Tuliko teillekin tänään Postinen?
Kommentit (26)
Onko ne mainokset aina siellä oranssin paperin välissä? :D Tullut jo monta viikkoa ja miehelle olen marissut että miksi näitä tulee jatkuvasti... En ole sinne väliin edes katsonut.
[quote author="Vierailija" time="02.03.2015 klo 16:55"]
Jos jaetaan vain kahdesti viikossa, niin menee kyllä monta päivän tarjousta sivu suun.
[/quote]
Meidän taloon on aina tullut mainosposti vain kahdesti viikossa. Ei liity tuohon Postinen-lätyskään mitenkään ainakaan tällä alueella.
Selvisipä tämäkin juttu. Luulin että posti vain mainostaa itseään mutta sillä on siis ihan joku tarkoituskin.
MeilleKIN? Onko se saatanan vitjamulkku ollu kyntämässä muuallakin? Ja niin kun se hehkutti, että mä oon sen elämän nainen ja että se vie mut vielä Honoluluun. Paskan vitut! Sehän onkin oikea panokone tämä mokoma kyrvänkantoteline Postinen.
Ei mitään järkeä. Postisen välissä tänään yksi mainos, loput (iso nippu) erillään. Lisää paperia vaan. Täysin turha.
Se on ärsyttävä! En edes ikinä katso mitä sen sisällä on vaan nakkaan suoraan paperinkeräyspinoon. Ehkä ennen jopa vilkaisin tulleita mainoksia, mutta tämän vuoden turhakkeen keksimisen jälkeen en ole edes vilkaissut.