Oh my, Rick Grimes siistittynä =D
Tulipa hassu olo kun hän seisoi siinä suihkunraikkaana yläosattomissa =D
Toivottavasti tuo paikka olis hyvä paikka...
(Kävin kyllä jo viime ma googlettamassa mitä sarjakuvat siitä sanoo...)
Kommentit (85)
Tekiköhän raskaushormonit sitten tepposen kun näköjään aiheutti vain yhdelle mun lisäksi samanlaisen reaktion =D
"Hassu olo"? Onpas pikkusievää, sano suoraan et himotti :D
[quote author="Vierailija" time="02.03.2015 klo 22:49"]"Hassu olo"? Onpas pikkusievää, sano suoraan et himotti :D
[/quote] Oli kyllä erittäin hassu olo koska en muista milloin olisin viimeeksi tuntenut noin =D
Rakastan kyllä miestäni, mutta valitettavasti tuollainen himo/kiima ei ole ihan arkipäiväistä... :)
Toivottavasti se Alexandria olisi hyvä paikka....vähän tosin epäilen. :/
[quote author="Vierailija" time="02.03.2015 klo 22:57"]Toivottavasti se Alexandria olisi hyvä paikka....vähän tosin epäilen. :/
[/quote] En viitti sanoa mitä sarjakuva sanoo, ja toivon ettei kukaan muukaan spoilaa kun kaikki eivät ole niin uteliaita kuin minä :)
Tulin just tekemään aloitusta, että näinköhän sarjan edistyminen tyssäsi nyt tähän..Loppu onkin sitten parisuhdehöpinää tai sellaista Under the dome- keissiä..Plääh.
[quote author="ExoPol" time="02.03.2015 klo 23:00"]Tulin just tekemään aloitusta, että näinköhän sarjan edistyminen tyssäsi nyt tähän..Loppu onkin sitten parisuhdehöpinää tai sellaista Under the dome- keissiä..Plääh.
[/quote] Jatkuu ja edistyy mutta eri tavalla :)
Katsoin ihan samaa. En muistanutkaan, että sen kuuskytvee puliukon alla oli piileskeli tollanen himottava komistus. Ah!
[quote author="Vierailija" time="02.03.2015 klo 23:02"]Katsoin ihan samaa. En muistanutkaan, että sen kuuskytvee puliukon alla oli piileskeli tollanen himottava komistus. Ah!
[/quote] Minusta se hiustenleikkuu oli turha, se oli parhaimmillaan juuri tuossa suihkun jälkeen :)
Kuinka moni muistaa Andrew Lincolnin Love Actually -leffasta? :D
Minusta se näytti paremmilta niissä pidemmissä hiuksissa. Hemmetin kliseeblondin piti käydä napsimassa tukka pois. :( En muuten tykkää siitä Jessiestä yhtään, jotenkin ennalta-arvattava ja teennäinen hahmo.
Olen ihastunut Rickin parturi blondiin.
Mies26v
[quote author="Vierailija" time="02.03.2015 klo 23:16"]
Minusta se näytti paremmilta niissä pidemmissä hiuksissa. Hemmetin kliseeblondin piti käydä napsimassa tukka pois. :( En muuten tykkää siitä Jessiestä yhtään, jotenkin ennalta-arvattava ja teennäinen hahmo.
[/quote]
Minusta se oli seksikäs! Luonnollinen ja viaton nainen... Haluaisin panna siltä tajun kankaalle.
Joo, jos minä olisin eksynyt tohon niin en olis kyl osannut sanoa yhtään mitään, en olis varmaan muistanu nimeänikään.... :)
Daryl olisi tarvinnut sen hiustenleikkuun enemmän kuin Rick.
[quote author="Vierailija" time="02.03.2015 klo 23:40"]
[/quote] No hyi, Daryl ei oo viel käyny edes suihkussa =(
[quote author="Vierailija" time="02.03.2015 klo 23:43"]
[/quote]
Mua jotenkin säälittää se Daryl, kun se käyttäytyy kuin vangittu eläin tuolla Alexandriassa. Ravaa edestakaisin ja vilkuilee kattoja ja seiniä, kyhjöttää nurkassa yms.
[quote author="Vierailija" time="02.03.2015 klo 23:56"]
[quote author="Vierailija" time="02.03.2015 klo 23:43"]
[/quote]
Mua jotenkin säälittää se Daryl, kun se käyttäytyy kuin vangittu eläin tuolla Alexandriassa. Ravaa edestakaisin ja vilkuilee kattoja ja seiniä, kyhjöttää nurkassa yms.
[/quote]
No niin... pelkää varmaan että häntä eitarvita enää kun hän ei sopeudu tuollaiseen siistiin elämiseen =(
Jotenkin nauratti se kun oli pakko sanoa Carolille että on typerän näköinen =D
(Olen kyllä samaa mieltä, ei toi tätityyli sovi sille =D )
Nam!