Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

3 LASTA JA KAIKILLA ERI ISÄ ! ONKS NOLOO?

Vierailija
02.03.2015 |

Mitä ajatuksia herättää nainen 38v jolla lapsia 3 ja kaikki eri miesten kanssa ?! mielipiteitä, kommentteja , kiinnostuisitko?

Kommentit (48)

Vierailija
21/48 |
02.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli siis kolmonen voisi olla kyllä ystäväsi.

Vierailija
22/48 |
02.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

on noloa..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/48 |
02.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän yhden sellaisen, onhan se persoona mutta ihan jees kuitenkin. Ei ole harrastellut abortteja -niinkuin monet muut.

Vierailija
24/48 |
02.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertoo sen ettei ole kaikki ruuvit ja mutterit kohillaan. Ei pelkästään siis noloa vaan typerää.

Vierailija
25/48 |
02.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kaks lasta, 4vuoden ikäeroilla ja erille miehille. Oon huomannu että tällä saa hienosti karkoitettua kaikki potentiaaliset miehet jo heti kättelyssä, eli kai on noloo joo. Ensimmäisen lapsen isä paljastui alkoholistiksi, toisen isä lähti raskauden aikana toisen naisen matkaan (heillä on nykyään useampi lapsi ja ovat edelleen yhdessä). Näin.

Vierailija
26/48 |
02.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No miten sen nyt ottaa... Yksi oli teinirakkaus, toinen heitti henkensä kesken kaiken, kolmas kerta toden sanoo. Eipä tuon nyt niin ihmeellistä tarvitse olla.

Vierailija
27/48 |
02.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.03.2015 klo 20:02"]Tiedän yhden sellaisen, onhan se persoona mutta ihan jees kuitenkin. Ei ole harrastellut abortteja -niinkuin monet muut.
[/quote]
En kyllä ymmärrä mitä pahaa aborteissa on. Tietysti pitää ehkäistä, mutta vahingon sattuessa abortti on parempi kuin pakolla synnyttäminen. Tuttavasi ei siis ole yhtään sen parempi ihminen kuin aborttiin päätyneetkään. Ei kyllä huonompikaan, jos pystyy antamaan lapsilleen kaiken tarpeellisen.

Vierailija
28/48 |
02.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä tiedä millä tavalla tuo mulle edes kuuluisi.

Ilmeisesti mä olen tullut "siihen ikään" etten jaksa moralisoida toisten valintoja ja vaatia heitä toimimaan niin kuin mä haluaisin.

Vierailija
29/48 |
02.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

On noloa. Ei tullut mietittyä ehkäisyä tai aborttia ja uutta miestä aina vaan putkeen.... Joopa.

Vierailija
30/48 |
02.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, mulla on perheystävä (mies), jolla on 7 lasta kolmen eri naisen kanssa.

Onneksi asuu maalla, lapset saa puuhastella keskenään, vartioidusti tietenkin.

Tapaamisiin, ynnä arjen pyöritykseen menee rutkasti aikaa ja miettimistä.

Nykyinen vaimo taitaakin hoitaa kaiken, mies käy kaksivuorotyössä (myös viikonloppuisin).

Entisellä koulukaverilla (tapasin sattumalta), kehui olevan 7 lasta ja kaikki eri miehelle.

Mietityttää!

Vierailija
31/48 |
02.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei ole noloa. Mitä sitte?

Vierailija
32/48 |
02.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noloa on!

Vierailija
33/48 |
02.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.03.2015 klo 20:06"]

[quote author="Vierailija" time="02.03.2015 klo 20:02"]Tiedän yhden sellaisen, onhan se persoona mutta ihan jees kuitenkin. Ei ole harrastellut abortteja -niinkuin monet muut. [/quote] En kyllä ymmärrä mitä pahaa aborteissa on. Tietysti pitää ehkäistä, mutta vahingon sattuessa abortti on parempi kuin pakolla synnyttäminen. Tuttavasi ei siis ole yhtään sen parempi ihminen kuin aborttiin päätyneetkään. Ei kyllä huonompikaan, jos pystyy antamaan lapsilleen kaiken tarpeellisen.

[/quote]

Mutta onko abortin/abortteja tehnyt ihminen vähemmän nolo, kuin nainen joka on synnyttänyt lapset eri isille? Miksi? Oikeasti musta tää on ihan naurettava kysymys. Noloa on, jos tekee lapsia välittämättä huolehtia niistä kunnolla. Isien määrässä ei välttämättä ole mitään noloa, lapsia voi tehdä 20-30 vuoden haitarilla, ja siinä välissä voi elämässä tapahtua vaikka mitä. Isät voivat kuolla, häipyä, kadota...onko se aina naisen vika, niin että jos yksi (tai kaksi) liittoa päättyy syystä tai toisesta, ei lapsia enää saisi saada lisää?

Vierailija
34/48 |
02.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.03.2015 klo 20:03"]Mulla on kaks lasta, 4vuoden ikäeroilla ja erille miehille. Oon huomannu että tällä saa hienosti karkoitettua kaikki potentiaaliset miehet jo heti kättelyssä, eli kai on noloo joo. Ensimmäisen lapsen isä paljastui alkoholistiksi, toisen isä lähti raskauden aikana toisen naisen matkaan (heillä on nykyään useampi lapsi ja ovat edelleen yhdessä). Näin.
[/quote]
Ei sillä välttämättä nolouden kanssa ole mitään tekemistä. Pitää kunnioittaa jokaisen omia valintoja, ei mies välttämättä halua suhteeseen, jossa lapset ovat kaiken aikaa läsnä. Toivon, että löydät vielä jonkun kivan, jolle lapset eivät ole ongelma, älä ainakaan katkeroidu. Helpottaa myös, kunhan lapset kasvavat.

Vierailija
35/48 |
02.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No riippuu aivan tilanteesta, mutta kyllähän tuo aikamoisen ensivaikutelman antaa. Sitkeä ukko jos jatkaa tutustumista.

Vierailija
36/48 |
02.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän sitä tiedä, mitä ihmiselle on elämässään tapahtunut, ja miten tilanteeseen on päädytty. Ei tuo nyt ihan ideaalia ole.

Usein ällistelen ihmisten uskoa parisuhteeseen ja rakkautteen. Että jos on jo kaksi kertaa pettynyt perhe-elämän viettämisen suhteen, niin että jaksaa vielä kolmannenkin (ja neljännen, viidennen) kerran uskoa, että tässä nyt on elämäni mies ja me perustetaan perhe. Noin siis ajattelen, jos on aina uusi mies ja uusi lapsi, ja sitten erotaan. Itselläni olisi usko jo ensimmäisen pettymyksen kohdalla heikkoa, enkä usko että toisen pettymyksen jälkeen enää viitsisin yrittää.

Vierailija
37/48 |
02.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sitten, noloa on ihmetellä ja arvostella muiden elämää. 

Vierailija
38/48 |
02.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No enpä tiedä noloudesta. Jos nyt eivät ihan parin vuoden ikäerolla ole tehty. Parilla kaverilla on lapsia neljän miehen kanssa. Eivät ole mamupatjoja vaan fiksuja ja kunnollisia ihmisiä. Miessuhteet eivät ole menneet ihan putkeen, mutta kaikilla meillä on omat heikkoutemme.

Vierailija
39/48 |
02.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noloa tehdä abortti ja vain siksi että ei ole käytetty ehkäisyä. Itselläni 1 lapsi. Vois olla teinirakkauden kanssa, en halunnut lasta vielä tietenkään, sitte oli sitä seuraava rakkaus ja en halunnut lasta. Kolmannella halusin ja halusin myös naimisiin. Ei se kummempaaoo jos jollain on lapsia kolmen eri miehen kanssa.

Vierailija
40/48 |
02.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuusi lasta viidelle miehelle. Se on jo arveluttavaa. Kolme lasta kolmelle miehelle on vielä ok.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän kuusi