Minut melkein rai skattiin, kokemuksia mistä paras tuki? Onnistuin pakenemaan kun sanoin että suostun kun haen vaan kondomin autostani
Olin myöhään illalla tulossa töistä autolleni kun joku mies veti minut pakettiautonsa perään ja kävi kimppuun. En tajua miten siinä paniikissa keksin sen, mutta sönkötin tyypille englanniksi, että odota, suostun kyllä kunhan haen kondomin autosta nousee. En tiedä oliko hän normaalia tyhmempi vai jossain aineissa, mutta hän nousi pois päältä ja nyökkäsi. Ajoin luonnollisesti tuhatta ja sataa karkuun. Kädet tärisivät niin että pelkäsin suostuvansa tieltä. Pysähdyin huoltoasemalla kun tiesin olevani tarpeeksi kaukana ja otin taksin kotiin. Olen vieläkin varmaan jossain sokissa. Mistä saisi jotain tukea? Säikähdän jokaista rasahdusta.
Kommentit (45)
Googlaamalla löytyy erilaisia tukipuhelimia. Hyvä että selvisit säikähdyksellä.
Tsemppiä ap. Mulle tuli illalla kotiini eräs mies ja sanoi, että haluaa ostaa taloni. Kun päästiin eteiseen, hyökkäsi heti kimppuuni. Onneksi oli vanha ja pienikokoinen, niin sain työnnettyä ovesta ulos.
Hyvin keksitty, itse olisin varmaan jäätynyt tilanteessa aivan täysin.
Hyi v*ttu! Onneksi pääsit pakoon. Tee rikosilmoitus, kun miehestä on vielä jonkinmoinen muistikuva! Hänhän saattaa kierrellä tuolla alueella ja etsiä uhreja jatkossakin.
Nyt jo edesmennyt henkilö kertoi sotavuosilta kokemuksensa. Hän pääsi pälkähästä sanomalla, että eihän lempimisestä tule mitään, kun mies on hänen hameenhelmansa päällä! Miehen noustessa tönäisi tämän nurin ja juoksi minkä jaloistaan pääsi.
Jos ajoit autolla huoltoasemalle, miksi otit sen jälkeen taksin?
1. Tee rikosilmoitus. Näin autat tutkintaa, yleensä nämä päälle käyvät toistavat tekonsa.
2. Muistele jotain tuntumerkkiä. Tatuointi, pituus vrt. itseen, puhetapa, haju tai tuoksu. Auton koko, väri yms. Kerro nämä havainnot poliisille.
3. Kuivaharjoittele etukäteen, mitä tekisit vastaavassa tilanteessa.
4. Jos joudut käsilähmään, mieti onko taskussasi tai jo kädessäsi joku väline ( avaimet kampa) , jolla voit painaa tai pistää hyökkääjää esim. kasvoihin tai jalkojen väliin.
5. Uskalla huutaa ja paeta jos mahdollista paikkaan, jossa on ihmisiä, pubi, ravintola kauppa jne.
6. Hämää vastustajaa, käyttäydykin eri tavalla kuin hän uskoo. Kyse on saalistuksesta. Saalistaja olettaa sinun käyttäytyvän tietyllä tavalla.
7. Osallistu itsepuolustuskurssille. Kuntosi kohoaa, havainnointikyky lisääntyy ja opit muutaman tekniikan joka saattaa auttaa sinua tiukassa paikassa. Esim. korkkareilla kun survaisee hyökkääjän jalkapöytää, kipu lamaannuttaa toisen ainakin hetkeksi.
Vierailija kirjoitti:
Koska olin liian paniikissa ja järkyttynyt ajaakseni autoa. Tein rikosilmoituksen jonka (ihme kyllä) poliisit ottivat vakavasti. (Ystävät joille on käynyt hyväksikäyttötilanteita on lähinnä naurettu ulos asemalta) ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska olin liian paniikissa ja järkyttynyt ajaakseni autoa. Tein rikosilmoituksen jonka (ihme kyllä) poliisit ottivat vakavasti. (Ystävät joille on käynyt hyväksikäyttötilanteita on lähinnä naurettu ulos asemalta) ap
Minulta kysyi (nais!) poliisi heti, että olisiko ollut järkevää pukeutua housuihin kun hame on helpompi riisua. Empatiankyky 5/5.
Naurajilla on esimiehiä ja esimiehille.
Hyvä jos teit rikosilmoituksen. Tuollainen pervo voi vaania uusia uhreja samoilla kulmilla. Hyvä, että pääsit karkuun.
Luojan kiitos, keksit tekosyyn ja pääsit pakoon!
Itselleni jäi likainen olo, kun minulla oli vähän samanlainen tilanne, jossa yritettiin käyttäähyväksi. Pahemmaksi sen teki se, että vanhempani olivat tunteneet hänet vuosia ja hän asui lähes naapurissa. Tietenkään siitä ei pitäisi jäädä likainen olo, enhän minä mitään väärää ollut tehnyt, mutta kyllä tollainen jättää jälkiä! Parit ekat viikot olin aika säikky ja vältin kaikkia paikkoja, jossa tämä ihminen voisi olla. Onneksi kerroin silloin vanhemmilleni, että tällaista oli käynyt ja he ymmärsivät. Myös läheiselle kaverille kertominen auttoi. Suosittelen tässä tapauksessa tukipuhelinta ja ehdottomasti rikosilmoituksen tekoa.
Rekkari olisi ensiarvoisen tärkeää panna mieleen, jos autolla liikkui. Ymmärrettävästi tuollaisessa tilanteessa ei ole skarpimmillaan.
Yhtä välkky etelän hedelmä antoi tietonsa raisk... jälkeen tytön pyytäessä Facebook-kaveriksi ja jäi heti kiinni.
Miksi Ap puhui miehelle englantia?
Ei av-palstalle kirjoitetusta sadusta kuulu tehdä rikosilmoitusta.
Vierailija kirjoitti:
Miksi Ap puhui miehelle englantia?
Missään ei sanottu, että tämä tapahtui Suomessa.
Teitkö rikosilmoituksen?