Haamuko vai mielikuvituksen tuotetta?
http://aijaa.com/nABC84 näkeekö kukaan teistä tuossa jotain vai kuvittelenko vaan? Itse epäilen jälkimmäistä, mieli taas tekee tepposiaan.. :( Viikko sitten loppui ihmeelliset kuukautiset jotka oli normaalia niukemmat mutta kesti kuitenkin 6 päivää. Outoja tuntemuksia ollut, vihlontaa, juilimista, nippailuja, ihme tuntemuksia alamahalla, välillä vihlaissut kummaltakin puolen, rinnat ei arat paitsi suihkussa tuntuu kun vettä osuu ja jos painaa muuten ei mitään.. Kuvotusta välillä ja ns. menkkojen jälkeen pari päivää ei mitään sitten pientä tuhrua ja nyt v.pun nestettä ja ruosteen väristä limaa pyyhkiessä.. Ylihuomenna gynelle selvittämään mikä on syynä..
Kommentit (17)
Gyne asentaa sulle anturit mittaamaan häiriöitä.
No ei tod näy mitään. Ja miks toi kontrolliviiva on tuon värinen?
Selkeä negatiivinenhan se... ehkä ensi kuussa sitten...! Mutta voi jee kun tuo raskauden yrittäminen oli jännää aikaa!
Mä kyllä näen jotakin mutta epäilen myös negaa.
[quote author="Vierailija" time="24.03.2015 klo 13:30"]Mä kyllä näen jotakin mutta epäilen myös negaa.
[/quote]
Sama. Kyllä tossa jotain on, liekö sitten viivanpaikka.
Teitkö testin aamuvirtsasta, ja oliko tämä ainoa testi?
Jos minä jotain olen vuoden yrittämisestä oppinut, niin testejä on aina ostettava kolmen kappaleen erä ja tehtävä ne muutaman päivän sisällä :)
Tein päivävirtsasta. Tein aikasemmin vkl pregcheckin joka kanssa näytti joko haamua tai viivanpaikkaa.. Aikasemmin tein joku viikko kaks takaperin niin negaa näytti.
Hei kuule, vaikka teit sen päivävirtsasta, niin jos oletetut "valekuukautiset" ovat olleet jo viikko sitten, niin viiva olisi niin vahva ettei epäilystä olisi. Ja minunkaan mielestä tuossa ei näy edes haamua, vaan pregcheckille tyypillinen viivanpaikka, joka ei ole sama kuin haamu. Se viivanpaikkakin on siinä ja siinä näenkö, mutta niitä on monet kerrat tullut itselle vastaan yrittäessä noissa testeissä. Juurikin sellainen väritön viiva, joka näkee vain kunnolla tihrustaen.
Juilimisia ym voi olla ties mistä syystä, se voi olla jopa kysta, joita lähes kaikille naisille silloin tällöin tulee. Toki sinulle voi olla myös tulossa aikainen ovulaatio. Eli nyt vaan nokka kohti uutta yritystä! Eihän tässä ole sit ku muutama viikko ku pääset taas jännäileen :)
Kyllä itsekkin epäilen että olisin raskaana, torstaina selviää mistä moinen oireilu johtuu.. Sen takia niin epätietoinen koska en ole aikasemmin raskaana ollut :)
[quote author="Vierailija" time="24.03.2015 klo 14:32"]
Kyllä itsekkin epäilen että olisin raskaana, torstaina selviää mistä moinen oireilu johtuu.. Sen takia niin epätietoinen koska en ole aikasemmin raskaana ollut :)
[/quote]
Oletko ap? "itsekin epäilen": taidat kyllä nyt nähdä täällä sellaisia viestejä mitä haluat nähdä, sillä suurin osa oli sitä mieltä että tuskin olet raskaana. Kyllä tuossa vaiheessa ei enää ole mitään haamuja syytä olettaakkaan, vaan testin pitäisi reippaasti olla jo positiviinen.
Mutta toivottu kun on niin tietysti tsemppiä torstaihin!
voi jee otsikon perusteella odotin kunnon kummitustarinaa :/
[quote author="Vierailija" time="24.03.2015 klo 13:25"]
Selkeä negatiivinenhan se... ehkä ensi kuussa sitten...! Mutta voi jee kun tuo raskauden yrittäminen oli jännää aikaa!
[/quote]
Taisit joutua yrittämään hyvin lyhyen ajan?
[quote author="Vierailija" time="24.03.2015 klo 21:07"]
[quote author="Vierailija" time="24.03.2015 klo 14:08"]Hei kuule, vaikka teit sen päivävirtsasta, niin jos oletetut "valekuukautiset" ovat olleet jo viikko sitten, niin viiva olisi niin vahva ettei epäilystä olisi. [/quote] Tässä raskaudessa (tänään 29+3) tein haalean haamutestin vielä seitsemännellä viikolla. Eli kolme viikkoa sen jälkeen kun kuukautisten olisi pitänyt alkaa.
Haamukin on plussa. Ap:n testissä ei ole haamua.
[/quote]
Jos olisit raskaana, olisit samassa vaiheessa kuin minä nyt. Tänään testasin viimeisen testini ja viiva oli niin vahva, että vahvempi tuskin voi ollakaan.
[quote author="Vierailija" time="24.03.2015 klo 14:08"]Hei kuule, vaikka teit sen päivävirtsasta, niin jos oletetut "valekuukautiset" ovat olleet jo viikko sitten, niin viiva olisi niin vahva ettei epäilystä olisi.
[/quote]
Tässä raskaudessa (tänään 29+3) tein haalean haamutestin vielä seitsemännellä viikolla. Eli kolme viikkoa sen jälkeen kun kuukautisten olisi pitänyt alkaa.