Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Häiriikö puolison ylipaino teitä?

Vierailija
02.03.2015 |

Löysin tuossa vahingossa miehen terveystarkastuspaperit ja hups -on tullut näköjään sitten yli 35kg painoa meidän suhteen aikana. Ollaan oltu 5v yhdessä ja toki oon huomannut, että mahaa on tullut eikä alunperinkään ollut mikään hoikka, mutta onhan tuo nyt paljon! Oon ite synnyttänyt neljä lasta pienillä ikäeroilla eikä kuntoiluunkaan ole töissäkäyvänä aikaa, mutta olen pitänyt huolen, että olen pysynyt samoissa mitoissa. Olen siis oikeastaan laiha, mutta tissit ja takapuoli kyllä on. Onhan tuosta miehen ylipainosta kommentteja alkanut tuttaviltakin tulemaan -minulle. Sellaista pientä vinoilua etc. Vähän huijattu olo itsellä, kun toinen päästänyt itsensä tuohon kuntoon. Olen joskus sanonut, että rakastan häntä sellaisena kuin on, joten ottanut näköjään ihan kirjaimellisesti. Saattaa kotona oleskella ihan tyytyväisenä ilman paitaa ja vitsailla "vatsalihaksistaan". Ärsyttäisikö teitä muita? Mies on muuten ihana, huomaavainen, ahkera ja rahaakin löytyy, mutta jos tuota tahtia jatkaa niin on varmasti kohta ihan jumalattoman lihava! Ottaa pienet vinkit esim. ruokavaliosta täysin vitsinä.

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
02.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun miehellä on vähän mahaa, mutta ei mua haittaa. Ihana, fiksu, kultainen mies, jonka kanssa on helppo ja hyvä olla. Tosin mies on aina ollut vatsakas ja lihonut yhteisten vuosiemme aikana ehkä 10 kg. Itse olen normaalipainoinen, mutta en enää nykyään mikään erityisen timmi.

Vierailija
2/17 |
02.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän vuoksi kumppani kannattaa ottaa valmiiksi lihavana. Ei tule myöhemmin pettymystä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
02.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otan osaa, häirisi kyllä. Varsinkin, jos nainen timmissä kunnossa ja mies läski. Usein on toistepäin...

Vierailija
4/17 |
02.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin olet alunperinkään ulkonäön takia miestäsi valinnut, ainakin toivon näin. Ihminen oon muutakin kuin ulkokuori.

Vierailija
5/17 |
02.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minua haittaa, toisaalta me ollaan miehen kanssa molemmat pullukoita.

Vierailija
6/17 |
02.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häiritsee terveydellisistä syistä vaikka on ollut "aina" saman kokoinen eli n 15 kg ylipainoinen. Masua on ja jenkkakahvat mitkä ei miehellä ole erityisen seksikkäät. Mutta pahinta tosiaan nuo verenpaine- ja 2 tyypin db

Vierailija
7/17 |
02.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta ainakin olisi kamalaa harrastaa seksiä isomahaisen miehen kanssa! Jos ap:n miehellä noin paljon ylipaino niin miten pystyy miehensä kanssa sekstaamaan. Apua!

Vierailija
8/17 |
02.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet on just tollasia.. Naisen pitäisi oli tiptop ja itse voi sitten elää kuin pellossa. Kunhan akka näyttää hyvältä niin oman terveyden ja ulkonäön voi lyödä leikiksi. Tiedän niin monta tällaista tapausta. Monessa valitettavasti nainen jatkaa suhteessa lasten ja/tai rahan takia. Tuskin ap kovin seksikkäänä miestään pitää.

Vierailija
9/17 |
02.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ei haittaa. Mies on lihonnut meillä 16 vuodessa 30 kiloa. Yhtälailla kykenee seksiin kuin ennenkin.

Vierailija
10/17 |
02.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei muuten mutta se rektaalin haju.

Vierailija
11/17 |
02.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se läskin kerryttäminen kerro vain ulkokuoresta. Se kertoo myös elämäntavoista, harrastuksista, itsensä arvostamisesta, terveydestä jne..

Itse olen ollut suhteessa, jonka alkaessa mies oli urheilullinen nuori mies täynnä virtaa. Ja sellainen oli unelmieni mies. Itselleni liikunta, ulkoilu ja terveelliset elämäntavat muutenkin ovat aina olleet tärkeitä. Ei paljon naurattanut, kun miehestä kuoriutuikin sohvalla lojuva, kaljaa ja roskaruokaa vetävä löysä otus. Siinä muuttunut ulkokuori oli pienin ällötys.. Nykyään onneksi ex :)

Vierailija
12/17 |
02.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua häiritsisi kovasti. En pidä ihmisistä, jotka ei välitä pitää itsestään huolta. Sama koskee tupakointia tai juopottelua, en hyväksy sitä että tuhotaan omaa terveyttä tahallaan. Ja ylipaino tarkoittaa just sitä. 

Vierailija
13/17 |
02.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei inhota. Rakastan miestäni.sellaisena kuin on, vaikka painoa onkin kertynyt yhteiselon aikana varmaan 30 kg. Nythän mulla on hyvää miestä enemmän. ♥

Vierailija
14/17 |
02.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei häiri (mitä lie tuo sitten tarkoittaakaan).

Vierailija
15/17 |
02.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei häiritse kun kumpikaan ei päästä painoaan yli 20BMI:n. Liikumme aktiivisesti ja elämme muutenkin suht terveellisesti, mutta en minä kyllä mitään läskikasaa jaksais katsoakaan.

Vierailija
16/17 |
02.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.03.2015 klo 20:29"]

Ei häiri (mitä lie tuo sitten tarkoittaakaan).

[/quote]

En minäkään tunne koko sanaa, joten vaikea vastata aloitukseen. 

Vierailija
17/17 |
02.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.03.2015 klo 20:28"]

Ei inhota. Rakastan miestäni.sellaisena kuin on, vaikka painoa onkin kertynyt yhteiselon aikana varmaan 30 kg. Nythän mulla on hyvää miestä enemmän. ♥

[/quote]

... mutta vähemmän aikaa saat sitä itselläsi pitää.