Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yritys, joka ei noudata etätyösuositusta

Vierailija
02.12.2021 |

Mitä mieltä?

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
02.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No aika hankala niitä lapsia olis hoitaa etänä.

Vierailija
2/15 |
02.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen saa aina itse valita, noudattaako suosituksia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
02.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei huolehdi työntekijöidensä turvallisuudesta. Eri asia tietysti, voiko työtä tehdä etänä, mutta jos voi, niin  en ymmärrä. Ei se toimisto mätäne, vaikka siellä ei joka päivä olisikaan.

Vierailija
4/15 |
02.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suositus on vain suositus

Vierailija
5/15 |
02.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

niin, täytyykö näihin nyt aina erikseen mainita, että aloitus ei esim.koske sairaanhoitajia jne? Hiukan älyä voisi käyttää.

Vierailija
6/15 |
02.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen maatalouslomittaja. Työnantaja ei suostu etätyö ehdotukseeni. En kuulu liittoon, mihin ilmoitan?

Vierailija
7/15 |
02.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta kai saa valita mutta mitä ajatuksia asia herättää? Jos työt mahdollista tehdä etänä ja alueella on niin valtakunnallinen kuin paikallisen avin etätyösuositus.

Vierailija
8/15 |
02.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pomo ehkä oppinut lusmut jo tuntemaan?

Vierailija
9/15 |
02.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

niin, täytyykö näihin nyt aina erikseen mainita, että aloitus ei esim.koske sairaanhoitajia jne? Hiukan älyä voisi käyttää.

Tai sitten voisi esim. lopettaa kyselemästä typeriä ja jatkaa elämäänsä normaalisti.

Vierailija
10/15 |
02.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen maatalouslomittaja. Työnantaja ei suostu etätyö ehdotukseeni. En kuulu liittoon, mihin ilmoitan?

Mä ajan bussia, mulla työnantaja ollut myös nihkeä etätyöehdotuksiin. Liitto ei auta

Vierailija
11/15 |
02.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei huolehdi työntekijöidensä turvallisuudesta. Eri asia tietysti, voiko työtä tehdä etänä, mutta jos voi, niin  en ymmärrä. Ei se toimisto mätäne, vaikka siellä ei joka päivä olisikaan.

Ei mätäne, mutta moni työnantaja huomannut työtehon tippuneen etätöissä, joten siksi toimistolle

Vierailija
12/15 |
02.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole yhtään työntekijää "päästänyt" etätöihin enkä päästä.

Vierailija
13/15 |
02.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei mätäne, mutta moni työnantaja huomannut työtehon tippuneen etätöissä, joten siksi toimistolle

Meillä on just toisinpäin. Hommat sujuvatkin paremmin etänä ja etätöitä jatketaankin tulevaisuudessa koronatilanteesta riippumatta. 

Vierailija
14/15 |
02.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meillä on just toisinpäin. Hommat sujuvatkin paremmin etänä ja etätöitä jatketaankin tulevaisuudessa koronatilanteesta riippumatta. 

Näin se toimii ideaalimaailmassa, valitettavasti monella työpaikalla on niitä lusmuja niin paljon että tarvitaan valvontaa jotta työt tulee tehtyä.

Vierailija
15/15 |
02.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutamasta yrityksestä olen kuullut, että juuri esihenkilöt toivovat ihmisiä toimistolle, vaikka kaikki ovat tyytyväisiä niin tulokseen kuin oloihin etätöissä. Pomot tuntevat itsensä tarpeettomaksi, kun hommat hoituu ilman heidän panosta?

Minusta on ihan ymmärrettävää, että välillä halutaan koota porukka paikan päälle, on se sitten kerran viikossa, kerran kuussa tai kerran kvartaalissa. Jos työtä ja tuloksia voi valvoa etänä, on ihan turhaa juoksuttaa ihmisiä esihenkilön lounas- ja kahviseuraksi toimistolle. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi yhdeksän