Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tuliko teillekin tänään Postinen?

Vierailija
02.03.2015 |

Mitäpä mieltä olitte?

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
24.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on ärsyttävä! En edes ikinä katso mitä sen sisällä on vaan nakkaan suoraan paperinkeräyspinoon. Ehkä ennen jopa vilkaisin tulleita mainoksia, mutta tämän vuoden turhakkeen keksimisen jälkeen en ole edes vilkaissut.

Vierailija
22/26 |
24.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko ne mainokset aina siellä oranssin paperin välissä? :D Tullut jo monta viikkoa ja miehelle olen marissut että miksi näitä tulee jatkuvasti... En ole sinne väliin edes katsonut. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
24.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.03.2015 klo 16:55"]

Jos jaetaan vain kahdesti viikossa, niin menee kyllä monta päivän tarjousta sivu suun.

[/quote]

Meidän taloon on aina tullut mainosposti vain kahdesti viikossa. Ei liity tuohon Postinen-lätyskään mitenkään ainakaan tällä alueella.

Vierailija
24/26 |
24.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selvisipä tämäkin juttu. Luulin että posti vain mainostaa itseään mutta sillä on siis ihan joku tarkoituskin.

Vierailija
25/26 |
24.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

MeilleKIN? Onko se saatanan vitjamulkku ollu kyntämässä muuallakin? Ja niin kun se hehkutti, että mä oon sen elämän nainen ja että se vie mut vielä Honoluluun. Paskan vitut! Sehän onkin oikea panokone tämä mokoma kyrvänkantoteline Postinen.

Vierailija
26/26 |
23.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään järkeä. Postisen välissä tänään yksi mainos, loput (iso nippu) erillään. Lisää paperia vaan. Täysin turha.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi viisi