Nämä pakkaset on aivan s a a t a n a l l i s i a!
Asun Espoossa enkä muista koko elämäni aikana olleen näin kamalia kelejä marras-joulukuun vaihteessa. Vahvistaa entisestään sitä että Suomesta pitää eläkeiässä päästä pois.
Kommentit (185)
Oletteko te ihan kylmissänne siellä kodeissanne ?
Mikä teitä vaivaa? Laittakaa lämmintä päälle!
Vierailija kirjoitti:
Kaukolämpö toimii, joten tuski ovat. Juoksen naapuriani karkuun talvisin. Hän aloittaa jo 20 metrin päästä "kylymä, kylymä". Ei varmaan edes osaa muita sanoja. Minä aina vastaan: On niin ihana talvinen ja luminen päivä ja niin lämpimät toppahousut :p
Kun ei voi pukea toppahousuja kun ne on niin nolot... On paljon tyylikkäämpää hytistä ja palella!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minäkin asun espoossa. Mua ei haittaa. Pukeudun lämpimästi.
Joo. Sulle kaikki sit nauraa.
Ei, vaan kaikki nauraa sulle kun et ymmärrä pukeutua lämpimästi pakkasella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaukolämpö toimii, joten tuski ovat. Juoksen naapuriani karkuun talvisin. Hän aloittaa jo 20 metrin päästä "kylymä, kylymä". Ei varmaan edes osaa muita sanoja. Minä aina vastaan: On niin ihana talvinen ja luminen päivä ja niin lämpimät toppahousut :p
Hyvä niin. Lapissa ihmiset eivät kauhistele pakkasia, mutta Etelä-Suomessa joskus unohdetaan se, että talvella kuuluukin olla kylmä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minäkin asun espoossa. Mua ei haittaa. Pukeudun lämpimästi.
Joo. Sulle kaikki sit nauraa.
Aikuinen ei välitä jos jonne-emiliat nauraa,napa paljaana.
Me boomerit olemme käytännöllisiä emmekä välitä mitä pissikset ovat mieltä.
Jostain syystä nuorisomuotiin kuuluvat valkoiset tennarit, paljaat nilkat ja paljaat kädet. Yleensä pään yli kyllä vedetään joku huppu, mutta käsiin ei vitsitä laittaa mitään lämpimiä sormikkaita vaan ne tungetaan enemmin takin tai housujen taskuihin.
Pakkasia varten on olemassa riittävän suojaava pipo, pitkät kalsarit ja oikeat talvikengät.
Laita sinä mummo vaan ne Kuomat ja villasukat ja palttoo ja MUISTA HEIJASTINVALJAAT tai kuolet heti😂
Minä liikun talvisin pääosin erittäin tummissa ja mustissa vaatteissa, jolloin pimeässä pystyy liikkumaan ninjamaisen huomaamattomasti. En kyllä ymmärrä mikä järki on olla pakkasella avokäsin ja tunkea ne taskuihin mikä tekee liikkumisesta kömpelön näköistä.
Ennen eläkeikää pitää päästä pois.
Terveiset Helsingistä
Ihanaa! Tuleekohan pitkästä aikaa valkoinen joulu? Mukavaa käpertyä nojatuoliin lämpimään, sytyttää kynttilät ja juoda glögiä tai teetä. Nauttia tv-sarjasta tai kirjasta, samalla kun ulkona tupruttaa lunta.
N28 Hki
Kesän helteet ne on saaatanallisia. Silloin menee hermot totaalisesti. Kylmällä voi sentään pukea päälle niin, ettei tunnu kylmältä. Naama ei valu hikeä ja tukkakin on tuuhea, eikä märkä littana.
Se on niin surullista, kun etanatkin jäätyvät näillä pakkasilla. :'(
ilmastonmuutos iskee.Levinuuni jees vähintään takka.
Vierailija kirjoitti:
ilmastonmuutos iskee.Levinuuni jees vähintään takka.
Onnellinen se, jolla takka on.
Hyvin pärjää myös -30 pakkasella, kun pukeutuu moneen kerrokseen ja ostaa oikeasti hyvät toppahousut ja -takin. Kuomat, toppahanskat, huivi/kauluri ja paksu pipo.
Ihanat pakkaset ja joulun odotus. Ihanaa ihanaaa!
Vierailija kirjoitti:
Tuo on niin julmaa ja niin surullista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo on niin julmaa ja niin surullista.
Espanjansiruetanat saa mennäkin. Ja punkit ottanee hittia kans koska lumipeite ei niin suojaa?.
Hassu juttu, mutta nyt pakkasilla kotonani tuntuu viileämmältä, vaikka lämpömittari seinällä näyttää ihan samoja lukemia kuin aiemmin, kesällä ja syksyllä.
Miten tämä on selitettävissä?
Vähä liian kylmä nyt itelle, kaks viiva viis astetta pakkasta ihan kiva, mut nyt ei viihy enää pihalla.
Tosin oon kipeen olonen, voi olla kuumettakin niin toi kylmä tuntuu kamalalta.
Palelevatko pienet kalatkin lammikkoissaan ?