Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

20 vuotta nuorempi mies?!

Vierailija
02.03.2015 |

20 vuotta nuorempi mies on lähestynyt mua ja haluaisi kokeilla vanhempaa naista. Mitäs helvettiä tää on, kun nyt mua on alkanut melkeinpä kiinnostaa niin nuori (18-vuotias) noin niinku kokeilumielessä! Nolottaa koko homma, kun olen vähän vihjannut siihen suuntaan että voisi muakin kiinnostaa... Onko kukaan vaan antanut mennä ja lähtenyt tapaamaan noin nuorta?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
02.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna mennä vain. Kadut myöhemmin kuitenkin jos kieltäydyt.

Vierailija
2/5 |
02.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna mennä. Tekee pojalle vaan hyvää, kun ei luultavasti saa oman ikäisiltä hyvännäköisiltä tytöiltä. Valmistaudu siihen, että hän kertoo kavereille "mature-kaadostaan", eli älä asu pienellä paikkakunnalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
02.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuon ikäisellä saattaa olla enemmän intoa kuin taitoa, mutta ahkeralla koulutuksella saat siitä sellaisen oriin, että av-palstan hiekkapi**ut ovat kateudesta vihreitä.

Vierailija
4/5 |
02.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksipä ei myös naiset olisi seksuaalisesti kiinnostuneita omien lastensa ikäisistä "miehistä"? Haaveileehan enemmistö meistä miehistäkin nuorista naisista.

41v m

Vierailija
5/5 |
02.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kjeh, kjeh! :D Toivottavasti tämä on provo... Et voi olla tosissas?? Poikahan on suhun verrattuna lapsi ja voiskin ikänsä puolesta sitä olla. 20.v ikäero olis ihan ok jutska, jos poika olis reippaasti yli kakskymppinen + selkeesti ajatuksen juoksultaan aikuisen miehen oloinen. Ja sama sukupuolet toisin päin. Ei ymmärrystä myöskään aikuisille miehille, jotka lähtee hakemaan hoitoja teineistä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi viisi