Yritys, joka ei noudata etätyösuositusta
Kommentit (15)
Sen saa aina itse valita, noudattaako suosituksia.
Ei huolehdi työntekijöidensä turvallisuudesta. Eri asia tietysti, voiko työtä tehdä etänä, mutta jos voi, niin en ymmärrä. Ei se toimisto mätäne, vaikka siellä ei joka päivä olisikaan.
Vierailija kirjoitti:
No aika hankala niitä lapsia olis hoitaa etänä.
niin, täytyykö näihin nyt aina erikseen mainita, että aloitus ei esim.koske sairaanhoitajia jne? Hiukan älyä voisi käyttää.
Olen maatalouslomittaja. Työnantaja ei suostu etätyö ehdotukseeni. En kuulu liittoon, mihin ilmoitan?
Totta kai saa valita mutta mitä ajatuksia asia herättää? Jos työt mahdollista tehdä etänä ja alueella on niin valtakunnallinen kuin paikallisen avin etätyösuositus.
Pomo ehkä oppinut lusmut jo tuntemaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
niin, täytyykö näihin nyt aina erikseen mainita, että aloitus ei esim.koske sairaanhoitajia jne? Hiukan älyä voisi käyttää.
Tai sitten voisi esim. lopettaa kyselemästä typeriä ja jatkaa elämäänsä normaalisti.
Vierailija kirjoitti:
Olen maatalouslomittaja. Työnantaja ei suostu etätyö ehdotukseeni. En kuulu liittoon, mihin ilmoitan?
Mä ajan bussia, mulla työnantaja ollut myös nihkeä etätyöehdotuksiin. Liitto ei auta
Vierailija kirjoitti:
Ei huolehdi työntekijöidensä turvallisuudesta. Eri asia tietysti, voiko työtä tehdä etänä, mutta jos voi, niin en ymmärrä. Ei se toimisto mätäne, vaikka siellä ei joka päivä olisikaan.
Ei mätäne, mutta moni työnantaja huomannut työtehon tippuneen etätöissä, joten siksi toimistolle
En ole yhtään työntekijää "päästänyt" etätöihin enkä päästä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei mätäne, mutta moni työnantaja huomannut työtehon tippuneen etätöissä, joten siksi toimistolle
Meillä on just toisinpäin. Hommat sujuvatkin paremmin etänä ja etätöitä jatketaankin tulevaisuudessa koronatilanteesta riippumatta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meillä on just toisinpäin. Hommat sujuvatkin paremmin etänä ja etätöitä jatketaankin tulevaisuudessa koronatilanteesta riippumatta.
Näin se toimii ideaalimaailmassa, valitettavasti monella työpaikalla on niitä lusmuja niin paljon että tarvitaan valvontaa jotta työt tulee tehtyä.
Muutamasta yrityksestä olen kuullut, että juuri esihenkilöt toivovat ihmisiä toimistolle, vaikka kaikki ovat tyytyväisiä niin tulokseen kuin oloihin etätöissä. Pomot tuntevat itsensä tarpeettomaksi, kun hommat hoituu ilman heidän panosta?
Minusta on ihan ymmärrettävää, että välillä halutaan koota porukka paikan päälle, on se sitten kerran viikossa, kerran kuussa tai kerran kvartaalissa. Jos työtä ja tuloksia voi valvoa etänä, on ihan turhaa juoksuttaa ihmisiä esihenkilön lounas- ja kahviseuraksi toimistolle.