Onko paituli nykyaikana ainoastaan suomalainen vaate
Kommentit (32)
Vierailija kirjoitti:
Amerikkalaiset käyttää myös. Kaveri asuu Vegasissa ja lähettää mulle sieltä niitä. On kivan reilua kokoa.
Niillä on niiden kanssa trikoot, niin kuin täälläkin roksi-mammoilla esim. Lidlin ympäristössä kesäisin.
Vierailija kirjoitti:
Amerikkalaiset käyttää myös. Kaveri asuu Vegasissa ja lähettää mulle sieltä niitä. On kivan reilua kokoa.
Mikä on paituli englanniksi?
Nuorempana käytin paljon paituleita. Mies tykkäsi ; ) Eikä niissä nyt vanhempanakaan mitään vikaa ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
A longish, loose, ugly nightshirt with a ridiculous text on the front.
Paituli on sexy hyvinsäilyneen naisen päällä
Paitulia taitaa käyttää ne, joilla ei ole omaa miestä, jonka ylisuureen miestenpaitaan voisi viikonloppuaamuna kietoutua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muumuu
Voiko mies käyttää paitulia? Lähinnä ajattelin yöpuvun sijasta. Onko hyvä lahja idea miehelle paituli?
Vierailija kirjoitti:
Paituli on kyllä järkyttävä. Liian lyhyt yöpaidaksi ja poikkeuksetta tyylitön painatuksiltaan.
Jep, velhonhihat vilkkuvat helman alta ja joku kiva nuuskamuikkunen repeää liitoksistaan siinä rintamuksen päällä. Tosi kaunista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muumuu
Muumuu on täyspitkä.
Vierailija kirjoitti:
Ameriikassa on kaikki suurta
Yleensä ovat aika kalliita. Onkohan nuo jotain trikootunikoita?