3 LASTA JA KAIKILLA ERI ISÄ ! ONKS NOLOO?
Mitä ajatuksia herättää nainen 38v jolla lapsia 3 ja kaikki eri miesten kanssa ?! mielipiteitä, kommentteja , kiinnostuisitko?
Kommentit (48)
Ei se ole yhtään noloa jos et ITSE tee siitä noloa. Minulla on itselläni vasta yksi lapsi mutta hän on isätön. Sukulaiseni tai monikaan ystäväni ei ole edes nähnyt lapseni isää, kuten ei ole lapsenikaan. Jonkun mielestä tämä voisi olla noloa, mutta en itse koe niin. Ja kun en ole alkanut nöyristelemään ja pyytelemään anteeksi huonouttani, ei kukaan ole paheksunut asiaa, ainakaan minun kuulleni. Mutta enpä ole kiertoteitäkään kuullut että olisi kukaan haukkunut tai kauhistellut (ja näin pienessä kaupungissa negatiiviset jutut kiertää aina ja päätyy lopulta kohteenkorviin).
[quote author="Vierailija" time="02.03.2015 klo 20:25"]
[quote author="Vierailija" time="02.03.2015 klo 20:15"][quote author="Vierailija" time="02.03.2015 klo 20:06"] [quote author="Vierailija" time="02.03.2015 klo 20:02"]Tiedän yhden sellaisen, onhan se persoona mutta ihan jees kuitenkin. Ei ole harrastellut abortteja -niinkuin monet muut. [/quote] En kyllä ymmärrä mitä pahaa aborteissa on. Tietysti pitää ehkäistä, mutta vahingon sattuessa abortti on parempi kuin pakolla synnyttäminen. Tuttavasi ei siis ole yhtään sen parempi ihminen kuin aborttiin päätyneetkään. Ei kyllä huonompikaan, jos pystyy antamaan lapsilleen kaiken tarpeellisen. [/quote] Mutta onko abortin/abortteja tehnyt ihminen vähemmän nolo, kuin nainen joka on synnyttänyt lapset eri isille? Miksi? Oikeasti musta tää on ihan naurettava kysymys. Noloa on, jos tekee lapsia välittämättä huolehtia niistä kunnolla. Isien määrässä ei välttämättä ole mitään noloa, lapsia voi tehdä 20-30 vuoden haitarilla, ja siinä välissä voi elämässä tapahtua vaikka mitä. Isät voivat kuolla, häipyä, kadota...onko se aina naisen vika, niin että jos yksi (tai kaksi) liittoa päättyy syystä tai toisesta, ei lapsia enää saisi saada lisää? [/quote] Jos useampi mies katoaa ja kuolee, taidetaan jo liikkua piireissä, joista en halua tietää mitään.
[/quote]
Hah hah, taisi olla vitsi :-) Jos yksi mies katoaa/kuolee, toinen jättää, ja nainen siltikin valitsee tehdä vielä lapsen kolmannen miehen kanssa, onko nainen silloin moraalisesti arveluttava ja "nolo"?
[quote author="Vierailija" time="02.03.2015 klo 20:28"]Ei se ole yhtään noloa jos et ITSE tee siitä noloa. Minulla on itselläni vasta yksi lapsi mutta hän on isätön. Sukulaiseni tai monikaan ystäväni ei ole edes nähnyt lapseni isää, kuten ei ole lapsenikaan. Jonkun mielestä tämä voisi olla noloa, mutta en itse koe niin. Ja kun en ole alkanut nöyristelemään ja pyytelemään anteeksi huonouttani, ei kukaan ole paheksunut asiaa, ainakaan minun kuulleni. Mutta enpä ole kiertoteitäkään kuullut että olisi kukaan haukkunut tai kauhistellut (ja näin pienessä kaupungissa negatiiviset jutut kiertää aina ja päätyy lopulta kohteenkorviin).
[/quote]
Kyllä sinusta selän takana puhutaan, usko pois. Oikea asenne kuitenkin olla välittämättä. Keski-ikäiset jaksavat jauhaa avioeroistakin vuosikaudet.
Onhan se vähän...no en nyt tiedä noloa, mut itse miehenä miettisin kumminkin arjen haasteita, kuten lasten viemiset heidän isilleen. Tietty kun sen ajoittaisi aina niin että kaikki olisi samaan aikaan isillään, saisin siinä sitten uusi mies aikaa kahden. Ei tuo nyt kumminkaan paha ole, tunnen muutaman naisen millä on 5 lasta, ja kaikilla eri isät. Sen jo kattaisin kaukaa :D
Ei läheskään niin noloa kuin viisi lasta, viidelle eri miehelle.
Esimn Teiniraskaus, seuraava rakkaus ja mies petti oltuaan yhdessä 7 vuotta, nainen jätti ja seuraava rakkaus ja kolmas lapsi ja eletään yhdessä onnellisesti. Mitä ihmeellistä. ??? Teiniraskaus nk vahinko mutta ei halunnut tappaa tulevaa vauvaa, toinen rakkaus avoliitossa ja kolmas avioliitossa .
[quote author="Vierailija" time="02.03.2015 klo 20:28"]Ei se ole yhtään noloa jos et ITSE tee siitä noloa. Minulla on itselläni vasta yksi lapsi mutta hän on isätön. Sukulaiseni tai monikaan ystäväni ei ole edes nähnyt lapseni isää, kuten ei ole lapsenikaan. Jonkun mielestä tämä voisi olla noloa, mutta en itse koe niin. Ja kun en ole alkanut nöyristelemään ja pyytelemään anteeksi huonouttani, ei kukaan ole paheksunut asiaa, ainakaan minun kuulleni. Mutta enpä ole kiertoteitäkään kuullut että olisi kukaan haukkunut tai kauhistellut (ja näin pienessä kaupungissa negatiiviset jutut kiertää aina ja päätyy lopulta kohteenkorviin).
[/quote]
En noloudesta tiiä mutta isättömyys on vähän kumma juttu, jos kyse ei ole siitä että isä kuollut ennen lapsen syntymää.
[quote author="Vierailija" time="02.03.2015 klo 20:15"][quote author="Vierailija" time="02.03.2015 klo 20:06"]
[quote author="Vierailija" time="02.03.2015 klo 20:02"]Tiedän yhden sellaisen, onhan se persoona mutta ihan jees kuitenkin. Ei ole harrastellut abortteja -niinkuin monet muut. [/quote] En kyllä ymmärrä mitä pahaa aborteissa on. Tietysti pitää ehkäistä, mutta vahingon sattuessa abortti on parempi kuin pakolla synnyttäminen. Tuttavasi ei siis ole yhtään sen parempi ihminen kuin aborttiin päätyneetkään. Ei kyllä huonompikaan, jos pystyy antamaan lapsilleen kaiken tarpeellisen.
[/quote]
Mutta onko abortin/abortteja tehnyt ihminen vähemmän nolo, kuin nainen joka on synnyttänyt lapset eri isille? Miksi? Oikeasti musta tää on ihan naurettava kysymys. Noloa on, jos tekee lapsia välittämättä huolehtia niistä kunnolla. Isien määrässä ei välttämättä ole mitään noloa, lapsia voi tehdä 20-30 vuoden haitarilla, ja siinä välissä voi elämässä tapahtua vaikka mitä. Isät voivat kuolla, häipyä, kadota...onko se aina naisen vika, niin että jos yksi (tai kaksi) liittoa päättyy syystä tai toisesta, ei lapsia enää saisi saada lisää?
[/quote]
Jos useampi mies katoaa ja kuolee, taidetaan jo liikkua piireissä, joista en halua tietää mitään.