämmenillä työtason reunaa. Toisaalta saan äänistäkin, eli mulla toimii myös ASMR. Kaikki naiset eivät ole samanlaisia ja jokainen joutuu itse opettelemaan, mistä tykkää.

Mies kerro mistä sinä nautit ja miten sinua pitää koskettaa. Äläkä tyydy penikseen vaan tutki vartaloasi.

Puhu vain omasta puolestasi. Mutta muutenkin puhut ihan mitä sattuu yhdynnästä ja emättimen anatomiasta.  Olen ison omistava mies ja voin sanota, että väitteesi yhdynnästä ei pidä paikkansta. Naiset voin kertoa omat mielipiteensä mitä pillussa tuntuu ja ei tunnu. Sinulle lienee tuntematon käsite ison kalun aikaansaama kohdunkaulan orgasmi, jonka saamiseen yleisimmin vaaditaan pillunpohjan painaminen ja kohdunkaulan sivun hierominen kalun varrella. 

Vierailija
105/114 |
02.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä on asiaa.

Vierailija
106/114 |
02.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Puhu vain omasta puolestasi. Mutta muutenkin puhut ihan mitä sattuu yhdynnästä ja emättimen anatomiasta.  Olen ison omistava mies ja voin sanota, että väitteesi yhdynnästä ei pidä paikkansta. Naiset voin kertoa omat mielipiteensä mitä pillussa tuntuu ja ei tunnu. Sinulle lienee tuntematon käsite ison kalun aikaansaama kohdunkaulan orgasmi, jonka saamiseen yleisimmin vaaditaan pillunpohjan painaminen ja kohdunkaulan sivun hierominen kalun varrella. 

Mies selittää naisen anatomiaa ja naisen reaktioita. 

Paljonko maksoit naiselle tuostakin lausunnosta? Vai ostitko veskan? Vai onko sulla ns. potentiaalia?

Vierailija
107/114 |
02.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nämä kun on vähän yksilöllisiä juttuja. Mulla oli vasta ihan hetki sitten partneri, joka sanoi ihan suoraan että sillä menee halut saman tien ja hommat voidaan lopettaa jos siltä kysyy tai se joutuu näyttämään tai kertomaan mitä haluaa tai mistä tykkää.

Heikko itseluottamus/heikot kielelliset kyvyt/ heikko libido. Jotkut on semmoisia.

Näistähän voi jutella etukäteen, jälkikäteen, milloin vain.

Eikä kukaan halua jatkuvasti pitää seksin jatkokursseja edistyneille. Tilannetajua, hyvä ihminen. Nähdäkseni seksin pitää olla hauskaa ja vapauttavaa eikä mikään stnan agilitykilpailu.

Saatika tulisilla hiilillä kävelyä yrittäen lukea toisen ajatuksia... Yksikin virhe, ja olet ulkona.

Onneksi aina voi avata suunsa ja ottaa asiat puheeksi. 

Vierailija
108/114 |
02.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten teillä valittajilla menee elämä noon niinkuin muuten? Se on helppo mollata toista osapuolta ja syytellä vaikka mistä, lapsetkin osaa sen. Aloitus on selvästi lapsen tekemä.

Vierailija
109/114 |
02.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies selittää naisen anatomiaa ja naisen reaktioita. 

Paljonko maksoit naiselle tuostakin lausunnosta? Vai ostitko veskan? Vai onko sulla ns. potentiaalia?

On potentiaalia, paksu pillunperälle ylettävä kalu, vikkelä kieli ja näppärät sormet. Kaikkea olen kokenut, joten ei tarvitse lukea mistään jonninjoutavia. 

Vierailija
110/114 |
02.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies pyysi juuri tulla nuolemaan , kun hälle se niin kivaa...janinmullekkin, joten tervetuloa! Ihanaa taas,

Vierailija
111/114 |
02.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Surkeasti nytkyttäin pani mua takaapäin. Perse pystyssä mä lisää odottamaan jäin.

Vierailija
112/114 |
02.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos oikeasti noista neuvoista ottaisi opikseen, voisi oma saantikin samalla lisääntyä. Tyytyväinen nainen on halukas nainen.

Vierailija
113/114 |
03.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitenkäs miehen toiveet, jos ei halua hellästi? Eikö niillä ole väliä?

Just näin. Miks hyvä seksi on aina vaan naisen toiveiden kuuntelua, eikö miehen halut oo ihan yhtä tärkeitä?

Niinpä. Jos mies tykkää nylkytyksestä, eikä aistillinen yhdyntä klitoriksen nuolemisineen tunnu hyvältä. Mikäs tässä on väärin? Ai niin, seksi pitää hoitaa niin kuin nainen haluaa. Ja muutkin asiat, jos oikein mietitään. Uusi sohva on ostettava, ja siihen sisustustyynyjä. Remontti on tehtävä, kun sisustus on 2010-luvulta. Koska nainen haluaa. Jos mies haluaa moottoripyörän, pitää kysyä"hallitukselta". No ei saa, kun vaimo haluaa matkan gardajärvelle. Kotityöt pitää jakaa puoliksi. Kotitöiksi luetaan lastenhoito,ruuanlaitto,pyykkäys,ja siivous. Kotitöiksi ei lueta ylitöitä,remontin tekoa, auton huoltoa/korjausta,ruohonleikkuuta, eikä lumitöitä. Nämä ovat miesten töitä. Sitten seksiä, silloin kun nainen haluaa, niinkuin nainen haluaa. Tosin mies ei osaa. Liian hellää, kiihkotonta, rajua, tai muuten ällöä. Kun miehen pitäisi tietää mitä nainen sillä kertaa haluaa. Niin eikä saisi näyttää itseltään, vaan naapurin Ramilta. Koska Rami on ahkera,komea, ja tietää mitä nainen haluaa.

On varmaan toooosi toooosi raskasta olla mies.

Mutta älä huoli: kyllä nuo mitä luettelit on suurimmassa osassa nykyperheistä ihan vain niitä naisten töitä. Kutsut lisäksi ylitöitä kotitöiksi? Oikeesti?

Tuollainen narina, valitus ja väninä pitää naisen kuin naisen kuivana.

Vierailija
114/114 |
04.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei nopeasti. Ei hitaasti. Ota niinkuin eläin mutta penetraatio ei kiinnosta. Ota näistä sitten selvää.

Etkö osaa lukea toista? Tilanteen mukaan pitää mennä.

Maailmassa ei ole mitään niin vaikeaa kuin naisen mielentilojen ja vaihteluiden "lukeminen".

Pätee seksin lisäksi kaikkeen muuhunkin.

Riippuu varmaan kemioista ja miehestä. Ei meillä ole juuri koskaan käytetty sanoja tai kysytty seksiä harrastettaessa. Ei olisi vaimo edes osannut sanoa, mitä pitää tehdä. Joskus nuorena kysyin muttei tietänyt, kun edes oma kiva tuntunut miltään, joten ei osannut edes neuvoa.  Olen vain aistinut, vaistonnut ja kokeillut mitkä vie hänet nirvanaan. Jos jotain kysynyt, niin joskus suuseksin jälkeen, että miten päin. Välillä tuntunut, että sekin kysymys ollut liikaa ja olisi vain pitänyt ottaa kyselemättä, olisi nautinto ollut vaimolla parempi.   Silloin kun hän sai aina orgasmit naimalla, en kysellyt edes sitä, vaan menin vaistolla, että mikä milloinkin toi halutun lopputuloksen.  Toki kemiat pitää olla kohillaan ja sielunkumppanuus. Olen alusta asti lukenut hyvin hänen halujaan, mielialojaan ja vaistonnut mitä on pitänyt tehdä, jottä hän kiihoittui. En ole edes koskaan tätä epäillyt, vaikka hän on ensimmäinen ja ainut jonka kanssa olen ollut sängyssä. Olen lukenut häntä sängyssä kuin avoita kirjaa, hän taas lukenut minua kaikessa kuin avointa kirjaa, vaikkei meillä menneisyydessä ollutkaan mitään yhteistä oikein missään.  Mutta niin vaan oltu täydellisen yhteensopiva pari. 

Seksiin liittyvästä on aina keskustelu, vaan ei oikeastaan siitä miten toista pitäisi tyydyttää tai mitä toinen haluaa. Ei ole ollut tarvetta, kun molemmat olemme tienneet muutenkin, sanomatta.  Tässä taannoin kysyin vaimolta, että onko joku fantasia tai asia seksissä mitä jäänyt kokeilematta mitä haluaisi. Ei kuulemma ollut. On ollut tyytyväinen kaikkeen.  Vaimon asennne ollut aina vie sinä minä vikisen. Jos jotain olisi pitänyt tehdä toisin, niin olla joskus vielä määrätietoisempi ja ottaa enemmän kyselemättä. Sitä vaimo olisi todennäköisesti halunnut enemmän. Olisi pitänyt runtata isolla enemmän, eikä aina varoa niin paljoa ja olla liian kiltti. Naiset varmaan ymmärtää mitä tarkoitan. Vaimon asenne ollut aina, että miehen pitää olla Mies seksissä ja tietää mitä tekee.