Muita parikymppisiä, joita ärsyttää ryyppäävät kaverit?
Toisin sanoen itseäni ärsyttää kun kaveripiirissäni vielä näin parikymppisenäkin (itse olen 23v.) puhutaan aina viikonlopun kynnyksellä ryypppäämään menosta, tyyliin kysytään "Meinasitko tänä viikonloppuna ryypätä?" jne. Itse en ole alkoholin käytön suhteen mikään absolutisti eli minulle on ihan ookoo jos viikonloppuun kuuluu alkoholi, mutta en ymmärrä sitä kun se alkoholi tuntuu olevan niiden viikoloppujen pääteema, ei niinkään se kavereiden näkeminen. Ja muutenkin, koko "ryyppääminen" sana särähtää korvaani, koska enää ei olla mitään 16 vuotiaita teinejä ja siksi tuon sanan käyttö on mielestäni junttia. Jopa sellaiset ihmiset kaveripiirissä tuota käyttävät jotka muuten ovat olevinaan vähän parempaa porukkaa.
Olenko vain ikäisekseni turhan täti-ihminen vai miksi koen tuon "ryyppäämisen" kuuluvan siihen teiniaikaan jolloin vedettiin ekat kännit porukoilta salaa ja mielestäni tuota termiä ei tarvitsisi käyttää enää tässä iässä? :D
Kommentit (10)
Ei, koska en liiku wt-porukoissa. Olen 25-vuotias ja kyllä me biletetään, mutta se ajoittuu usein specialiltoihin (juhlat tai klubilla tietty DJ) ja juodaan alkoholia maltillisesti & keskitytään hauskanpitoon.
Toiset aikuistuvat hitaammin. Usein se vaatii sitä että kaveriporukassa enemmän kuin yksi alkaa kypsymään niin muut voivat taas seurata perässä.
Minä pössyttelen yrttiä. Onko tämä parempi vaihtoehto? "Meinaatko pössytellä tänä viikonloppuna?"
Ei mua sinänsä ärsytä, mutta mua ei kiinnosta lähteä mukaan ryyppäämään.
Sun kaveripiirissäkö oli sitten 16-vuotiaana kova ryyppäys päällä? Eihän sen ikäiset saa minnekkään baareihin vielä edes mennä, ainakaan laillisesti.
[quote author="Vierailija" time="24.03.2015 klo 19:46"]Ei mua sinänsä ärsytä, mutta mua ei kiinnosta lähteä mukaan ryyppäämään.
Sun kaveripiirissäkö oli sitten 16-vuotiaana kova ryyppäys päällä? Eihän sen ikäiset saa minnekkään baareihin vielä edes mennä, ainakaan laillisesti.
[/quote]
Tottahan sitä bileitä pidettiin ja aina joku hakija oli, ei sitä baaria tarvita jos ryypätä haluaa.
Ap
[quote author="Vierailija" time="24.03.2015 klo 19:38"]Ei, koska en liiku wt-porukoissa. Olen 25-vuotias ja kyllä me biletetään, mutta se ajoittuu usein specialiltoihin (juhlat tai klubilla tietty DJ) ja juodaan alkoholia maltillisesti & keskitytään hauskanpitoon.
[/quote]
Määrittele white trash kun sulla niin paljon siitä tietoa näyttää olevan.
[quote author="Vierailija" time="24.03.2015 klo 19:52"]
[quote author="Vierailija" time="24.03.2015 klo 19:38"]Ei, koska en liiku wt-porukoissa. Olen 25-vuotias ja kyllä me biletetään, mutta se ajoittuu usein specialiltoihin (juhlat tai klubilla tietty DJ) ja juodaan alkoholia maltillisesti & keskitytään hauskanpitoon. [/quote] Määrittele white trash kun sulla niin paljon siitä tietoa näyttää olevan.
[/quote]
Kyllä näytti ottavan sieluusi <3 :)
[quote author="Vierailija" time="24.03.2015 klo 19:53"][quote author="Vierailija" time="24.03.2015 klo 19:52"]
[quote author="Vierailija" time="24.03.2015 klo 19:38"]Ei, koska en liiku wt-porukoissa. Olen 25-vuotias ja kyllä me biletetään, mutta se ajoittuu usein specialiltoihin (juhlat tai klubilla tietty DJ) ja juodaan alkoholia maltillisesti & keskitytään hauskanpitoon. [/quote] Määrittele white trash kun sulla niin paljon siitä tietoa näyttää olevan.
[/quote]
Kyllä näytti ottavan sieluusi <3 :)
[/quote]
Eikun määrittele nyt ihmeessä kun noin helposti se wt sieltä pamahti vai olikos se vaan uus sana jonka olet sattunut jossain kuulemaan? :D
[quote author="Vierailija" time="24.03.2015 klo 19:05"]
Olenko vain ikäisekseni turhan täti-ihminen vai miksi koen tuon "ryyppäämisen" kuuluvan siihen teiniaikaan jolloin vedettiin ekat kännit porukoilta salaa ja mielestäni tuota termiä ei tarvitsisi käyttää enää tässä iässä? :D
[/quote]
Sinä taidatkin olla vähän parempaa porukkaa kuin nuo säälittävät deekut. Kannattaa unohtaa nuo kaverit ja etsiä sivistyneempää seuraa, skål!
^