Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Istanbul lomakohteena, kokemuksia?

Vierailija
02.03.2015 |

Huomenna lento ja viikonlopuksi takaisin kotiin. Löysin mielestäni uuden ja  kivan boutique-hotellin ihan kaupungin keskustasta. Onko shopattavaa ja onko hintataso edullinen. Ainahan jonkun uuden käsilaukun hyvästä nahasta voi ostaa.

Historia kiinnostaa ja sitähän näyttää siellä olevankin. Mitä muuta voisi löytyä ja tehdä? Onko paikalla siellä reissaneita.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
02.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Istanbul hakkaa mennen tullen Pariisin ja Lontoon! Mun lempparikaupunkini jonne voisin palata aina uudelleen.

Löytyyhän sieltä vaikka mitä ostettavaa - monet "merkkivaatteet" tehdään Turkissa, esim Romano Bottan miestenvaatteet (t-paidat pesty nyt 250 kertaa ja uudenveroiset yhä!). 5€:lla löysin Jackpotin paidan jota olin himoinnut, niskalappu vain puuttui mutta muuten sama vaate:)

Kenkiä ja laukkuja saa upeita edullisesti, samoin mattoja jos sellaisia etsii. Isossa Bazaarissa tietty tinkiminen kuuluu asiaan. Mausteita, lokkumia, baklavaa... Ja maailman paras ruoka (mun mielestä)!

Ja ehdottomasti pitää mennä sellaiseen hamamiin, se on upea kokemus. Esim tänne: http://www.cagalogluhamami.com.tr/

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla